imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
1 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Historické električky sú v Japonsku stále v bežnej premávke (7.2.2024)
#247 z roku 1960 so "sapporským štýlom", ktorý spočíva v zaoblenom tvare karosérie, na vtedajšie japonské pomery netradičnom
Umývacia linka s električkou #3203 vyrobenou v roku 1955 alebo 1956
Jedna z dvoch najstarších prevádzkovaných električiek v Okajame v roku 2023 - 70-ročná električka prezývaná KURO (čierna)
Električka z roku 1929 v bežnej prevádzke aj v roku 2023
#1913 z roku 1957 (ex Kjóto #1929)
Posledná z električiek radu 850 z roku 1958 vyrobených firmou Naniwa Kōki v prevádzke v roku 2023
#376 z roku 1962 sa manipulačne presúva v protismere pri depe
Trojica električiek príbuzých radov 202, 211 a 300 vyrábaných v rokoch 1950 - 1954
#208 na trati do Asako vedúcej čiastočne mimo ulíc
Pracovisko vodiča v električke #1092 z roku 1957
Interiér #1092 z roku 1957
#1352 z roku 1960
Dvere určené na nástup majú podsvietený nápis "vstup"
#1207 z roku 1958 pod hradom
Depo Kamikumamoto s električkami vyrobenými v rokoch 1951 (#1063) a 1957 (#1094)
Električka vyrobená firmou Naniwa Kōki v roku 1960 na spoji linky 2 predĺženom v čase špičky po segregovanej električkovej trati prímestského charakteru
Jedna z električiek Hitachi vyrobených v roku 1959 bola zároveň jednou z najstarších električiek v bežnej prevádzke v Kagošime v roku 2023
Električky radu 2003 jazdili v Kjóte až do zrušenia tamojšej električkovej dopravy v roku 1978, následne boli presunuté do Macujamy
Električka z roku 1965 vybavená farebnými LED displejmi
#617 z roku 1959
Dláždená trať v centre Kóči so zastávkou vybavenou prístreškom
#202 z roku 1950
#7071 na jednokoľajnej trati v centre mesta
#7076 z roku 1967
V roku 2023 bola presná polovica električiek z celkovo 30 električiek v Tojame vyskopodlažná a polovica nízkopodlažnná
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie