imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
2 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Detaily z Hirošimy (6.8.2024)
Porovnanie dvoch konštrukčne zhodných typov 3950 a 3900 dodávaných v druhej polovici resp. na začiatku 1990. rokov
Dva typy kĺbových električiek z 1980. rokov (#3801 z roku 1987, #3701 z roku 1984)
Zastrešený električkový terminál Hiroden-Miyajima-Guchi
Podvaly sa vymieňajú selektívne
Dvojité priecestie - najskôr cez električkovú trať, potom cez železničnú
Profil rozširujúci nástupište s cieľom znížiť medzeru medzi vozidlom a nástupišťom; vzadu pôvodná výška nástupišťa pre staré vysokopodlažné električky
Pohľad z vysokej časti nástupišťa
Závora z nástupišťa medzi dvoma priecestiami
Súbežný úsek železnice a regionálnej električkovej trate s jednotkami Kawasaki Red Wing (227-0) a Alna Kōki radu 3900
Informácia o tom, že personál električiek a autobusov môže od 8. mája 2023 (vzhľadom na ustupujúcu pandémiu COVID-19) nosiť rúška podľa vlastného uváženia
Priecestné signalizačné zariadenie a "odrezané" návestidlo, aby nezasahovalo do jazdného profilu električiek
Električky Combino odstavené v depe
#5201 prechádza popri demonštrantoch protestujúcich pred summtiom krajín G7 proti používaniu atómových zbraní
Električka radu 700 z roku 1982
#1901 od firmy Naniwa Kōki z roku 1957 bola presunutá do Hirošimy z Kjóta po zrušení tamojšej električkovej dopravy
#1012, Hiroshima Port
Prvá električka radu 5200 z roku 2019
#232, 広島200 か13-98, Hatchobori
#94949, 広島200か23-24, Hatchobori
#1914 na konečnej linky 9 v Hakušime
Celková dĺžka električkových tratí v Hirošime bola v roku 2023 35 km, čo bolo najviac spomedzi všetkých miest v Japonsku
Konečná električiek na železničnej stanici Yokogawa
#864-25, 広島200 か18-60, Yokogawa-eki
#905-53, 広島200 か23-37, Tokaichi-machi
Hirošimské električky premávajú cez viacero nízkych mostov
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie