imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
2 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Podzemky v Japonsku (21.2.2024)
Pôvodne boli nástupištia otvorené, v roku 2009 na ne pribudli brány
Šípky usmerňujú cestujúcich pri vystupovaní a nastupovaní; zelené šípky smerujú k zelenej linke metra
Keď do metra zateká, voda je zvedená sáčkami a rúrkami do kanalizácie
Navigácia k linke metra v Sendai
Vestibul stanice Yagiyama Zoological Park
Vozne pre linku Tōzai Line otvorenú v roku 2015 vyrobila firma Kinki Sharyo v rokoch 2013 - 2015
Úzkorozchodné jednotky radu 1000 vyrobila firma Kawasaki v rokoch 1985 - 1996 a od roku 2024 majú byť nahrádzané novou generáciou vozidiel
Stanice metra sú chránené bránami
Štandardná navigácia na staniciach s logom v tvare tunelovej rúry
Nástupište na stanici metra Marunouchi
Šípky na nástupišti usmerňujú pohyb cestujúcich
Konečná linky Kamiiida Line, ktorú obsluhuje aj súkromná spoločnosť Meitetsu
Informácie pre cestujúcich na stanici metra
Jednotky radu 30000 sú dodávané od roku 2009 a dodávky budú pokračovať najmenej do roku 2025, kedy sa tu bude konať výstava Expo
Všetky linky metra v Ósake majú rozchod 1435 mm
Jednotka "nového radu 20" v prestupnej stanici Namba
Vozidlá radu 80 vyrobili v rokoch 2005 - 2006 dvaja producenti železničných vozidiel (Kinki Sharyo a Kawasaki)
Modré metro bolo v Kóbe otvorené v roku 2001
Zelená linka metra bola otvorená v roku 1977 vrátane stanice na fotografii
Vlak radu 10 od firmy Kinki Sharyo
Staršie linky metra mali označenie číslami, neskôr boli premenované na slovné názvy
Jednotka Hitachi radu Tokyo Metro 10000 dodaného v rokoch 2006 - 2010
Jednotka radu Toei 6300
Modré metro bolo otvorené v roku 1972
Jednotka radu Tokyo Metro 02 vychádza zo stanice ukrytej v budove
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie