imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
-4 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Barcelona pod povrchom (1.2.2025)
Nástupište automatizovaného metra
Barcelonské metro má jednu linku premávajúcu na rozchode 1000 mm (L8), ktorá zabezpečuje dopravu na mestskom úseku prímestskej železnice a trať zdieľa s prímestskými vlakmi
Držadlo pri dverách jednotky radu 283
Konečná linky metra L8
Espanya je východiskovou stanicou pre úzkorozchodné prímestské vlaky
Regionálna jednotka spoločnosti Renfe, ktorá je jednou z dvoch spoločností zabezpečujúcich regionálnu železničnú dopravu z Barcelony
Linka metra L1 je jedinou v Barcelone s iberským rozchodom 1672 mm
Linka L2, Sagrada Família
#5065, linka L5, Sagrada Família
Konečná linky metra L2
Stanica linky L2 so svetlými štvorcovými obkladačkami
Nástupište plne automatizovanej linky metra L10
Tunel linky L10 so stanicou
Predná časť automatizovaného metra
Jednotka metra v stanici s dverami na hrane nástupišťa
Severná časť linky metra L9
Interiér automatizovaného metra
Konečná linky metra L9
Keďže niektoré stanice linky metra L9 sa nachádzajú až 60 metrov pod povrchom, na prístup na nástupištia slúžia výťahy
Interiér jednotky metra radu 6000
Takto vyzerajú klasické stanice v Barcelonskom metre - eskalátor smerujúci nahor a úzke schody
Stanica autómneho metra s bezpečnostnými bariérami
Prístup k stanici Llefià tvorí 8 výťahov
Linky L9, L10 a L11 sú plne automatizované a jazdia bez vodiča
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie