imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
2 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Mix lanoviek z Talianska a Španielska (7.11.2024)
Spodná stanica pozemnej lanovky v Catanzare
Na jar 2022 lanovka pre poruchu nejazdila
Pozemná lanová dráha fungovala pôvodne v kombinácii s električkami
Horná stanica pozemnej lanovky
V roku 2018 dostali vozne lanovky polep k príležitosti 100. výročia narodenia umelca Domenica "Mimmo" Rotella
Začiatok prudkého klesania v centre mesta
Zatiaľ čo pôvodne mala lanovka rozchod 1445 mm (rovnaký ako električky, ktoré tlačila/brzdila), pri jej obnovení po viac ako 40 rokoch sa použil rozchod 950 mm
Horná stanica kabínkovej lanovky
Vozeň lanovky v spodnej stanici v prístave
Interiér vozňa lanovky
Lanová dráha s výhľadom na sopku Vezuv bola sprevádzkovaná podľa rôznych zdrojov v roku 1905 alebo 1907
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy na Capri
Vozne lanovej dráhy vyrobila firma CWA
Dvojčlánková jednotka lanovej dráhy na Capri
Lanovka premáva každých 15 minút alebo častejšie, ak je veľký dopyt
Pozemná lanová dráha na Capri má dĺžku 670 m, prevýšenie 139 m, maximálne stúpanie 38.6 % a rozchod 1000 mm
Visutá lanová dráha na vrch Faito bola otvorená v roku 1952, má dĺžku 2945 m a prekonáva výškový rozdiel 1060 m s maximálnym sklonom 60 %
Prímestská železnica prechádza údolím rieky El Llobregat 35 km od centra Barcelony
Vozeň lanovky z roku 2001 v spodnej stanici
Pozemná lanovka do mesta Gelida bola otvorená v roku 1924
Lanovka v roku 2022 premávala len cez víkendy
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie