imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
-1 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Madridskými koľajami (6.10.2022)
Súprava Ansaldobreda radu 7000 z roku 2002
Súprava Ansaldobreda radu 9000 z roku 2002
Metro CAF radu 5000 (4. séria) z roku 1993
Metro CAF / Alstom radu 8000
Úzkoprofilová súprava CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000 z roku 2006
Interiér vozňa CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000 širokého 2,3 metra
Jednotky CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000 sú široké 2,30 m a jazdia na koľajách s rozchodom 1445 mm
Obraty metra vrátane ľahkého metra (električky) sú na konečných zastávkach ostré, takže zatiaľ čo jeden vodič na konečnej vystupuje, druhý preberá vlak na opačnom konci
Priechod cez električkovú trať ukrytý za vyvýšeným živým plotom
Segregovaná električka sa v Madride nazýva Metro Ligero (ľahké metro)
Priechod cez električkovú trať ukrytý za vyvýšeným živým plotom
Vybavenie zastávky po 14 rokoch prevádzky
Električková linka ML1 vedie prevažne v podzemí, na povrchu je segregovaná, avšak s úrovňovými priecestiami
Konečná linky ML1 pri stanici metra
Moderná električková doprava v Madride funguje od roku 2007, kedy boli otvorené hneď tri linky, z ktorých dve končia v tejto stanici
Linky ML2 a ML3 začínajú v rámci stanice metra Colonia Jardín
Električka vychádza zo staničnej budovy
Jednotky CAF radu 2000B sa dodávali v rokoch 1995 - 1997
Prestup na hrane medzi linkami metra 10 a 5
Niektorí cestujúci v metre prepravujú aj tovar
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie