imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
-2 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Bürgenstock-Bahn a Fürigenbahn vo Švajčiarsku (20.3.2021)
Loď verejnej dopravy premávajúca k pozemnej lanovke na Bürgenstock
Vnútorný informačný displej na lodi
Prístav Kehrsiten-Bürgenstock a spodná stanica pozemnej lanovej dráhy
Výťah Hammetschwand-Lift je najvyšším samostatne stojacim výťahom v Európe
Pozemná lanová dráha Bürgenstock-Bahn bola sprevádzkovaná v roku 1888 ako prvá na svete s elektrickým pohonom
V roku 2017 boli staré vozne nahradenými novými v starom dizajne vyrobenými firmou Shiptec
Lanová dráha má po kompletnej prestavbe v rokoch 2011 - 2017 dĺžku 929 m, prekonáva výškový rozdiel 440 m, rozchod koľají je 1000 mm
Interiér vozňa lanovej dráhy vyrobeného v roku 2017
Bürgenstock-Bahn ako prvá na svete použila výhybňu Abtového typu v oblúku
Horná stanica lanovej dráhy je umiestnená v hoteli, kvôli ktorému bola lanová dráha pôvodne postavená
Spodná stanica lanovky, ktorá slúžila na prepojenie hotela s kúpaliskom
V čase otvorenia (1924) bola Fürigenbahn najstrmšou pozemnou lanovou dráhou na svete s maximálnym sklonom 730 ‰
Vozeň pozemnej lanovej dráhy odpočíva v spodnej stanici od roku 2005
Fürigenbahn bola ako prvá pozemná lanová dráha vo Švajčiarsku vybavená diaľkovým ovládaním priamo z vozňov
15 rokov nepoužívaná trať lanovej dráhy s rozchodom 800 mm ukrytá v lese
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie