imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
2 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› LT Museum: História londýnskej podzemnej dopravy (29.8.2019)
Interiér vozňa Metropolitnej železnice z roku 1900
Interiér vozňa Metropolitnej železnice z roku 1900
Parný rušeň podzemnej Metropolitnej železnice z roku 1866
Parný rušeň podzemnej Metropolitnej železnice z roku 1866 sa používal 80 rokov
Vozeň typu Q23 z roku 1923, ktorý jazdil na District line
Interiér vozňa typu Q23 s americkou strechou
Interiér vozňa typu Q23 s americkou strechou
Elektrické vozne metra z rokov 1922 (vľavo) a 1923 (vpravo)
Vozeň metra z roku 1938
Plagát s reklamou na metro
V 80. rokoch 20. storočia sa nedarilo predať všetky reklamné plochy v metre a z toho dôvodu boli poskytnuté umelcom
Pracovisko vodiča jednej z prvých elektrických lokomotív londýnskeho metra
Pracovisko vodiča jednej z prvých elektrických lokomotív londýnskeho metra
Pracovisko vodiča jednej z prvých elektrických lokomotív londýnskeho metra
Jeden z vozňov prvého elektrického metra na svete
Prvé vozne prvého elektrického metra na svete pojali 72 cestujúcich
Jeden z prvých vozňov prvého elektrického metra na svete z roku 1890
Do prvých vozňov prvého elektrického metra sa nastupovalo cez plošiny na koncoch vozňov
Pracovisko vodiča metra vo vozni z roku 1938
Pracovisko vodiča metra vo vozni z roku 1938
Interiér vozňa metra z roku 1938
Interiér vozňa metra z roku 1938
Pracovisko vodiča metra vo vozni z roku 1938
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie