imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
1 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Na návšteve v nemeckom múzeu dopravy (30.1.2020)
Časť jednotky berlínskeho S-Bahnu
Model wuppertalskej nadzemky
Porovnanie karosérií dvoch generácií: autobus MAN NL 202 z Mníchova a trolejbus MAN SL 172 HO zo Solingenu
Obosmerná električka MAN / SSW (ex #801) z roku 1926 jazdila v Norimbergu, kariéru tam zakončila v rokoch 1963 - 1975 ako pracovné vozidlo (Arbeitswagen) #A80
Prototyp berlínskeho S-Bahnu od firmy WUMAG z roku 1927
Spočiatku bola tretia koľajnica na odber elektrického prúdu v berlínskom S-Bahne zakrytá drevom (na fotke typ z roku 1930)
Plastové kryty tretej koľajnice na odber elektrického prúdu v berlínskom S-Bahne začali používať v roku 1980
Upevnenie tretej koľajnice berlínskeho S-Bahnu s rôznymi druhmi plastových krytov
Moderný spôsob uchytenia tretej koľajnice na odber elektrického prúdu
Porovnanie karosérií dvoch generácií: autobus MAN NL 202 z Mníchova a trolejbus MAN SL 172 HO zo Solingenu
Zberač elektrického prúdu z tretej koľajnice
Zberač elektrického prúdu z tretej koľajnice
Električka mníchovského typu F 2.10 od hannoverskej firmy Hawa z roku 1930
Električka Düwag "Verbandswagen" z roku 1950 patrí k poslednému typu dvojnápravových električiek vyrábaných v Nemecku
Jeden z troch prototypových vozňov pre mníchovské metro, ktoré boli vyrobené firmami WMD, MAN a Rathgeber v roku 1967
Zberač elektrického prúdu z tretej koľajnice
Vozidlá MHD zastúpené autobusom autobus MAN NL 202 z Mníchova a trolejbusom MAN SL 172 HO zo Solingenu
Vozeň Rathgeber mníchovského typu M 4.65 z roku 1957
Vozeň Rathgeber mníchovského typu M 4.65 z roku 1957
Parná zubačka vyrobená firmou Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik, Winterthur (SLM) v roku 1900 pre extrémne strmú ozubnicovú železnicu Pilatusbahn
Locherova ozubnica pre extrémne strmé zubačky
Locherova ozubnica pre extrémne strmé zubačky
Parná zubačka vyrobená firmou Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik, Winterthur (SLM) v roku 1900 pre extrémne strmú ozubnicovú železnicu Pilatusbahn
Vozeň jednotky S-Bahnu pre Mníchov vyrobený firmami MAN a AEG v roku 1968
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie