imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
3 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Karlovarské lanovky (22.4.2017)
Zárez nikdy nedokončenej dráhy na vrch Tři kříže
Zárez nikdy nedokončenej dráhy na Tři kříže
Prístup k spodnej stanici lanovky Imperial vedie z domu na Divadelnom nám. cez 58 metrov dlhý tunel
Lanovku Imperial prevádzkuje miestny dopravný podnik
Lanová dráha Imperial (nazývaná aj Tunelová lanovka) bola vybudovaná v tuneli, aby nebolo nutné vykupovať drahé pozemky v centre Karlových Varov
Na lanovej dráhe Imperial pôvodne jazdili drevené vozne vyrobené firmou Ringhoffer (od roku 1961 s celokovovou karosériou od Tatry Smíchov)
Vozeň lanovky Imperial od podniku Konstal Chorzów z roku 1987 v prvom podzemnom systéme verejnej dopravy v Česku sprevádzkovanom už v roku 1907
Lanovka Imperial bola vybudovaná v rokoch 1905 - 1907 a rekonštruovaná v rokoch 1984 - 1986 poľskou firmou Budimex
Budova spodnej stanice lanovej dráhy Diana po necitlivej rekonštrukcii z čias socializmu
Lanovka Diana bola sprevádzkovaná v roku 1912 a neskôr rekonštruovaná poľskou firmou Budimex v rokoch 1984 - 1986
Interiér spodnej stanice lanovej dráhy Diana
Vozne lanovej dráhy vyrobené firmou Konstal Chorzów v roku 1988 nahradili pôvodné vozne z roku 1912 (od roku 1963 s novými skriňami)
Pohľad zo spodnej stanice lanovej dráhy Diana (Stará louka – Výšina přátelství)
Vozeň lanovej dráhy v strednej stanici Jelení skok
Horná stanica lanovej dráhy Diana
Lanovka Diana je čiastočne zaradená do systému MHD a jazdí v 15-minútových intervaloch
Horná stanica lanovej dráhy Diana
Pohľad na hornú stanicu lanovej dráhy Diana nad Karlovými Varmi
Lanová dráha Diana má dĺžku 437 m, prevýšenie 166 m, maximálny sklon 432 ‰ a rozchod 1000 mm
Pohľad na otvorenú stanicu Jelení skok na lanovej dráhe Diana
Stanica Jelení skok v pozadí s vyhliadkovou vežou pri hornej stanici lanovky Diana
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie