imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
2 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Švajčiarske horské dráhy (20.10.2022)
Vzhľadom na využitie Locherovej ozubnice sú namiesto bežných výhybiek použité presuvne (na fotografii) a otočné výhybky
Jazda nadol so stiahnutými zberačmi maximálnou rýchlosťou 9 km/h
Horný úsek trate na Pilatus
Horný úsek sa nachádza priamo pod vrcholom Pilatus
Pod vrcholom Pilatus sa stretáva ozubnicová železnica a visutá lanová dráha
Pozemná lanová dráha má dĺžku 1550 metrov a vedie prevažne poliami
Abtova výhybňa na jedinom zachovanom úseku pozemnej lanovej dráhy k Stanserhornu
Visutá vs. pozemná
Kabrio-lanovka
Dvojpodlažná kabína visutej lanovej dráhy smeruje prázdna k vrcholu po skončení prevádzkovej doby
Vyhliadková lanovka na lúkami
Vozeň ozdobený kvetmi prechádza po prvom úseku pozemnej lanovej dráhy
Kľukatá trať do alpských hôr bola sprevádzkovaná v roku 1893 s parnou trakciou a elektrifikovaná v roku 1914
Rušeň SLM/Alioth He2/2 z roku 1910 (ex Wengeralpbahn #58)
Ukážka rôznych typov ozubníc na vrchole Schynige Platte: Strubova ozubnica
Ukážka rôznych typov ozubníc na vrchole Schynige Platte: Locherova ozubnica
Ukážka rôznych typov ozubníc na vrchole Schynige Platte: Riggenbachova ozubnica
Ukážka rôznych typov ozubníc na vrchole Schynige Platte: Abtova ozubnica
Ukážka rôznych typov ozubníc na vrchole Schynige Platte
Posunovanie vlaku na vrcholovej stanici
Aby trať prekonala veľké výškové rozdiely, kľukatí sa po svahoch
Vlak spoločnosti Berner Oberland-Bahnen vchádza do prestupnej stanice, odkiaľ sa pokračuje železničkou na Schynige Platte
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie