imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
4 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Parnou zubačkou ku zahmlenej visutej lanovke (28.6.2020)
Ozubnicová železnica Brienz-Rothorn-Bahn slúži na turistické účely a umožňuje prístup na vrchol Brienzer Rothorn vo výške 2350 m n. m.
Vyhliadkový vozeň z roku 1972
Parná lokomotíva z roku 1891 v súprave s historickým vozňom
Depo v Brienze
Maximálne stúpanie železnice od Brienzského jazera je 25 %
Časť vyhliadkových vozňov má zaoblený tvar
Parná lokomotíva SLM z roku 1996 na jednolamelovej Abtovej ozubnici
Vyhliadkový vozeň v tuneli
Stúpanie trate cez pasienky k vrcholom alpských hôr
Ozubnicová železnica na Brienzer Rothorn bola sprevádzkovaná v roku 1892
7,6 km dlhá trať má rozchod 800 mm
Časť trate má jednolamelovú Abtovu ozubnicu, ďalšia časť - ako je vidno na fotografii - dvojlamelovú
Osobné vozne z roku 1972 vyzerajú ako nové
Stúpanie trate k svojmu najvyššiemu bodu vo výške 2244 m n. m.
Galéria na trati pod vrcholom
Vlak s lokomotívou SLM z roku 1992 na vrcholovej stanici
Vrcholová stanica ponorená v hmle
Na fotografii nie je znázornené zariadenie na likvidáciu vozňov ozubnicovej železnice ich spúšťaním po svahu z výšky 2244 metrov, ale krátka nákladná lanová dráha do hotela, ktorá umožňuje prepravu nákladov z vlakov
Kabínka visutej lanovej dráhy prichádza na Brienzer Rothorn neďaleko od vrcholovej stanice parnej ozubnicovej železnice
Iveco Crossway LE pri spodnej stanici lanovej dráhy na Brienzer Rothorn
#B3, Brienz
Parná lokomotíva z roku 1992
Napúšťanie vody do parnej lokomotívy
Trať Brienz-Rothorn-Bahn sa šplhá alpským údolím
Horná stanica BRB
Visutá lanová dráha z vrcholu Brienzer Rothorn
Iveco Crossway LE pri spodnej stanici lanovej dráhy na Brienzer Rothorn
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie