imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Polojasno
-1 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Rakúsko
› Graz
Po skončení prevádzky s cestujúcimi v roku 2013 bola #293 odstavená a v roku 2018 odovzdaná do múzea
Električka SGP E1 #293 pôvodne slúžila u Wiener Linien ako #4706
SGP E1 z roku 1968
SGP JM8fs v predvianočnom centre
#211, linka 4, Hauptplatz, Hauptplatz / Congress
Stadler Variobahn #221
Električka vchádza do podzemnej zastávky pri hlavnej stanici
Nová trať k Smart City prechádza okolo opačnej strany hlavnej stanice
Nové obratisko električiek Smart City vybudované skôr ako okolitá zástavba
Električková trať z obratiska Smart City
Nová električková trať pre linku 6 má termín otvorenia presne stanovený
Nové obratisko električiek Smart City vybudované skôr ako okolitá zástavba
Nová trať na v tom čase nepomenovanej ulici bude vybudovaná v predstihu pred okolitou zástavbou
Nová električková trať k Reininghaus má výlučne asfaltový alebo betónový povrch
Električka na konci roku 2021 obslúži rozvíjajúcu sa štvrť Reininghaus
Nové obratisko električiek Reininghaus
Technologické zázemie uprostred nového obratiska električiek Reininghaus
Nové obratisko električiek Reininghaus
Nová trať v rozvojovej časti štvrte Reininghaus na v tom čase nepomenovanej ulici
Nová trať k Reininghaus pred montážou vrchého trakčného vedenia
Nová trať k Reininghaus pred montážou vrchého trakčného vedenia
Úprava elekričkovej trate pri mieste odbočenia novej trate k Reininghaus
Električková trať počas opravy
#121, G 995 PM, linka 85, Gösting
Motivačné schody pri východe z podzemnej električkovej zastávky pri hlavnej stanici - každý schod znamená spálenie 0,1 kalórie
#240, linka 7, Hauptbahnhof
Výjazd z električkového tunela pri hlavnej stanici
Vjazd do električkového tunela pri hlavnej stanici
#655, linka 1, Erzherzog-Johann-Brücke
#241, linka 7, Südtiroler Platz
#220, Erzherzog-Johann-Brücke
Stretnutie liniek v uzle Jakominiplatz pred vykonaním posledného spoja do jednotlivých smerov
Električková linka 13 premáva len vo večerných hodinách
#216, linka 5, Puntigam
Prestupný uzol Puntigam
Jednoduchý oznam o video monitorovaní
Terminál Puntigam
Interiér električky Variobahn
Prestupný uzol Jakominiplatz
#235, linka 5, Jakominiplatz
Električková doprava je v starom meste v Grazi zdarma
Tunel od podzemných výťahov na námestie
Výťahy na Schlossberg, z ktorého sa dá dole dostať napríklad aj najväčšou podzemnou šmykľavkou na svete
Jednou z možností ako sa dostať na kopec Schlossberg sú podpovrchové výťahy
Schlossbergbahn premáva až do nočných hodín a ponúka pekný výhľad na Graz
#1, Schlossbergbahn Bergstation
#1, Schlossbergbahn Bergstation
Interiér vozňa #1 pozemnej lanovej dráhy na Schlossberg
#1, Schlossbergbahn Talstation
#1, Schlossbergbahn Talstation
Rúšková električka
Variobahn s rúškom
Mimoriadna konečná liniek 1 a 7 s nástupišťom so stromami
Chybička sa vlúdila - oznam o nepoužívaní predných dverí, ktorý má byť viditeľný zvonka, sa ocitol na reťazi v interiéri
Výlukový oznam na zastávke vo vitríne Mabeg
Konečná električkovej linky 1 obsluhovanej v záverečnom úseku autobusmi
K náhradnej doprave E1 cestujúcich navigoval zamestnanec dopravného podniku
Informácia o výluke liniek 4 a 7; podobný oznam o výluke linky 1 chýba
Remíza Alte Poststraße
Úprava elekričkovej trate pri mieste odbočenia novej trate k Reininghaus
#655, Remise Alte Poststraße
#225, Remise Alte Poststraße
Električky SGP Mannheim a Variobahn odpočívajúce vo vozovni
SGP JM8fs vo vozovni
Dočasná konečná liniek 1 a 7 počas prác na ich tratiach
Informácie na zastávke; o električkovej výluke nie je zmienka
Náhrada za električkovú linku 7 počas výstavby koľajovej križovatky pre novú trať linky 4
Náhrada za električkovú linku 7 počas výstavby koľajovej križovatky pre novú trať linky 4
#666, linka 3, Andritzer Hauptplatz, zastávka Andritz
Krátka a dlhá verzia Citara C2 sa stretli na konečnej električkovej linky 6 toho času bez električiek
Informácie o povinnostiach cestujúcich počas pandémie COVID-19
Trasa linky v autobuse, ktorý je inak vybavený len jednoriadkovou elektronickou informačnou tabuľou
Interiér autobusu Citaro C2 K
Rekama na ročný predplatný lístok
Malá konečná autobusov na konci Grazu s prístreškom pre bicykle
Konečná linky 3 s možnosťou prestúpiť na nadväzný autobus
#GU KMB 3, Jakominiplatz
Vymeniteľná srdcovka výhybky
Informácia o premiestnení zastávky električkovej linky 6
Náhradná doprava počas rekonštrukcie trate linky 6
Nástupná zastávka náhradnej dopravy za električky
#41, G 607 SG, linka E1, Mariatrost
Tabuľa informujúca o výluke
Trolejové veže používané počas čiastočného zdvojkoľajňovania trate do Mariatrost
Tramway Museum Graz
Budova železničnej stanice pôvodnej úzkorozchodnej malodráhy Graz - Mariatrost, ktorá bola prebudovaná na električkovú dráhu s normálnym rozchodom
Obojživelný Mercedes-Benz Unimog U 423 v podobe trolejovej veže
Električka z roku 1949 v spoločnosti historického vozňa pozemnej lanovej dráhy na Schloßberg
Viedenská električka typu A z roku 1944
Americká električka #637 z roku 1939 pôvodne jazdila v New Yorku (Third Avenue Railway System), po 2. sv. vojne slúžila vo Viedni ako #4202
Náhradná doprava počas čiastočného zdvojkoľajňovania trate do Mariatrost
Interiér Citara C2 G
Interiér Citara C2 G
Zákaz vstupu do priestoru predných dverí
Navigácia k náhradnej doprave
V lete 2021 bola linka 1 na oboch stranách trasy skrátená pre rekonštrukciu tratí
Historická zastávka ako pozostatok pôvodnej úzkorozchodnej malodráhy do Mariatrost
Informácia o potrebe prestúpiť na náhradnú dopravu na konečnej zastávke električky
Sieť električkových liniek s vyznačenými predĺženiami tratí vo výstavbe
Konečná zastávka električiek v nemocničnej štvrti
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie