imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
0 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Ázia
›
Japonsko
› Hirošima (広島市, Hiroshima)
Hirošimské električky premávajú cez viacero nízkych mostov
#905-53, 広島200 か23-37, Tokaichi-machi
Posledná z električiek radu 850 z roku 1958 vyrobených firmou Naniwa Kōki v prevádzke v roku 2023
#864-25, 広島200 か18-60, Yokogawa-eki
Konečná električiek na železničnej stanici Yokogawa
#1913 z roku 1957 (ex Kjóto #1929)
Celková dĺžka električkových tratí v Hirošime bola v roku 2023 35 km, čo bolo najviac spomedzi všetkých miest v Japonsku
#1914 na konečnej linky 9 v Hakušime
#94949, 広島200か23-24, Hatchobori
#232, 広島200 か13-98, Hatchobori
Prvá električka radu 5200 z roku 2019
#1012, Hiroshima Port
Vozidlový informačný displej s informáciou o vozni, v ktorom sa cestujúci nachádza, a o prístupoch na nástupište
#1901 od firmy Naniwa Kōki z roku 1957 bola presunutá do Hirošimy z Kjóta po zrušení tamojšej električkovej dopravy
T. č. posledná električka JTRAM radu 1000, s celovozidlovou reklamou na animovaný vláčikový seriál Chuggington
Električka s prezývkou Green Mover Lex z radu 1000, ktorého vozidlá boli dodávané v rokoch 2013 - 2020 v počte aspoň jedno vozidlo každý rok
Električka radu 700 z roku 1982
#5201 prechádza popri demonštrantoch protestujúcich pred summtiom krajín G7 proti používaniu atómových zbraní
Električky Combino odstavené v depe
Priecestné signalizačné zariadenie a "odrezané" návestidlo, aby nezasahovalo do jazdného profilu električiek
Informácia o obmedzeniach dopravy počas summitu krajín G7
Informácia o tom, že personál električiek a autobusov môže od 8. mája 2023 (vzhľadom na ustupujúcu pandémiu COVID-19) nosiť rúška podľa vlastného uváženia
Informácie o rozsiahlych obmedzeniach električkovej dopravy počas summitu krajín G7
Súbežný úsek železnice a regionálnej električkovej trate s jednotkami Kawasaki Red Wing (227-0) a Alna Kōki radu 3900
Závora z nástupišťa medzi dvoma priecestiami
Pohľad z vysokej časti nástupišťa
Profil rozširujúci nástupište s cieľom znížiť medzeru medzi vozidlom a nástupišťom; vzadu pôvodná výška nástupišťa pre staré vysokopodlažné električky
Dvojité priecestie - najskôr cez električkovú trať, potom cez železničnú
Podvaly sa vymieňajú selektívne
Zastrešený električkový terminál Hiroden-Miyajima-Guchi
Dva typy kĺbových električiek z 1980. rokov (#3801 z roku 1987, #3701 z roku 1984)
Porovnanie dvoch konštrukčne zhodných typov 3950 a 3900 dodávaných v druhej polovici resp. na začiatku 1990. rokov
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie