imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
-2 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Španielsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Cremallera de Montserrat
Stanice zubačky a dvoch pozemných lanoviek pri kláštore Montserrat
Zatiaľ čo pozemná lanovka funguje len v rámci Montserratu, ozubnicová železnica vedie až do údolia
Visutá lanová dráha prispela k zániku ozubnicovej železnice na Montserrat, ktorá však nakoniec bola obnovená kvôli nízkej kapacite lanovky
Priestor, kde sa stretávajú dve lanové dráhy a ozubnicová železnica
Pri kláštore Montserrat sa stretávajú štyri zaujímavé dráhy
Vlak #AM4+A10 pod kláštorom
Dva vlaky Stadler GTW v konečnej stanici
Podpovrchová konečná stainica pri kláštore Montserrat
#AM1, AM3, Monistrol-Vila
Služobný cestovný poriadok
Interiér vozňa Stadler GTW #A10 pôvodne vyrobeného pre ozubnicovú železnicu ku kláštoru Núria v Pyrenejách
Interiér vozňa Stadler GTW #A10 pôvodne vyrobeného pre ozubnicovú železnicu ku kláštoru Núria v Pyrenejách
Vlak ozubnicovej železnice na spoločnom úseku s prímestskou barcelonskou železnicou FGC
Ku kláštoru Montserrat vedú tri zaujímavé dopravné prostriedky: pozemná lanová dráha, visutá lanová dráha a ozubnicová dráha
Horné stanice pozemnej lanovky Funicular de La Santa Cova a zubačky Cremallera de Montserrat
Ozubnicová železnica Cremallera de Montserrat bola prevádzkovaná v rokoch 1892 - 1957 a po prestavbe je v prevádzke opäť od roku 2003
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie