imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
3 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Nemecko
› Mannheim & Ludwigshafen
Rekonštrukcia električkovej trate pred hlavnou stanicou
Rekonštrukcia električkovej trate pred hlavnou stanicou
8MGT pod vodnou vežou, ktorá je jednou z mála zachovaných pamiatok v Mannheime
Električka 6MGT vchádza do jediného električkového tunela v Mannheime
Asfaltom vyplnený priestor medzi hranou nástupišťa a koľajnicou
51-ročná tunelová zastávka
Tunel pod ulicou Luisenring bol sprevádzkovaný v roku 1971 a aj v roku 2022 bol jediným električkovým tunelom v Mannheime
#5642, linka 3, Bismarckstraße
Čalúnenie sedadiel v Citare
Oprava električkovej trate
Konečná zastávka náhradnej električkovej dopravy
6MGT pri bývalom električkovom depe
Historická električka s historickými reprofotkami na oknách
Električka GT8 z roku 1971 slúži od roku 2004 ako pamätník pred bývalým električkovým depom
Depo Luitpoldhafen slúžilo v rokoch 1910 - 1997, následne bolo sprivatizované a zrekonštruované na multifunkčný priestor
#2219, linka 7, Berliner Platz
#2204, linka 6, Berliner Platz
Prestupný uzol Berliner Platz
Trvalé "provizórne" riešenie s premávkou električiek v tuneli pod radnicou funguje od roku 1975
"Dočasne" znížená nástupná hrana pre električky namiesto plánovanej nástupnej hrany vo výške 90 cm pre metro, čo ilustrujú schody od eskalátorov
Nepoužívaná podzemná električková trať k hlavnej stanici v Ludwigshafene je nemým svedkom problematického plánovania dopravy v tomto meste
Električkový tunel B so zastávkou na mieste pôvodnej hlavnej stanice
#5639, linka 7, Oppau (BASF Tor 12 + 13)
Prestupný uzol pri chemičke BASF
Električková linka 7 prechádza popri 13 bránach závodu BASF a končí na prestupnom termináli
Výcviková električka s autobusovým polepom
Stolík pri zadných sedadlách električky 6MGT
#5620, linka 6A, Paradeplatz
#1042, linka 1, Planken
#5626, linka 3, Kurpfalzstraße
Historické električky Duewag GT8 (vľavo) GT8K (v strede) a Waggonfabrik Rastatt T4 (vpravo) v rôznych náteroch, z ktorých ľavý je predošlý náter medzimestských električiek
#6286, MA RN 6286, Käfertal Bahnhof
#6286, MA RN 6286, Käfertal Bahnhof
MAN Lion's City 12 II
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie