imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
2 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Dánsko
› Aarhus (ex Århus)
110-kilometrová sieť tram-trainu
Tram-train v priestore hlavnej stanice využíva pôvodnú železničnú trať
Spolu s prebudovaním železničnej trate na ľahkú železnicu došlo aj k úprave nábrežia
Obsluhu linky L2 zabezpečuje 14 električiek Variobahn dĺžky 32 m
Tram-train prechádza vidiekom, kde už začína prvá výstavba
Spojenie dvoch vetiev linky L2 netvorí úplný triangel, keďže smerovanie električiek z oboch vetiev je len do centra (vpravo)
Jedna z konečných linky L2 sa nachádza pri škole v obci Lisbjerg
Rozvetvenie trate pod obcou Lisbjerg - vľavo sa pokračuje do apendixu pri škole, vpravo ďalej do regiónu
Tram-train na hlavnej železničnej stanici, kde časť spojov končí a začína
Na dlhšej linke L1 sú nasadené vozidlá Stadler Tango, ktoré dosahujú rýchlosť 100 km/h
Vizuálne a fyzické oddelenie trate tram-trainu od chodníkov
Vzhľadom na rozdielnu dĺžku liniek boli zvolené dva druhy vozidiel - na kratšej linke L2 sú nasadené Variobahny s maximálnou rýchlosťou 80 km/h
Historizujúci kryt trate tram-trainu
V poradí tretí druh mestskej tramvaje v Aarhuse
Testovanie električkovej trate v Aarhuse
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie