imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
2 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Taliansko
› L'Aquila
Minibus v autobusovom termináli
Terminál pri centre mesta, kde mala pôvodne končiť trať NTL
Nedokončená trať pred jej likvidáciou
Nedokončená trať pred jej likvidáciou
V roku 2022 najzachovalejší úsek nedokončeného systému NTL ešte so stojacimi trakčnými stožiarmi
Dvojica zastávok pre električku na pneumatikách
Nedokončené depo systému NTL (New Translohr)
V roku 2022 sa trakčné vedenie nachádzalo už len v nedostavanom depe
Nedokončené depo systému NTL (New Translohr)
Nedokončené depo systému NTL (New Translohr)
Pozostatky trate pri depe
V roku 2022 najzachovalejší úsek nedokončeného systému NTL ešte so stojacimi trakčnými stožiarmi
V roku 2022 najzachovalejší úsek nedokončeného systému NTL ešte so stojacimi trakčnými stožiarmi
V roku 2022 už bola odstránená väčšina vybudovanej infraštruktúry tratí v uliciach mesta, avšak značky s upozornením na (nikdy nespustenú) električku zostali
Trať prehradená kruhovou križovatkou
Navádzacia koľajnica
V niektorých miestach sa navádzacia koľajnica nenachádza a žľab je prekrytý plechom
V niektorých miestach sa navádzacia koľajnica nenachádza a žľab je prekrytý plechom
Vinúca sa trať nikdy nedokončenej električky na pneumatikách
Plánovaná konečná zastávka električiek na pneumatikách pri nemocnici
Plánovaná zastávka električky systému Translohr na pomaly sa rozpadajúcej ceste
Trať Translohru preťatá "kruháčom"
Uvoľnené trolejové vedenie nad vozovkou v nie práve najlepšom stave - aj takto vyzerala nedostavaná trať Translohru v roku 2017
Na trati Translohru vyrástlo viacero kruhových križovatiek, ktoré preťali koľajnice
V roku 2013 začalo pozvoľné rozoberanie trate, niekde zostali len koľajnice, inde iba trolejové vedenie (ako napríklad na fotke)
V roku 2009 postihlo mesto L'Aquila ničivé zemetrasenie a zničené mesto si už budovanie Translohru nemohlo dovoliť
Dopravná značka ešte v roku 2017 upozorňovala na električku, ktorá ale v podobe Translohru do ulíc L'Aquily nikdy nevyšla
Mesto L'Aquila plánovalo postaviť 7,5 km dlhú trať systému Translohr prevádzkovanú so 7 vozidlami
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie