imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
3 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
Pars Nova
› Pars Nova K3R-NT
#314, linka 1, Sirková ul.
Pars Nova K3R-NT #311
K3R-NT v Plzni sa podobajú na K3R-N v Brne, ale ich pôvod je rôzny. Plzenské vznikli z dvoch električiek T3, Brnenské modernizáciou K2
KT8D5-RN2P #288 a K3R-NT #313
Interiér K3R-NT #313 má pohodlné sedadlá, ktorých rozstup umožňuje pohodlné sedenie aj pre ľudí s dlhšími nohami
Interiér K3R-NT #313.
Interiér K3R-NT #313 má pohodlné sedadlá s dostatočným rozstupom
Interiér K3R-NT #313.
K3R-NT #313 má užšie prechodové mechy než typ K2 alebo KT8D5
V nízkopodlažnej časti je dosť miesta na prepravu viacerých kočíkov alebo invalidných vozíkov
Osvetlenie schodov pripomína Karosy radu 700
Nový stredný článok K3R-NT poskytuje iba 4 miesta na sedenie v nízkopodlažnej časti
Nový čiastočne nízkopodlažný stredný článok vložený medzi dve upravené električky T3
Interiér K3R-NT #313.
Interiér K3R-NT #313.
Interiér K3R-NT #313 má mäkké čalúnené sedadlá s dostatočným priestorom na nohy
K3R-NT #311 dostala prezývku "Pampeliška". Krajné články mali v čase fotenia 52 rokov
K3R-NT #311 vznikla z vozňov T3 #101 a #102 v roku 2006
Prierez súčasným vozidlovým parkom električiek
Nízkopodlažná časť električky K3R-NT
Interiér električky K3R-NT
Pracovisko vodiča v električke K3R-NT
Pars Nova K3R-NT #314
K3R-NT #313
Interiér K3R-NT #313
Označovač papierových cestovných lístkov
Označovač Mikroelektronika Cardman s tlačiarňou pre použitie bezkontaktných kariet
Interiér K3R-NT #313
Interiér K3R-NT #313
Interiér K3R-NT #313
Interiér K3R-NT #313
Interiér K3R-NT #313
K3R-NT na moste
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie