imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
-3 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Belgicko
› Bruxelles / Brussel (Brusel)
Rozdiel medzi dvoma generáciami bruselských električiek Cityrunner
Metro 3 prevezme v asi polovici trasy už v predstihu vybudované tzv. premetro stanice, ktoré začali fungovať v 1970. - 1990. rokoch a doposiaľ slúžili električkám
Stavenisko metra je oblepené motívmi a vizualizáciami metra
Prvá podzemná električková stanica postavená v 1950. rokoch prejde v rámci výstavby linky metra 3 rekonštrukciou, pri ktorej bude zrušená trať električkovej linky 3 (kolmo na trať na fotografii), keďže tú nahradí metro
Druhá generácia električiek Flexity Outlook Cityrunner bola objednaná v roku 2020 a vyrobená vo Viedni
Druhá generácia bruselských električiek Flexity Outlook Cityrunner bola rovnako ako prvá séria navrhnutá dizajnérom Axelom Enthovenom
V lete 2024 bola v plnom prúde výstavba linky metra 3, ktoré nahradí električkovú linku 3 jazdiacu cez tzv. premetro tunely
Regionálne autobusy DeLijn na autobusovej stanici pri južnej železničnej stanici
#1-YHC-963, 9783, linka 83, Place du Centenaire
#1-YLA-049, 9694, linka 14, Pl. Philippe Werrie
Mercedes-Benz Citaro C2 #9848 prechádza okolo sochy Godefroya z Bouilonu
Pamätík obetí teroristických útokov v bruselskom metre
Iveco Urbanway 18M Hybrid #9342
#1-XPM-144, 9278, linka 71, Rue Ducale
#2-AKA-019, 2159, linka 95, Place du Luxembourg
Stretnutie rôznych bruselských autobusov
Stretnutie Solarisov na linke 64
Stanica metra Zuidstation
#1-HVG-166, 9165, linka 95, Avenue de la Fauconnerie
Stanica metra Yser/IJzer
Dva displeje na zastávke
USB zásuvka na reklamnom paneli prístrešku JCDecaux
Zastávkový označník so starým formátom, na ňom umiestnenou náhradnou dopravou, a pod ním novým formátom označovania liniek
#8187, XJX-580, linka 4/92, Rue Edith Cavell
#8218, XTM-184, linka 4/92, Avenue De Fré
#8217, XTM-257, linka 38, Avenue De Fré
Zastávka náhradnej autobusovej "dvojlinky"
Označenie náhradnej dopravy si drží farebnosť nahradených liniek
Náhradná doprava označená oboma linkami, ktoré autobus supluje
Aj v Bruseli je dispečerské riadenie pri prestupe z električky na náhradný autobus nevyhnutné
Provizórna koľajová spojka zriadená z dôvodu výluky na ďalšom úseku
Toaleta pre vodičov na dočasnej konečnej a búdka pre dispečera
Priestranný zastávkový prístrešok
Električka prechádza po trávniku, ktorý sa po skončení horúčav zazelená
Vozovňa Ixelles umiestnená uprostred obytnej štvrte
Elektrické Urbino na konečnej v prestupnom uzle Louiza
T7700 omylom volá o pomoc
Kĺbové PCC typu T7700
Elektrické midibusy Solaris z roku 2018 boli o rok neskôr doplnené o 25 kĺbových elektrobusov rovnakej značky
Jeden zo siedmich elektrických midibusov
#1-RJZ-074, 4292, Avenue de Jette 4
Ľavá časť elektrobusu Bluebus 12 m s oknami aj v hornej časti
#1-VBS-274, 1103, linka 13, Leopold II laan, Elisabeth
VDL Citea LE
#1-LER-405, 304370, Leopold II laan, Elisabeth
#1-CMH-934, 309723, linka 355, Leopold II laan, Elisabeth
#600-BNS, 9721, Leopold II laan, Elisabeth
#9723, Leopold II laan, Elisabeth
Ukážky historických linkových tabúľ električiek v stanici Simonis
Ukážky historických linkových tabúľ električiek v stanici Simonis
Ukážky historických linkových tabúľ električiek v stanici Simonis
Konečná novej električkovej linky 9 sa nesie v znamení vizuálnych prvkov s tematikou MHD
Podzemná konečná novej električkovej linky 9 v prestupnej stanici metra, električiek a autobusov
Odpočítavanie času do odchodu (dvojjazyčné) uľahčuje cestujúcim výber električky, do ktorej na konečnej nastúpia
Podzemná konečná novej električkovej linky 9 v prestupnej stanici metra, električiek a autobusov
Nová električková trať je na niektorých úsekoch pojazďovaná autobusmi
Električka prechádza popri odstavných koľajách pri nemocnici
Ostrovná zastávka linky 9 pri nemocnici
Z ukončenia trate linky 9 je zjavné, že sa pripravuje jej pokračovanie k obytným budovám
Dočasná konečná novej električkovej linky 9
#1-VBS-280, 1104, linka 13, Avenue de l'Exposition
Interiér elektrobusu Bluebus 12 m
Interiér elektrobusu Bluebus 12 m s obrazovkou informujúcou o čase do odchodu
Svetlý interiér elektrobusu Bluebus 12 m
Elektrobus Bluebus 12 m s "panoramatickými" oknami na ľavej strane
#1-VBS-280, 1104, linka 13, UZ Brussel
Jeden z prvých piatich bruselských elektrobusov dĺžky 12 m
Brusel je v elektrobusoch opatrnejší, v roku 2019 vlastnil v kategórii 12-metrových iba 5 vozidiel, zato hybridných autobusov rovnakej dĺžky (na fotke vľavo) mal 150
Interiér elektrobusu Bluebus 12 m
Interiér elektrobusu Bluebus 12 m
#3144, linka 19, Secrétinlaan
#3139, linka 19, Secrétinlaan
Najnovšie vozidlá majú menšie označenie linky na čelnom transparentne než ich predchodcovia
Na autobusoch, ktoré boli v roku 2019 najnovšie, sa používa zadný transparent aj s označením cieľa linky
Autobus z roku 2010 ako nový
Stopy po jazde mimo koľají
V Bruseli autobusy náhradnej dopravy nesú rovnaké označenie ako nahradené električkové linky
Brusel generálkuje staršie autobusy, ako napr. tento Van Hool newA330 z roku 2010, ktorý vyzerá ako nový
#4007, linka 7, De Wand
Navigácia k bežnej a výlukovej linke
#4012, linka 7, Avenue des Croix du Feu
Hybridné Volvo pri oplotenom kráľovskom areáli
#427-BXC, 5463, linka 231, Avenue du Parc Royal
Na bruselské pomery nezvyčajne plné obratisko električiek počas výluky
Obratisko Esplanade pre jednosmerné električky aj obojsmerné vozidlá
Konečná pre viac liniek počas výluky
Vozidlo zobrazuje správnu výlukovú trasu linky 7, ale s bežným nevýlukovým cieľom
Oznam o výluke linky 7
#4011, linka 7, Docks Bruxsel
Šachovnica na križovatke signalizuje plochu so zákazom zastavenia
#3114, linka 55, Place Eugène Verboekhoven
Zastávka nad železničnou traťou
Pravostranná zastávka pre autobusy, ľavostranná pre električky
Retro električka k 150. výročiu tramvají v Bruseli
Dva predchádzajúce nátery bruselských električiek
Retro električka pri príležitosti 150. výročia električiek (tramvají) v Bruseli
Kombinovaná ľavostranná zastávka pre električky a pravostranná pre autobusy s veľkou medzeru medzi nástupišťom a vozidlom
Dvojjazyčný oznam pre cestujúcich; angličtina sa v európskej metropole v MHD používa iba pri niektorých typoch informácií (pri výlukových oznamoch nie)
#1-VJJ-863, 9463, linka 65, Rue Royale
#1-NEN-627, 330327, Rue Royale
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie