imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
-4 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
Alstom
›
Alstom Citadis
›
Alstom Citadis X05
› Alstom Citadis 305
Od roku 2021 sú súčasťou električkovej dopravy v Aténach aj oranžové električky Alstom Citadis X05
Jediné miesto, kde sa dá prechádzať medzi traťami liniek L1 a L2/L3
Koľajové spojky pred konečnou zastávkou linky L2
Koľajové spojky pred konečnou zastávkou
Hadiaca sa súprava Citadisov pred vjazdom na konečnú zastávku, ktorá sa nachádza pod železnicou a tá pod cestnou estakádou
Električková trať oddelená od cesty pozdĺžnymi prahmi
Rozsvietené pásy na čele električky Alstom Citadis 305
Všetkých 60 električiek Alstom Citadis 305 je prevádzkovaných vo dvojiciach dĺžky 67 metrov
Centrum mesta bez trakčného vedenia verzus kritizované vysoké investičné náklady
Zastávka električiek v pešej zóne
Súprava 010+009 na ulici pôvodne s rušnou cestnou dopravou
Súprava električiek pred radnicou
Električky liniek L2 a L3 využívajú v časti centra napájanie zospodu vyvinuté firmou Alstom
Súprava električiek pred luxusným nákupným centrom Queen Victoria Building
Dĺžka tratí liniek L2 a L3 je spolu 12 km, rozchod 1435 mm a napájanie 750 V DC
Električka pod prímestským vlakom
Koľajová doprava pri Centrálnej stanici premáva na viacerých úrovniach
Električky Alstom Citadis 305 pre Sydney sú dlhé 33 m a široké 2,65 m
Šesť z nových električiek Alstom Citadis 305 bolo vyrobených vo Francúzsku, zvyšných 54 v Španielsku
Konečná električiek linky L2 Randwick
Konečná električiek linky L2 Randwick
Vnútorný displej v električke so zoznamom najbližších zastávok
Zatiaľ čo prvá novodobá električková linka sa v Sydney teší úspechu, s linkou L2 je to inak
Nové električkové linky L2 a L3 premávajú v súpravách, pričom celková dĺžka vlakov je 67 metrov
Pokyny pre cestujúcich v električke Alstom Citadis 305
Interiér električky Alstom Citadis 305
Interiér električky Alstom Citadis 305
Vnútorný informačný displej v električke Alstom Citadis 305
Trasa električkových liniek L2 a L3
Interiér električky Alstom Citadis 305
V decembri 2019 bola otvorená druhá novodobá električková linka v Sydney
Nová električková trať prechádza popri dvoch stranách kostola sv. Petra
Alstom Citadis 305 na spoločnom úseku všetkých troch električkových liniek
Alstom Citadis 305 pod hradom
Dve z nových električkových liniek premávajú po úsekoch, kde predtým jazdili hybridné vozidlá Bombardier TVR na pôvodných linkách A a B
#1003, linka T1, Rue de Geôle
Týždeň po spustení premávky električiek ešte trate neboli úplne zelené a okolie trate čakalo na sadovnícke úpravy
Všetky tri električkové linky sa stretávajú pod hradom, kde linka T3 aj končí
V júli 2019 bola otvorená električková doprava v Caen hneď s troma linkami T1, T2 a T3 s dĺžkou siete 16 km
Nové električkové trate v Caen zužitkovali časť pôvodného neúspešného hybridného systému TVR, ktorý v Caen fungoval v rokoch 2002 - 2017
Moderné električky začali v Caen premávať 27. júla 2019, pričom nahradili hybridný systém TVR s vozidlami na pneumatikách a s vodiacou koľajnicou
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie