imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
2 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
ČKD Tatra (ex Českomoravská-Kolben-Daněk)
›
ČKD Tatra K2
› ČKD Tatra K2YU
Pars Nova Satra II a ČKD Tatra K2YU na zarastenej trati
ČKD Tatra K2YU pred sarajevskou radnicou
K2YU na jednokoľajnom obratisku
Oddelené nástupištia pre jednotlivé linky
Na jednokoľajnom obratisku končia tri električkové linky, čo má za následok aj to, že sa električky niekedy nezmestia ani na výstupište a cestujúcich nechávajú vystupovať v kruhovej križovatke
K2YU na výstupišti v Ilidži
K2YU na provizórnej zastávke
Pohľad na provizórnu zastávku MHD aj s provizórnym nadchodom počas výstavby mosta obďaleč
Električky v Sarajeve jazdia v rôznych farebných schémach, základnou je žltá a žlto-modrá
Žltá K2YU na jednej zo šiestich liniek v malej električkovej sieti s piatimi obratiskami
K2YU s celovozidlovou reklamou
Interiér električky K2YU
Električky sa často zhlukujú, pretože jazdia po okružných trasách na linkách s rôznymi dĺžkami trás a v hustom intervale
Neoplan N 4421 obchádza električku K2YU stojacu na zastávke
K2YU pod novým nákupným centrom
K2YU čaká na voľno
K2YU prechádza na vozovku
K2YU čaká na signál voľno, preferované sú autá
Celožltý náter K2YU, do ktorého sa striekali vozidlá v roku 2014
Lohner E ide v ústrety električke K2YU
K2YU prechádza z okraja ulice do stredového pásu
Hustá premávka električiek v náhodných intervaloch
K2YU pri Baščaršii
K2YU pred knižnicou, ktorú v roku 1992 vypálili srbskí nacionalisti
K2YU na mieste, kde v roku 1914 Gavrilo Princip zavraždil následníka rakúsko-uhorského trónu Františka Ferdinanda d'Este
K2YU na nábreží
K2YU na zastávke v jazdnom pruhu
K2YU #209 smeruje do vozovne
K2YU #244
K2YU #240
Napriek rôznorodosti typov električiek v uliciach stále dominujú vozidlá K2YU
K2YU #207 čaká na výjazd na linku
K2YU #202 z roku 1973
K2YU #207 smeruje do vozovne
Stretnutie električiek z prvej a poslednej série K2 dodaných do Sarajeva
K2YU #248
Električky na radiále jazdia vo veľmi krátkych intervaloch a napriek tomu plné
K2YU #248 vyčkáva na ohradenom nástupišti, kam je možné vstúpiť jedine cez turniket
K2YU #238
Pohľad do vozovne na odstavené električky Satra II a K2YU
K2YU #212 za kopou odhrnutého snehu po snehovej kalamite
K2YU #271
K2YU #217 s reklamou na Turecko
K2YU #289 v sarajevskom nátere
K2YU #215
K2YU #266 na najdlhšej linke siete
Deravé schody na "kačici"
K2YU #263 v spoločnosti MAN SL222 #806
K2YU #286 pod najvyšším mrakodrapom na Balkáne
K2YU #215 odchádza zo železničnej stanice
Označovač v električke
Interiér K2YU #215 z roku 1975
Odhrnutá električková radiála
K2YU #212 blokovaná taxíkom
Posledná originálna K2YU dodaná do Sarajeva (1983) vedľa vyhorenej Národnej knižnice
K2YU #228 na nábreží
Otvorená kabína vodiča v K2YU #228
K2YU #263 s celočervenými sedadlami a hrdzavými schodíkmi
Kabína vodiča v #263 je rovnaká ako vo väčšine električiek tohto typu v Sarajeve
K2YU #238 pred Sarajevskou univerzitou
Interiér štandardnej sarajevskej električky K2YU
K2YU #266
K2YU #263 pred mešitou Alipašina
K2YU #228 pri Centrálnej banke Bosny a Hercegoviny
K2YU #228 prechádza jednou z dvoch hlavných jednosmerných ulíc okolo centra
K2YU #289 pri Katedrále Srdca Ježišovho
K2YU #237 pred Katedrálou Srdca Ježišovho
K2YU #255 pri mešite
Prístup k zastávke je len po trati
K2YU medzi závejmi
K2YU pod perinou
K2YU s cencúľmi
Uviazol aj snežný pluh
K2YU #202 so zberačom vzadu
K2YU #237
Umiestnenie pantografu na zadnom dieli K2YU #202 bolo požiadavkou tamojšieho dopravného podniku
K2YU #248 pri hoteli Holliday Inn
#1126, Brněnská ul., obratisko Modřice, smyčka
#1126, Brněnská ul., obratisko Modřice, smyčka
#1126, Obřanská ul., obratisko Babická
#1126 prechádza v protismere cez Maloměřický most
#1126, Ostravská ulice
#1126, Kotlanova ul., zastávka Líšeň / Kotlanova
#1126, Kotlanova ul., obratisko Líšeň / Kotlanova
#1031, 1126, linka 9, Nejedlého ul., obratisko Lesná / Čertova rokle
#1126, Divadelní ulice
Električky K2 v už neexistujúcom obratisku Královo Pole, střelnice
#1126, Obratisko Stránská skála
#1126, Obratisko Mendlovo náměstí
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie