imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
3 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
› Genève (Ženeva)
"Ďakujeme za použitie zadných dverí" - uvádza nálepka na predných dverách, ktoré sa počas pandémie COVID-19 neotvárali
Trolejbus Swisstrolley 3 a električka ACMV / Duewag / BBC v predvianočnej Ženeve s rozsvietenými plesnivcami
#472, GE 961381, linka 36, Rue du Marché, Molard
#883, linka 17, Rue du Marché, Molard
Plexisklo a fólie oddeľujú priestor vodiča od cestujúcich počas pandémie COVID-19
Elektrobus BredaMenariniBus Zeus premávajúci po historickom centre na svojej východiskovej zastávke
Zákaz vstupu do priestoru okolo kabíny vodiča počas pandémie COVID-19
Koniec električkovej trate v blízkosti hraničného priechodu do Francúzska
Konečná zastávka električiek a súčasne nástupná zastávka autobusov pokračujúcich do Francúzska
Intervalový cestovný poriadok
Netaktový cestovný poriadok
Informácie na zastávke
Odchody liniek z najbližšej zastávky
Informácia o povinnosti nosenia rúšok počas pandémie COVID-19
Nadväzné linky v najbližšej zastávke
Informačný systém zmeškaného spoja zobrazuje plánovanú a nie skutočnú dobu do príchodu na zastávky
#914, GE 96333, linka 63, La Plaine, Chemin du Rail
#2058, GE 962861, La Plaine, Chemin du Rail
Autobusy čakajúce na odchod v blízkosti švajčiarsko-francúzskej hranice
Jednotka Stadler FLIRT v konečnej stanici pred hranicou s Francúzskom
#756, linka 6, Rue de la Servette
#1831, linka 14, Rue de la Servette
#866, linka 14, Place de Montbrillant
Leyland PD3 pôvodom z Glasgowa
Leyland PD3 pôvodom z Glasgowa
Jednotky Alstom Régiolis a Stadler FLIRT (v popredí) zabezpečujúce prímestskú dopravu v okolí Ženevy
Pôvodom ženevská električka SIG / S&H Fe 4/4 z roku 1911
Električkový vlečniak SIG z roku 1920 jazdil v Ženeve
Ani novým trolejbusom Van Hool Exqui.City 18T / AG300-TRL-T sa nevyhýba reklama, a to ani pokrývajúce celé zadné čelo
Prestupný uzol Bel-Air
Nástupište zastávky sa nachádza v rovnakej výške ako podlaha trolejbusu
Trolejbus Van Hool Exqui.City 18T / AG300-TRL-T
Mercedes-Benz O 530 Citaro G na linke súbežnej s električkami
Interiér električky Bombardier Flexity Be s uzamykateľnou časťou vozidla
Za konečnou električiek sa nachádza parkovisko P+R
V tesnej blízkosti konečnej električiek sa nachádza autobusová zastávka, ku ktorej nie je nutné prechádzať cez cestu
Zastávková informačná tabuľa s rozlíšením odchodov podľa jednotlivých koľají na úvraťovej konečnej
Električky Bombardier Flexity Be 6/8 na konečnej
Stadler Tango Be 6/10 na konečnej pri OSN
Mercedes-Benz O 530 Citaro G pri obrej stoličke
Stanovište kapitánky lode na linke MHD
Interiér lode na linke MHD
Interiér lode na linke MHD
Kapitánka upevňuje loď linky MHD o mólo
MHD v Ženeve zabezpečujú aj lode
MHD v Ženeve zabezpečujú aj lode
Hess / Kiepe BGT-N2C na východiskovej zastávke na brehu Ženevského jazera
Zaoblený trolejbus Van Hool Exqui.City 18T / AG300-TRL-T
Prestupný uzol Rive s kioskom vybudovaným v roku 1935
Električka vs. trolejbus
Trolejbus Van Hool Exqui.City 18T/AG300-TRL-T prechádza kruhovou križovatkou
Bývalé električkové obratisko Rive slúži ako konečná autobusov - električky premávajú priamo za chrbtom fotografa
Van Hool Exqui.City 18T/AG300-TRL-T s dizajnom pripomínajúcim električku
Zastávkový označník s navigáciou k ďalšej linke v uzle
Uchytenie trolejového vedenia obrastené rastlinami
Mercedes-Benz O 530 Citaro G vychádza z centra
Interiér trolejbusu Van Hool Exqui.City 18T/AG300-TRL-T
Interiér trolejbusu Van Hool Exqui.City 18T/AG300-TRL-T
Interiér trolejbusu Van Hool Exqui.City 18T/AG300-TRL-T s veľkou kabínou vodiča
Trolejbus Van Hool Exqui.City 18T/AG300-TRL-T
Trolejbus Van Hool Exqui.City 18T/AG300-TRL-T na konečnej
Trolejbus Van Hool Exqui.City 18T/AG300-TRL-T
Cestovný poriadok s piatimi rôznymi režimami prevádzky
Svetelnou signalizáciou je riadený priechod len cez cestu, nie cez zastávku, Z-priechod je len na strane zastávky ďalej od označníka
Spoločná zastávka električiek a trolejbusov, z ktorej trolejbusy odbočujú aj do ulice vpravo
Trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2C
Dvojkĺbový trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2C
Hess / Kiepe BGGT-N2C na konečnej na letisku
Navigácia k autobusu na autosalón
Doubledecker Leyland PD3 pôvodom z Glasgowa pri železničnej stanici
Doubledecker Leyland PD3 pôvodom z Glasgowa pri železničnej stanici
Doubledecker Leyland PD3 pôvodom z Glasgowa pri železničnej stanici
Stadler Tango pod železničnou stanicou
Bombardier Flexity Outlook Cityrunner s reklamou
Mercedes-Benz O 530 Citaro pri železničnej stanici
Mercedes-Benz O 530G Citaro pri železničnej stanici
Bombardier Flexity Outlook Cityrunner pri železničnej stanici
Atraktívny prestupný uzol v centre mesta
Trolejbus NAW / Hess / ABB BGT-N na spoločnej zastávke s električkou
Mercedes-Benz Sprinter II City na spoločnej zastávke s električkou
Mercedes-Benz Sprinter II City na minibusovej linke v centre mesta
Zastávka autobusu v ľavom pruhu, aby bol zabezpečený kratší prestup na električku (vpravo)
Zastávka autobusu v ľavom pruhu, aby bol zabezpečený kratší prestup na električku (vpravo)
Odbočenie autobusu doľava po obslúžení zastávky je riešené z pravého pruhu na špeciálny signál
Odbočenie autobusu doľava po obslúžení zastávky je riešené z pravého pruhu na špeciálny signál
Električka prechádza po dočasnej električkovej trati počas výstavby objektu vľavo
Konečná električiek na štátnej hranici Švajčiarska a Francúzska
MAN Lion's City vykonáva na francúzskom území nadväznú dopravu na ženevské električky
Duewag Be 4/6 z roku 1984
Schéma električkových liniek
Signalizácia pre chodcov je aj v rámci križovatky použitá len pri prechádzaní cez cestu
Trojica zastávkových označníkov aj s displejom s najbližšími odchodmi
Trolejbus NAW / Hess / SAAS BGT 5-25
Trolejbus Hess / Kiepe BGT-N2C na spoločnej zastávke s električkou
Stadler Tango sa celovozidlovou reklamou
Bombardier Flexity Outlook Cityrunner s pokazenými dverami
Bombardier Flexity Outlook Cityrunner pri návštevníckom centre v CERNe
Stadler Tango pri CERNe
CERN
Bombardier Flexity Outlook Cityrunner pri návštevníckom centre v CERNe
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie