imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
4 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Schynige Platte-Bahn (SPB)
Elektrický rušeň SLM/Alioth He2/2 z roku 1910 (ex WAB #56)
Súprava s elektrickým rušňom SLM/BBC He2/2, ktorý od svojej výroby v roku 1914 jazdí na Schynige Platte-Bahn
Snežný pluh
Súbeh regionálnych tratí - ozubnicovej železnice s rozchodom 800 mm a železnice s rozchodom 1000 mm
Interiér otvoreného vozňa
Interiér otvoreného vozňa
Tunel na trati k Schynige Platte
Vlak prechádza cez švajčiarsku prírodu so zelenými pasienkami a azúrovým jazerom
Míňanie sa vlakov pod Alpami
Vlaky sú na horských železniciach vo Švajčiarsku často rezervované pre organizované skupiny turistov
Aby trať prekonala veľké výškové rozdiely, kľukatí sa po svahoch
Vrcholová stanica Schynige Platte, z ktorej sa dá vyraziť na túry k alpským štítom
Posunovanie vlaku na vrcholovej stanici
Vrcholová stanica Schynige Platte s vlakom s otvorenými vozňami (vozeň na konci z roku 1893)
Ukážka rôznych typov ozubníc na vrchole Schynige Platte
Ukážka rôznych typov ozubníc na vrchole Schynige Platte: Abtova ozubnica
Ukážka rôznych typov ozubníc na vrchole Schynige Platte: Riggenbachova ozubnica
Ukážka rôznych typov ozubníc na vrchole Schynige Platte: Locherova ozubnica
Ukážka rôznych typov ozubníc na vrchole Schynige Platte: Strubova ozubnica
Vlaky na vrcholovej stanici, kde sa nachádza aj voľne prístupná alpská botanická záhrada
Rušeň SLM/Alioth He2/2 z roku 1910 (ex Wengeralpbahn #58)
Z bezpečnostných dôvodov je rušeň bez ohľadu na smer jazdy umiestnený vždy v spodnej časti vlaku
Vlak s rušňom SLM/Alioth He2/2 z roku 1912 (ex Wengeralpbahn #61) v hornej stanici
Ozubnicová železnica na Schynige Platte má 4 tunely
Napájanie trate je zabezpečené jednosmerným prúdom s napätím 1500 V
Kľukatá trať do alpských hôr bola sprevádzkovaná v roku 1893 s parnou trakciou a elektrifikovaná v roku 1914
7,25-km dlhá trať od dolnej stanice vystúpa 1420 metrov s maximálnym sklonom 25 %
Spodná stanica ozubnicovej železnice na Schynige Platte
Ozubnicová železnica na Schynige Platte má Riggenbachovu ozubnicu a rozchod 800 mm
Elektrický rušeň SLM/Alioth He2/2 z roku 1912 (ex Wengeralpbahn #63)
Výhybka na Riggenbachovej ozubnici
Ozubnicová železnica Schynige Platte-Bahn v zime nepremáva
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie