imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
4 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Vitznau – Rigi Bahn (VRB)
Kaviareň v starom osobnom vozni
Dva vlaky, ktorých vekový rozdiel je 36 rokov
Jednoduchší typ výhybky na Riggenbachovej ozubnici, kde sa oddeľuje železnica ARB od VRB
Dlhší dvojkoľajný úsek v strede trate s každou koľajou v inej úrovni
Stadler Bhe 4/6 z roku 2021
Interiér novej jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Dopytové tlačidlo EAO série 57 umiestnené na stene vedľa sedadiel
Interiér novej jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Kabína vodiča jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Interiér novej jednotky Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Spodná stanica VRB
Križovatka na Riggenbachovej ozubnici
Jednotka Stadler Bhe 4/6 z roku 2022
Točňa ozubnicovej železnice pri prístave Vitznau
V rokoch 2021 - 2022 bolo dodaných 6 dvojdielnych jednotiek Stadler Bhe 4/6
Spodná stanica VRB s točňou
Depo VRB
Súpravy #22+32 a #14+24 na vrchole Rigi
Súpravy #22+32 a #14+24 na vrchole Rigi
Stanica zubačky a prístav vo Vitznau
Pôvodný parný vozeň slúžiaci zubačke
Depo VRB
Spleť koľají vedúcich do depa VRB
SLM / BBC Bdhe 4/4 #5 napoly v depe
SLM / BBC Bdhe 4/4 #5 sa posúva do depa
Pohľad do útrob deba VRB
Posunovacia lokomotíva v depe VRB
Depo VRB
Vlečný vozeň #8 čaká na odtlačenie na točňu a zasunutie do depa
Otáčanie vozňa SLM / BBC Bdhe 4/4 #5
SLM / BBC Bdhe 4/4 #5 na točni
Pohľad na točňu pred depom
Detail výhybky Riggenbachovej ozubnicovej železnice
Míňajúce sa vozidlá VRB
Jediný vozeň SLM / BBC Bdhe 4/4
Súprava vedená vozňom SLM / BBC typu Bdhe 4/4 #5 z roku 1964
Pôvodné vozidlo SLM / BBC Bhe 2/4 #2 sprevádzkované po elektrifikácii trate v roku 1937
Detail Riggenbachovej ozubnicovej železnice
Súprava VRB na stanici Rigi Kaltbad, kde je prestup na lanovku
Vozidlá SLM / BBC BDhe 2/4 z roku 1986 boli v roku 2009 najnovšími na dráhe VRB
Interiér historizujúceho osobného vozňa VRB
Vozidlá SLM / BBC BDhe 2/4 #22 (z roku 1986) a SLM / SAAS BDhe 2/4 #12 (z roku 1949) majú na bočných stranách zavesené držiaky na lyže
Vozidlá SLM / BBC BDhe 2/4 #22 (z roku 1986) a SLM / SAAS BDhe 2/4 #12 (z roku 1949) sú si napriek značnému vekovému rozdielu veľmi podobné
Vozidlo SLM / BBC Bhe 2/4 #1 na Riggenbachovej ozubnicovej dráhe VRB s rozchodom 1435 mm otvorenej v roku 1871 s parnou prevádzkou
Vozidlo SLM / BBC Bhe 2/4 #1 slúži už od elektrifikácie v roku 1937
Súprava #1+1 šplhá do kopca
Konečná stanica Rigi Kulm zubačiek ARB a VRB vo výške 1752 m n. m.
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie