imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
3 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
› Montreux - Vevey - Riviera
Nákupná ulica vo Vevey s trolejbusmi a autobusmi
#813, linka 201, Vevey, Place de la Gare
Interiér trolejbusu Van Hool Exqui.City 18T
Interiér trolejbusu Van Hool Exqui.City 18T
Vnútorný informačný displej v režime so zobrazením najbližších odchodov
Netradične delený vnútorný informačný displej
#811, linka 201, Av. du Casino
#811, linka 201, Av. du Casino
Nad trolejbusom vedie železnica a nad ňou ešte zubačka
#806, linka 201, Grand' Rue
Jeden zo 16 nových trolejbusov Van Hool Exqui.City 18T
Električkový vlečniak SIG z roku 1930 premával na bývalej električkovej trati spájajúcej mestá Vevey, Montreux a Villeneuve, neskôr na trati Bex–Villars–Bretaye
Van Hool newA330N CNG pri železničnej stanici vo Vevey
Volvo 8700LE
Van Hool AG300T
Van Hool newA300 s upravenou farebnou schémou
Van Hool AG300T pred železničnou stanicou vo Vevey
Pracovné vozidlo SWS/CEV/Boschung Xrot #91 bolo postavené v roku 1966 na podvozku staršieho vozňa z roku 1910
Električka SLM/MFO/SIG HGe2/2 z roku 1911 slúži od počiatku prevádzkovania trate na Les Pléiades, teda v čase fotografovania už takmer 104 rokov
Prestup medzi adhéznym vlakom a vlakom premávajúcim na ozubnicovej časti trate
Van Hool newA308L a v pozadí maľba na dome pripomínajúca prvé roky neďalekej elektrickej železnice
Súprava modernizovaných vozňov vchádza do prestupnej stanice Blonay
SWP/SAAS/BBC BDeh2/4 z roku 1970
Odstavená elektrická motorová jednotka Stadler/ACMV/Adtranz/SLM Be2/6
Elektrická motorová jednotka Stadler/ACMV/Adtranz/SLM Be2/6 #7003 bola prvou, ktorá dostala zlato-bielu schému Golden Pass
Pôvodný vozeň SWP/SAAS/BBC BDeh2/4 #72 z roku 1970 prestavaný na vozeň Beh2/4 s rovnakým číslom v roku 2002
Vozový park pozostával výlučne z trolejbusov Van Hool AG 300 T
Vstup do stanice Territet
Starý a nový vozeň lanovky v stanici Territet
Pôvodné vozidlo najstaršej pozemnej lanovky vo Švajčiarsku
Nenápadná stanica Territet
Sklonové pomery trate sú náročné
Asymetrická výhybňa na trati s rozchodom 1000 mm
Samoobslužná prevádzka na lanovke - cesta bez cestovného lístka vyjde draho
Interiér vozňa od Carrosserie Gangloff
Prevádzka lanovky je od roku 2009 plne automatizovaná
Opotrebované ozubené koleso vozňa slúži ako pamätník
Pamätník postevený pri príležitosti 100. výročia ozubnicovej dráhy (1892 - 1992)
Staršie vozne sú označené názvom vrcholovej stanice
Vozne SLM/BBC Bhe 2/4 z rokov 1939 a 1949
SLM/BBC Bhe 2/4 z roku 1939
SLM/BBC Bhe 2/4 s prídavnou batériou
Zubačka smeruje k jazeru
Vozeň lanovky vyrobený firmou Carrosserie Gangloff
Vozne SLM/BBC Bhe 2/4 odstavené na mieste pôvodnej konečnej, odkiaľ sa dalo nadol dopraviť len lanovkou
Zastávkový prístrešok
Van-Hool A308 #30
Van Hool AG300T #17
Van Hool AG300T #8
Pracovisko strojvodcu vo vozni MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8 #305
Spriahnutie vozidiel
Príprava zubačky s vozíkmi pre lyže a sánky na odchod
V čase fotografovania najnovší vozeň MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8 #305 z roku 2010
Vozeň SLM/BBC Bhe 2/4 #204 bol vyrobený v roku 1939
SLM/Siemens Bhe 4/8 z roku 1983
Van Hool AG 300 T sa blíži k zámku Chillon
Posledný z trolejbusov Van Hool AG 300 T
Van Hool AG 300 T #17 odbočuje na konečnú
Trolejbusy Van Hool AG 300 T boli dodané v rokoch 1994 - 1996 a predpokladá sa ich životnosť do roku 2020
Van Hool AG 300 T #6 na konečnej
Van Hool AG 300 T #5
Van Hool AG 300 T #5 na konečnej vo Villeneuve
Vývesky na konečnej regionálnej trolejbusovej trate vo Villeneuve
Trolejbusové depo
Van Hool newA308L #36
Van Hool AG 300 T pred dolnou stanicou lanovky na Mont Pèlerin
Lanovka je plne automatizovaná a vo vozni je potrebné stlačiť tlačidlo s požadovanou stanicou
Horná stanica lanovky
Pohľad na trať z miesta najväčšieho stúpania
Chemin de fer funiculaire Vevey - Chardonne - Mont Pèlerin
Trať na dĺžke 1584 m prekonáva výškový rozdiel 414 m
Lanovka prešla v roku 2009 modernizáciou
Mostík ponad lanovku z vinohradu do vinohradu
Spodná stanica lanovky na Mont-Pèlerin
Lanovka sa šplhá do vinohradov nad Švajčiarskou riviérou
Interiér vozňa lanovky na Mont-Pèlerin
Vzhľadom na maximálne 54-% stúpanie trate sú v spodnej stanici vozne značne nahnuté
Pozemná lanovka bola postavená v rokoch 1899 - 1900 a má rozchod 1000 mm
Spodná stanica lanovky z Vevey na Mont-Pèlerin
Van Hool AG 300 T na pôvodnej linke 1 prečíslovanej na 201
Interiér trolejbusu Van Hool AG 300 T
Čítačka čipových kariet v trolejbuse
Schéma siete liniek po ich prečíslovaní
Van Hool A 308L na zrýchlenej linke 1
Trolejbus Van Hool AG 300T #16
Van Hool A 308L #32 na "vystĺpikovanej" ulici
Van Hool A 308L #32 na vetve linky 1 zachádzajúcej ku železničnej stanici
Schéma nových liniek 5 a 6 na "Švajčiarskej rivére"
Vývesky na zastávke spolu so schémou liniek a rozdelením územia na zóny
Van Hool newA300 #81
Van Hool newA300NL #81 pri železničnej stanici
Odstavený vozeň #201 ozubnicovej dráhy typu SLM/BBC Bhe 2/4 z roku 1939
Železnica MOB zabezpečuje aj mestskú dopravu v Montreux a okolí aj jednotkami Stadler GTW 2/6
Zubačka typu SLM/BBC Bhe 2/4 #204 z roku 1939
Vozeň ozubnicovej železnice z Montreux na 2041-metrov vysoký štít Rochers de Naye
Poschodová električka
#4, Verkehrshaus der Schweiz, Musée Suisse des Transports, Museo Svizzero dei Trasporti
#4, Verkehrshaus der Schweiz, Musée Suisse des Transports, Museo Svizzero dei Trasporti
Van Hool AG 300 T #5
Van Hool AG 300 T #7
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie