Výpadok všetkých internetových služieb DPMŽ (7.1.2022 01:30 – 8.1.2022 12:30)

Od dnešného rána nie je možné kvôli poruche platiť vo vozidlách bezkontaktne, nefungujú ani webové portály MyBus, Smart Žilina či e-shop DPMŽ.

Od dnešného rána nie je možné kvôli poruche platiť vo vozidlách bezkontaktne, nefungujú ani webové portály MyBus, Smart Žilina či e-shop DPMŽ. Odporúčame si preto zaobstarať cestovné lístky alternatívnou formou, napr. nákupom v automatoch, predpredajoch či pomocou SMS lístka. Doplnkový predaj cestovných lístkov u vodiča je dočasne zrušený.

Informácie o meškaniach spojov či aktuálnej situácii v doprave vie poskytnúť odd. dispečingu dopravného podniku.

Kontaktné čísla DPMŽ

Komentáre

K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.