Z vozidiel MHD boli odstránené všetky reklamy, ide o jeden z krokov obmedzovania vizuálneho smogu.
Na prelome leta a jesene prišli všetky vozidlá o celovozidlové reklamné polepy, od októbra k tomu pribudli aj interiérové papierové reklamy. Podľa mestského poslanca a člena dozornej rady dopravného podniku Martina Kapitulíka si tieto kroky dávajú za cieľ spríjemniť vizuálnu kvalitu cestovaniu, čo má viesť k celkovému zvýšeniu komfortu a úrovne prepravy v MHD. Reklamy prinášali DPMŽ len približne 45-tisíc eur ročne, dopyt po takejto reklame postupom času klesal a rovnako aj vozidlá zakúpené so spolufinancovaním EÚ nemohli byť prenajímané na reklamné účely. Či a kedy sa reklama do vozidiel vráti je otázne, isté však je, že by sa to malo diať už len prostredníctvom technológií a vizuálne atraktívnou a prívetivou formou v súlade s dlhodobou snahou mesta o odstraňovanie vizuálneho smogu.
Ako vnímate tieto kroky Vy? Svoj názor neváhajte vyjadriť v komentároch pod článkom alebo v ankete!