Keby ľudia vedeli že existujú parciály, tak by nadávali prečo neboli radšej tie nakúpené (aspoň nejaké, hlavne keď to šlo z fondov). Lebo tie nečakané výpadky až tak zriedkavé nie sú, ale tiež nebývajú celoplošné.
Vy to vôbec nechápete, to je naschvál aby si ľudia ktorí inak ako TB nikdy nepotrebujú cestovať tiež mohli ''vychutnať'' jazdu nekomfortným nafťákom a viac si tak vážili dlhé čisté TBusy.
Podľa posledných dvoch výročných správ sú výnosy zo zmluvnej dopravy (to bude L25+35) priemerne 313.000 ročne, autobusy kupuje DPMŽ a KIA platí jazdy (?)
Samozrejme že sa kupujú kĺby, veď sú potrebné aj inak ako pre tých pár podnikov na východe.
To som len skonštatoval, že na to že tam robia tisíce ľudí, a najviac na ranných zmenách (6-14, 7-15:30), tak tá vyťaženosť kĺbakov je dosť slabá (možno aj skoro každý brigádnik už má auto) a teoreticky by na niektoré spoje stačili aj sóla ak by kĺby neboli k dispozícii z nejakého dôvodu.
Ešte tam jazdia tri spoje SAD, ale to sú vsuvky v takých časoch že neviem či je to použiteľné.
Úplne najblbšia je L35 (sólo) okolo jedenástej pred obedom, čo som mal zatiaľ šťastie vidieť, tak vozí priemerne šoféra, max. ešte do dve osoby. Očividne premáva v nesprávnom čase, no ako si zaplatili tak majú, len škoda tej nafty čo zbytočne znečisťuje vzduch i v meste.
#115 bola preto, lebo #116 mala nejakú poruchu so vzduchom, ale už jazdí. Na tých kĺbachoch to moc nevidno, ale zub času sa na ne podpísal: riadenie, ťah, šklbnutie pri zopnutí retardéru, vykrivenie vozidla, korózia, atď. Ale nie sú na tom až tak zle.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TB94