Ja si skôr myslím, že je to nedostatkom skúsenejších vodičov. Keď máš nové T-busy, nedáš ich hneď prvému vodičovi, ktorý ešte ani poriadne nevie jazdiť. Najlepšie sa to ukázalo asi 2 týždne dozadu. Na dolnej Hurbanovej začalo snežiť a vodič na linke 6, poradie si nespomeniem, bol tak rozbehnutý, že keď začal brzdiť, dostal šmyk a zalomilo mu kĺb. Viezol sa cez celú zastávku až ku označníku. Takému by zrejme ani SOR-ku nedali.
Teraz na inú tému. Keď už máme v prevádzke 17 kĺbových nízkopodlažných trolejbusov, je nevyhnutné, aby cez víkend jazdili niektoré 15 Tr-ky? Včera to bola 209 a dnes okrem nej aj 226. Nemôžu vodiči starých trolejbusov, ktorým pripadne služba na víkend, dostať aspoň nejakú SOR-ku?
V popoludňajších hodinách začali vplyvom sneženia vznikať vysoké meškania spojov spôsobené rozsiahlymi zápchami, dopravnými nehodami a nezjazdnými cestami. Problémy sa vyskytli takmer v každej mestskej časti.
Zvyčajne je to z dôvodu nedostatku krátkych autobusov, nakoľko tie vypomáhajú na t-bus linkách pri nedostatku vodičov s príslušným oprávnením. Už minimálne pol roka je jedna služba na L5 obsadená autobusom a v niektoré dni sa ich namiesto trolejbusov objaví aj viac.
Nové kĺbové autobusy sa budú nakupovať, predpokladám, pre lepšie zabezpečenie výluk, nakoľko je v najbližších rokoch plánovaná komplexná obnova trakčného vedenia, meniarní, ako i prestavby križovatiek a ciest. Prekvapilo by ma, keby namiesto nich vyradili niektorý dlhý autobus (114-118), nakoľko majú málo najazdené a ich ročný výkon je dlhodobo iba 10 - 20 tis. km.
niektoré posádky sa rozdelili,čo som odsledoval,napr.vodici z 241,jeden prešiel na 267,druhý na 271.Asi to tak bude aj z 252.
A práve z 232,jeden z vodičov jazdi na 267,ktorá,bola zaradená do premávky ako posledná,bolo menené rozbité sklo na druhých dverách.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ikarus4824