A nebude náhodou nasadzovanie kĺbových vozidiel zámerom,aby sa noví vodiči zacvičili a naučili sa jazdiť s klbakom,predsa je predpoklad,že keď si urobia kurz na t- bus,budú jazdit na nových 27tr.?
Pár rokov dozadu,kĺbové karosy bolo možné stretnúť aj na L.21.A počas semestra aj na L.30 jazdí klbak,aj keď len ráno v úseku zel.stanica -žu.
Ja som sa viezol klbovym citelisom .Sedel som vo vlečke a pri vychádzaní z každej zástavky,sme zadným kolesom vždy ,,olízali,, obrubník.Dokonca na zastávke ŽU,sme naň aj vyšli.
Asi áno. Aspoň čo som si všimol, väčšina tých nových vodičov ešte nemá poriadny odhad. Minulý týždeň sa vodičovi na L21, zastávka Námestie hrdinov, skoro podarilo naraziť do obrubníka. A keďže solarisy majú nízky predný nárazník, bolo počuť, ako sme škrkli. Ostatne, niektorí vodiči preradzujú rýchlosti ako na aute-na priveľmi nízkych otáčkach a na križovatkách to niekedy vyzerá, akoby mal autobus 4m na dĺžku.
Aj dnes na L.5 videná kĺbova Karosa,predvcerom aj na L.20.
Niektoré vozidla sú po menších nehodách,ale premávajú ďalej napr.sor 260,solarisy 27,28,29.Žeby, neskúsenosť nových vodičov?
Nemenila, už dlhé roky jazdí cez víkendy a sviatky na spojoch L14 16:47 a L4 17:37 vozidlo z L3. Rovnako tak aj dopoludnia o 8:27 a následne 9:17. Tiež sa párkrát objaví na L5.
Čo sa zmenilo, že cez školské dni premáva na L7 na pári spojov s odchodom 11:15 kĺbová Karosa. Na L5 sa cez školské dni poobede postupne vystriedajú až dva krátke autobusy, ktoré na tejto linke dopĺňajú trojicu trolejbusov.
Ďalšia zmena za uplynulé mesiace - nasadzovanie 220 na L16 namiesto 223, ktorú vidno stále zriedkavejšie.
Menila sa výprava na 4/14 cez voľné dni? Tento i minulý pondelok ma prekvapilo nasadenie 30 Tr (dnes 258, pred týždňom tuším 264) na spoj o 17:52 zo ŽST > Matice slovenskej.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mongolec