Reakcia na: marek231 #9071:
Tesim sa aj ja. Neber to na prvy krat moc osobne, ale vsetci ta tu berieme /ja urcite/ za zmaturovaneho odbornika a pravom ocakavame, ze tvoje nazory a vyjadrovanie bude trochu na odbornej urovni. Lebo taki ako ty tuto dopravu raz budu po starsich robit a riadit a "chytit" sa treba odborne od sameho zaciatku. Hned musi byt vidiet, ci to pise pipenka alebo priemyslovak, obaja mozu kritizovat tu istu vec, ale u kazdeho musi byt na prvy pohlad vidiet, ci je to nazor pipenky, ktora si kupi z "cvakne" listok, alebo naozajstneho studovaneho dopravaka, za ktoreho ta povazujem.Aj ked to nie je vzdy este v praxi vidiet, mozeme ti ukazat veci, ktore sa este neucia nielen na priemyslovke, ale ani na VS. Mas svoju hlavu, uvidis, urobis si nazor sam.
Pre ostatnych: vo stvrtok a piatok sa konala v Bojniciach medzinarodna konferencia o MHD. Ak to niekoho zaujima, mozem napisat, kto tam vsetko bol a aspon nazvy tem prednasok.
Juraj
Mongolec: V tomto roku prebieha ako stafeta generalka 9-tich klbovych trolejbusov a 4 sustevne chybaju. Prvy sa v depe odstrojuje od elektroniky a pripravuje na cestu do SNV. Druhy sa v SNV odstrojuje od starych plechov, podlah atd. Treti sa v SNV vynovuje a strieka, stvrty sa v depe kompletuje s elektronikou, skusa a pripravuje na prevadzku. A 4 chybajuce vozy /bez ohladu na zimu ci leto/ citit.
Fumo1: Precitaj si starsie prispevky. Linka 1 nebola zavedena, a uz vobec za ucelom nejakeho "zisku". Tym to cislom iba bolo:
- zakonu vyhovene, aby kazdy spoj na verejnu dopravu bol oznaceny nejakym cislom. Jednotkou sa IBA premenoval byvaly "skolsky spoj".
- verejnosti bolo vyhovene, aby vozy po skonceni sluzby /a rano na nu/ nesli okolo cestujucich naprazdno s oznacenim ZJAzd alebo VYJazd, ale ich aj po ceste brali. A brat ich mozu iba vtedy, ak to nebude sluzobny ale RIADNY spoj a bolo ho teda potrebne oznacit ako riadny spoj, bola im pridelena 1.
- atd, atd, atd....
Vobec teda nejde o nejaku novu linku s nebodaj intervalovym cestovnym poriadkom, ale iba o OZNACENIE doterajsich neoznacenych roznych skolskych ci sluzobnych spojov, aby mohli vo vacsej miere sluzit verejnosti. A to, ze navyse umoznia dostat sa Solinkarom ku Carrefouru, Vlcinciarom1 a Hajikarom na Velky diel je len vyhoda navyse.