Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Prosim, linku c.1 rozsirte, fakt by som bol rad, keby sa dalo cestovat aj cez vikendy aj po 17,30. Ludia by menej nadavali. Urcite by sa zvysila navstevnost aspon o tych 10 percent. Linka c.1
si pravidelny interval zasluzi. Ked som si vcera pozrel interval tej linky, za ktoru sme tak dlho bojovali, nieco som si o tom fakt pomyslel, fakt sorry, ale to je riadne trapne.
Reakcia na: S499.1023 #8637:
To prve, vsak iba to je uz davno.
Reakcia na: Juraj #8634:
Počkaj, a teraz sa bavíme o oddelení ŽSR od ZZSK alebo ZSSK Slovensko od ZSSK Cargo?
Reakcia na: VLK #8635:
To hej. Ale ten je aj inde. A je, medzi nami, pekne dementný.
Reakcia na: S499.1023 #8632:
samoobslužný automat na výdaj lístkov...
Reakcia na: Juraj #8633:
A do tretice: Uplne cirou nahodou som bol na husacine v Grobe podvecer po zasadnuti cyklistickej vlady, kedy to rozdelili a radost a diskusia tam sediacich funkcionarov sa mi vobec nezdali ako "povinne".
Reakcia na: S499.1023 #8631:
Nezda sa mi veru, ze by to bolo urobene dobre, ak to uz muselo byt.

1/ Oddelenie dopravnej CESTY od prevadzky nestoji predsa na prelievani statnych dotacii na prevadzku do inej firmy povinnym pristavovanim na udrzbu a opravy dopravnej techniky /nie cesty/ do inej organizacie, ak by si to v normalnych podmienkach rozdelenia urobit tato organizacia sama vo vlastnej rezii za menej penazi.

2/ Novy system riadenia aj u tych pracovnikov, ktori sedeli a sedia a spolocne rozhodovali a uz nerozhoduju /bez urazky a v pravom slova zmysle "cez Kosice"/ totalne znefunkcnil mnohe cinnosti, ktore vynimocne dovtedy ako-tak bezali.
Reakcia na: VLK #8630:
Čo je na TEŽ od EMTREST-u?
Reakcia na: Juraj #8627:
To nie je problém fúzatého cyklistu. Akiste Ti je známe, že sme boli povinní oddeliť dopravcu a správcu dopravnej infraštruktúry. A spravili sme to dobre, určite lepšia ako napríklad ČR, kde došlo k absolútnemu gulášu.
To, že modré gumy to pochopili ako pokyn k ešte väčšej byrokratizácii svojej činnosti, je iná vec.
Reakcia na: Miro #8620:
ja len budem reagovať na ZSSK - chystajú označovanie vo vlakoch, napr. kredenc na trase Čadca - Makov je vybavený kombináciou BUSE - Mikroelektronika, čo mi pripadá minimálne zaujímavé, nakoľko na TEŽ sa zase môžeme stretnúť s EMtestom (a hneď vedľa Mikroelektronika). Nechajme sa prekvapiť, čo z toho nakoniec bude....
Reakcia na: Vladimír #8628:
Ako hodnotis prace na juznom dialnicnom privadzaci?
Reakcia na: ufo #8616:
Aha, vďaka. Tak to som asi len nemal šťastie.

Re #8618 0903McLaren: Neviem, či je to zaujímavé, ale šikovný som, to áno ?

Re #8620 Miro: Nebol som vo vlečniaku, ale priamo v motorovom vozni. Zastávky sa nehlásili ani nezobrazovali, označovač fungoval. Označil som si v ňom lístok.
Reakcia na: Miro #8621:
Odkedy fuzaty bicyglista rozdelil ZSR na dve firmy, je neskutocny problem s kazdou malickostou. Kazda firma je stat v state, maju na kazdu malickost totalne centralizovane riadenie bud cez Bratislavu alebo cez Kosice, niet na tento system u nich doteraz znamy zodpovedny clovek a dokonca to vyzera tak, ze sa k tomuto systemu nikto od nich ani nehlasi.
Reakcia na: Mza #8619:
Mas pravdu, sam nevie, ci je. Mysli si, ze toto je pubertacky chat, a nie odborne dopravne forum. Zjavne si nezobral k srdcu dobru radu, aby si tuto diskusiu precital aj par mesiacov dozadu. Inak by sa aj s malym mozockom dovtipil, ze jediny zamestnanec DPMZ som tu ja a vsetci ostatni su tu "ludia", dokonca aj z inych miest, ktori sa do ZA chodia povozit. Ak je nieco velmi trapne, tak to, ze si nepozrie CP, ked uz necita toto forum. Zistil by, ze L1 nepremava len do 17.30 ale minimalne este o 2 hodiny viac. Atd. Skoda sa s nim pri takejto niekedy az primitivnej urovni vystupovania bavit...
Reakcia na: Jakub #8622:
Tie oznacovace vo vlakoch ZSSK su najma v motorakoch 812 a privesnych voznoch 011, tiez v TEZ a TREZ, sluzit budu pri samoobsluznom odbavovacom systeme, ktory zatial funguje na TEZ a TREZ. Ked su namontovane, tak pravdepodobne na lokalkach nahradia sprievodcov.
Reakcia na: 0903McLaren #8617:
Nuz, na linke c.1 je tych spojov trochu viac, ako 12. V spicke spoje priblizne raz za hodinu a kopec spojov z a do depa.
Par mojich osobnych poznamok:
- linkovy CP, ktory je v predaji v predajniach DPMZ, je trochu neprehladny, kedze nie su rozlisene ani trasy A a B (zoznam 52 zastavok za sebou je uz predsa len trochu dost a velmi sa to podoba na CP niektorych liniek SAD, kde takmer kazdy spoj ma nejaku inu trasu).
- na zastavkovych CP su trasy uz napisane oddelene a dokonca aj farebne rozlisene,aj ked pri slabsom nocnom osvetleni nie je na tmavsom podklade dobre vidiet vsetky znacky a vysvetlivky.
- rozdelenie tejto linky na dve by prinieslo urcite trochu viac prehladnosti, aspon podla mna.

Este poznamka k elektronickym tabuliam na zast. Zel.stanica: neviem, ci este stale, ale cely uplynuly tyzden ukazovali stale tie iste odchody po cely den (spoje okolo 8.50)
Dnes som bol svedkom neprijemneho incidentu na L 29 s odch. 22:27 z Hurbanovej. Do vozidla nastupila aj partia zrejme podnapitych hlucnych "fanusikov", vracajucich sa z futbalu. Ked uz vodic zavrel dvere, zacali hulakat, ze este niekto chce nastupit, potom zacali vykopavat dvere, na co vysiel vodic a opytal sa ich razne, ci maju nejaky problem. Tito fans mu potom zakricali, ze aj tak nemaju listky, na co ich vyzval, aby si ich kupili. Samozrejme chceli platit 500-korunackou a vodic nemal vydaz, tak ich vyzval, aby opustili vozidlo, co nemienili urobit. Vodic povedal, ze zavola MP, ale ani tak nevystupili a urobili tak az ked videli, ze to mysli vazne a ze sa spojil vysielackou s MP-kmi.
Co ma vsak zarazilo, bol postoj cestujucich - 50-rocni magori na ceste z futbalu zacali vodicovi nadavt, ze co zdrzuje, ze oni idu rano do prace, naco robi frajera a nech to konecne rozbehne (zeby si to tito robosi vysvetlili s tymi, kto to zdrzanie zapricinili, ich asi nenapadlo alebo je jednoduchsie vynadat chudakovi vodicovi, nech to ma z oboch stran).

Preto Juraj, prosim, aspon pochval toho p. vodica, ze sa nebal razne sa ozvat (uz to na nich dost zaposobilo) a zavolat MP. Viem totiz, ze keby chcel, tak sa kludne mohol tvarit, ze nic nevidi a nepocuje a neriskovat zbytocne fyzicky konflikt. Dakujem.
Reakcia na: Miro #8620:
Nove listky su z dovodu prechodu z KVC na iKVC (inovovane KVC), tym jednotnym rozmerom, totoznym s medzist. listkami sa ma setrit (staci jedna tlaciarne, jeden rozmer). Samozrejme ze iKVC toho dokaze ovela viac.

Tie oznacovace som si vsimol napr. aj v motoraku Tatranska Lomnica - Studeny Potok, ale neviem naco su.

Vcera vecer som sa vozil TREZ z Trenc. teplic a tam to hlasi kosicky hlas, aj s uvitanim a v 3 jazykovych verziach.

A co sa cudujes tej prirazke - ked si ty vyberas, kolko zaplatis za psa, aj prepravca sa rozhoduje, aku pokutu zaplatis a tu je to podla klasickej tarify ZSSK ? . Pokial vsak viem, tak konkretne toto je tusim bezna vec, aj v takej PID tusim plati, ze tam platia listky z MHD, ale pokuty a podobne zalezitosti sa riesia vlastnymi predpismi CD.
Reakcia na: Miro #8620:
Ten čas zobrazovaný na displeji bol 14 : C3 (samozrejme nie smajlík ? )
Reakcia na: Vladimír #8614:
Zastávky na Rajeckej Anči sa hlásia, len zastávka Solinky tam nie je nahratá, za ten rok to ešte nestihli ? ale ak ich neukazoval ani vnútorný displej a bol si v prípojnom vozni, tak asi naozaj posunovači nezapojili kábel. A čo označovače? Tie fungovali? Tie sú totiž asi tiež ovládané palubným počítačom z motorového vozňa.

Mimochodom, v sobotu poobede som sa bol Ančou previezť aj ja, išli sme vyskúšať, ako sa bude náš psík správať vo vláčiku.
Stále nejako nemôžem prehryznúť existenciu dvoch rôznych taríf na tejto trati. Cestovné zo Žiliny do Porúbky, kam sme išli, je síce zhodou okolností rovnaké podľa ŽRIDS aj podľa ZSSK, ale za psa sa podľa ŽRIDS platí plné cestovné a podľa ZSSK polovičné. Hádajte, čo som si vybral?

Zopár ďalších postrehov:
- v ZSSK zmenili cestovné lístky (sú o polovicu väčšie, čo znamená o 50% vyššiu spotrebu papiera) a na užšom okraji je šípka a nápis "tu označiť". To ZSSK tiež chystá nejaké označovanie CL vo vozňoch?
- hlásenie zastávok je pomerne tiché v tom hluku, ktorý vydávajú podvozky Anče. Keby som nepoznal názvy zastávok naspamäť, nerozumel by som tomu
- na začiatku existencie ŽRIDS pri odchode zo stanice Žilina bolo zvykom, že hlas z reproduktora cestujúcich privítal, poďakoval, že si zvolili práve tento vláčik a zaželal šťastnú cestu. Teraz už hlási len zastávky.
- na vnútornom displeji sa zobrazovala trasa a názvy nasledujúcich zastávok (nevšimol som si, či aj Solinky ale v akustickom hlásení určite nie), ale čas tam bol nejaký čudný, vyzeralo to ako 14:C3 a nemenil sa
- na označovači CL bol čas asi 8 minút pozadu a to cestou tam aj späť, keď sme išli v tom istom vozni, vláčik ale išiel načas
- zastávka Porúbka je jediná, kde sa vôbec nepredávajú CL, ani v automate. Ak by ste teda cestovali z tejto zastávky, CL vám predá sprievodca bez prirážky, ak z inej a nemali by ste vopred kúpený CL, tak s prirážkou 80 Sk (porovnajme so "smiešne malou" prirážkou 2 Sk pri predaji CL u vodiča v MHD ? )

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.