Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: bigmac #826:
Dobre, ale ako by som označovaču v autobuse alebo trolejbuse povedal, či mi má odrátať krátku jazdu do 5 zastávok alebo dlhú nad 5 zastávok?
Reakcia na: Papyr #832:
Údajne po zavedení nástupu prednými dverami zaznamenali značný nárast tržieb. To poukazuje na nedostatočnú činnosť kontrolných organov. Následný vývoj ale ukázal, že nárast bol len chvíľkový a celkovým výsledkom bude značný pokles počtu prepravených osôb.
Reakcia na: Vladimír #830:
A prezradili aj to, ze PRECO je to take vyhodne a nasledovaniahodne? Porovnali si vobec zastupcovia BBDS pocet denne prepravenych klientov napriklad s DPMP?
Reakcia na: Vladimír #830:
To je len ďalší dôkaz o ich nekompetentnosti. Na takú hovadinu nahovárať aj iných, to už je silné kafe:-(.
Reakcia na: LUK #829:
Myslel som samozrejme pracovníkov BBDS, nie pospolitý bystrický ľud 🙂 Inak to myslím vážne - podľa mojich vedomostí skutočne zástupcovia BBDS viackrát zástupcov iných slovenských DP presviedčali o výhodnosti nástupu cez predné dvere a vhodnosti jeho použitia aj v ďalších veľkosťou porovnateľných mestách.
Reakcia na: Vladimír #828:
Tvoje slová "sú tým nadšení" beriem ako čistý pokus o recesiu na úkor ťažko skúšaného mesta :-):-)
Reakcia na: bigmac #826:
Dopravný podnik mesta Žiliny, s.r.o. zásadne nepoužíva nič od firmy EMtest Žilina. A ani čipové karty nie sú výnimkou. Tie žilinské sú tušim priamo od Poliakov.

Kontrolná podotázočka tu už v tomto znení veľakrát zaznela. Niektoré veci je ťažko presadzovať. Tak ako v BB majú nástup cez predné dvere, sú tým nadšení a myslia si, že by to mali spraviť aj ostatní, rovnako v ZA nemajú lístky na neobmedzený počet jázd, sú tým nadšení a myslia si, že by to mali spraviť aj ostatní 🙂 Asi s tým nič nespravíme 🙂
Reakcia na: Valec #825:
No teda! Ešte tak vidieť nejakého návštevníka z juhovýchodnej Ázie, ako pozerá zadnú stranu CL a šokovaný tam vidí napísané SARS... 🙂
re #821, miro:
neviem, ake cipove karty pouziva dpmz, ale predpokladam, ze em-test zilina. ak je to pravda, tak potom nevidim dovod, preco sa neda nabit ta ista karta aj jednopasmovymi a aj dvojpasmovymi jazdami, ked sa na nej da sucasne viest 18000, slovom: osemnasttisic roznych uctov, vratane bankokarty, elektronickej penazenky, elektronickej klucenky, cvikaciek do prace a dalsich inych 17996 ako stravny listok, telekarta a neviem co vsetko este. budto je ta sluzba debetna alebo kreditna, ale vzdy ide len o pouzivatela a jeho identifikaciu v spravny cas na spravnom mieste. to vsak vobec nevyvracia (skor potvrdzuje) tvoju spravnu poznamku o potrebe jednotneho cestovneho dokladu pre cely ids, ci uz na jednu cestu, alebo na vopred vymedzeny pocet ciest a zastavok/pasiem. a ak nemas nic proti, dovolim si kontrolnu podotazocku: preco nie aj celosietovy (resp. pasmovy) mesacnik, stvrtrocnik, pripadne celorocny predplatny cestovny doklad na neobmedzeny pocet jazd, jazd a zastavok a jazd, zastavok a pasiem?
Reakcia na: Sarko #814:
Na niektorých CL platných v ŽRIDS je na zadnej strane medzi prevázkovateľmi uvedené SARS. Asi tým chceli dať nenápadne najavo, kam to celé speje.

Re #817 Miro: SIRS sprivatizoval SAD Žilina, takže v nej bude mať zrejme 49% (či predávali sa aj iné veľkosti podielov???)

Takže sa nám vrátil vydovolenkovaný Juraj, dufam, že to tu troška oživí.

Vladimír: Čo takto spraviť nejakú stránku (nemusí byť celý web), kde by tie materiály boli zverejnené. Link by na ňu mohol byť napr. len na fóre a po takom mesiaci by sa to mohlo zrušiť, príp. presunúť na transport.
Jozef: Môj e-mail máš pod nickom. Ak chce tie fotky aj Papyr, nech Ti dá svoj mail alebo mu ich prepošlem rovno ja. Fotky z iných miest sa na iMHD objavujú v kategórii "Transport" a tá už nie je v mojej kompetencii a kým sa fotky objavia, môže uplynúť veľa času.
Reakcia na: Papyr #822:

Neviem ako Ti ich poslať. Pošlem ich však Vladimírovi, keď sa ozve, a potom ich možno zobrazí na fóre aj pre ostatných.
Reakcia na: Jozef #820:
Aj mna by zaujimali. V Bari som sa vcelku nahodne ocitol na zaciatku aprila po preplavani Jadranu trajektom z Grecka 🙂
Reakcia na: Jozef #819:
Ja si predstavujem nielen rovnaké cestovné, ale aj jednotný cestovný lístok, čiže keď si kúpim v predpredaji cestovný lístok alebo nabijem jazdy napr. zo Žiliny do Bytčice (moja obľúbená trasa ? ), tak ho môžem použiť na železnici, v MHD, prípadne aj v spojoch SAD na tej istej trase, ak bude zapojená do integrovaného systému. Teraz som obmedzený len na jeden z týchto druhov dopravy, na ktorý si kúpim jazdy. To nie je integrácia.
Pre cestujúceho je celá integrácia len v tom, že si môže kúpiť jazdy, s ktorými môže prestupovať z MHD na železnicu a naopak. Napadá ma ale otázka, ak by som chcel mať čipovú kartu s jazdami napr. na MHD a zvlášť na železnicu, stačí mi na to jedna karta, alebo musím mať na každý druh jázd inú? V rámci MHD asi nemôžem mať v jednej karte jednopásmové aj dvojpásmové jazdy. Ako by som označovaču povedal, ktorú mi má odrátať? Ten prvý prípad by technicky možný bol, ale je možný aj oficiálne?
Vladimír:
Keď som odchádzal pred týždňom do južného Talianska tak sa na fóre diskutovalo o používaní displejov na vozidlách. Urobil som pár snímok autobusov v Bari, Lecce a v Ríme. Ak budeš mať záujem môžem Ti ich poslať, popíšem ich a porovnáme to s našimi podmienkami.
Miro:
V sobotu som sa vrátil talianskej Kalábrie a odfotil som si na stanici v Réggiu di Calabria informačný materiál s nadpisom „bus & treno, unico biglieto“ (autobus a vlak, jeden lístok). V tarifnom systéme je jednotné cestovné pre oba druhy dopravy (niekto to navrhoval aj pri ŽRIDS a SAD do Rajca). Ak budeš mať záujem pošlem Ti ho emailom na nahliadnutie, prípadne preštudovanie.
Valec:
Bude treba ešte potrebné dopracovať mnoho na ŽRIDS. Zrodil sa za ťažkých podmienok, keď ZSSK nemala záujem zabezpečovať dopravu na trati Žilina – Rajec. Tak ako účelovo vznikla oddelením od ŽSR, tak rozhodnutím vlády v júli tohto roku je odpísaná na zánik. Majú z nej vzniknúť dve spoločnosti, jedna pre nákladnú dopravu, ktorá bude predaná zahraničnej spoločnosti CARGO a druhá spoločnosť pre osobnú dopravu. V roku 1996 využilo služby železníc 76 miliónov cestujúcich a v roku 2003 už len 51 miliónov (NO 14. aug. 2004). Z tohto vidieť, že ZSSK nemala záujem o cestujúceho a svojou cenovou politikou vyhnala ľudí z vlakov. Pri takej veľkej strate cestujúcich si predstavenstvo, ktoré tam stále sedí, si veľkú hlavu nerobí. S týmto súvisia aj ťažkosti ŽSR, ktorým nemá kto za používanie dopravnej cesty zaplatiť. Naopak pripravili nepremyslenú likvidáciu 26 lokálnych tratí, medzi ktorými bola aj trať Žilina – Rajec. SIRS a.s. Žilina obnovila prevádzku na tejto trati tým, že začala uhrádzať stratu z jej prevádzky ZSSK a.s. Následne bol vytvorený ŽRIDS ako prvý na Slovensku. Porovnajme ako dopadli iné lokálne trate.
Je ešte mnoho vecí, ktoré bude treba doriešiť v ŽRIDS, o ktorých sa už na fóre písalo.
Reakcia na: Sarko #814:
SIRS je Slovenská Investičná Realitná Spoločnosť, tajomná to firma, ktorá vraj zachránila Rajeckú Anču, keď na nej ZSSK vo februári 2003 zastavila prevádzku. Neskôr spoločne s DPMŽ a ZSSK vytvorili to, čo sa dnes honosne nazýva ŽRIDS - Žilinský Regionálny Integrovaný Dopravný Systém, do ktorého patrí Rajecká Anča a MHD v Žiline. Okrem toho SIRS vlastní neviem aký veľký, ale významný podiel v SAD Žilina. Preto tá Valcova poznámka, že asi nemajú záujem na skutočnom integrovanom dopravnom systéme, kde by nosnou dopravou v Rajeckej doline bola železnica s ľudským intervalom a na ňu by nadväzovali autobusové spoje.
bigmac: vsak kneeling ma od vyrobcu aj B 732. Zapina sa packou ktorej umiestnenie radsej nebudem spominat. Akurat treba cakat kym sa opat natlakuje vzduch.
A vyska podlahy sa da nastavit aj na I 280. 🙂 😃
Reakcia na: Sarko #813:
Dobre, reklamu budeme oficiálne nazávať "Minolta".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.