Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
o vikende a zilinske busy 101,95,103 dostali busboard coly
Reakcia na: 4444 #7618:
Experimentálne spoje sú pomerne bežné, len námatkovo si narýchlo spomínam na overovaciu prevádzku prešovskej L48 v popoludňajších hodinách (na základe overovacej prevádzky prevádzka potvrdená a rozšírená) či košickej L39 (na základe overovacej prevádzky prevádzka potvrdená a rozšírená).

Na Slovensku boli základné informácie o systéme MHD dlhšiu dobu na významných zastávkach v centre mesta Banská Bystrica.

😉
Reakcia na: Juraj #7617:
Ten plusový bod bol myslený tak, že DPMŽ urobí ústretový krok voèi tým, èo krièia do médií atï..., zavedením experimentnej expresnej linky.... Juraj, klobúk dole, toto sa doteraz neurobilo ani v jednom meste na Slovensku - aspoò o tom neviem. Jasný krok a jasný signál od Vás, že ste tu pre ¾udí. Toto gesto je hodné obdivu. A teraz sa musí èakať už len na výsledok. Juraj, no úprimne - ak vznikne prepravná potreba, tak potom budú spochybnené všetky èísla, o ktorých ste hovorili pri zrušení priameho spoja HA-VL ( myslím, že cca 60 ¾udí) a tým pádom aj celá nová koncepcia vedenia TB liniek. ( to bude prvé, èo proti Vám vytiahnu Vaši neprajníci ) a hneï sa otvoria ïalšie sporné body.... Ak sa Vaše èísla potvrdia , budete morálny a aj profesionálny víťaz. A to neèakajte od nikoho ospravedlnenie a ani vzdanie uznania. V dnešnej dobe sa také veci už nerobia.... (škoda). Osobne si myslím, že Vaše slová sa potvrdia, ale nechcem predbiehať. V žiadnom prípade by som v dnešnej dobe nerobil spoj tam, kde prepravná kapacita bude nízka a vznikol by len kvôli tomu, aby som zapchal niekomu ústa..... Skôr by som sa zameral na úpravy autobusových liniek - tam, kde sú nutné úpravy grafikonu a potom na budovanie vozového parku (autobusy a trolejbusy) a jeho následná modernizácia.... aj s digitálnymi tabu¾ami.

Vèera som mal návštevu z Blavy.... Výsledok ich pozorovania: MHD je na ve¾mi vysokej úrovni... Ale chýba jasné oznaèenie na informaèných miestach (zastávky s prístreškami) - nejaká mapa mesta s vedenými kompletnými linkami - aby sa bolo možné zorientovať , ktorá linka ide kam. Možno by staèil vytlaèený zoznam trás všetkých liniek a umiestnený na všetkých hlavných zastávkach. Veï taký cudzinec má ako vedieť , že do Zástrania ide autobus L27 až od OD Tesco, alebo do Bánovej L21 až od ONV...(?), keï práve stojí na žel. stanici.... A nako¾ko sa Žilina stáva medzinárodným uzlom aj vïaka KIA, urobil by som všetky základné informácie aj v angliètine. Na západe je to normál - na Slovensku som sa s tým ešte nestretol. Myslím si , že aj to je boj o cestujúceho... Juraj, skúste nad tým pouvažovať.... Ïakujem.
Reakcia na: 4444 #7561:
Keby bol vysledok jasny, "experiment" by sa nerobil. Ale nerozumiem tomu s plusovym bodom. Bud ta prepravna potreba bude velka a priamy spoj sa zavedie alebo nebude velka a nebude ho teda treba. Alebo ako mam tomu rozumiet, ze aj ked ho nebude treba ma sa zaviest?
Reakcia na: Miro #7608:
Rokovali sme so zeleznicou aj zeleznica s Kiou, priamo doprava vlakmi do fabriky nebude. Zo smeru z Kysuc a od Bytce bude koordinacia do Ziliny, v smere od Vrutok sa uvazuje ako jedna varianta dovoz do Varina a odtial autobusom ku zavodom.
Reakcia na: Jakub #7609:
Tato myslienka je definitivne mrtva.
Reakcia na: Vlado #7613:
Zatial len grafikon L14, lebo nestiha obeh, asi sa prida 1 trolejbus, ale pocet spojov a interval bude bez zmeny.
Z urcitych zdrojov som pocul ze sa grafikon zase nejako preraba. Uvidime co bude na tom pravdy.
Mimochodom, všetky CP by už mali byť aktuálne. Akékoľvek pripomienky a odhalenia nepresností vďačne príjmem cez mail.

Tým pádom znova platia aj trasy liniek.
Prve styri plynove autobusy Karosa Cidelis CNG odovzdane do prevadzky vo vychodnej Europe:
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=1725
Reakcia na: Miro #7608:
Presne tak!
Reakcia na: Miro #7606:
Ja len dufam, ze nikto pred volbami nevzkriesi myslienku trolejbusov do Teplicky. Dost, ze toto mesto namiesto nizkopodlaznych vozidiel vyhadzuje penaize za rozne sochy (nie nahodou od autota Lenina a monstrozneho kosaka s kladivom?) a ine blbosti, este by sa stavala TB trat kamsi mimo uzemie mesta s vyuzitim 3x denne...
Reakcia na: TeBeCe #7605:
A vôbec najlepšie by bolo voziť tam ľudí po železnici, taký vlak odvezie naraz neporovnateľne viac substrátu ?
Reakcia na: Valec #7603:
Presne tak, a normálnepodlažné busy sú aj podstatne lacnejšie (za tie isté peniaze by ich mohlo byť viac) a snáď sú aj kapacitnejšie a kapacita tu bude veľmi potrebná, keď sa ľudia budú hrnúť do smeny.
Reakcia na: TeBeCe #7605:
S tým sa uvažovalo, ale zrejme z toho nič nebude pre nedostatok finančnej podpory od štátu.
Reakcia na: Valec #7604:
najlepsie by bolo natahat spagaty az ku KII a zakupit nove klbove trolejbusy 🙂
Mimochodom nedal by sa nedostatok kĺbových trolejbusov nahradiť zapožičaním alebo zakúpením 2-3 vozov z BB? Tam ich majú tak či tak aj navyše.
URBINO: No veď schválne som napísal kĺbakov. Podľa mňa sú nízkopodlažné busy na dopravu do závodu zbytočný luxus, však tam nebudú pracovať invalidi aby po robote nevyšli 3 schody. Len nech sú to kĺbové, aspoň by sa nahradili dožívajúce B 741tky a kĺbové vozy sa dajú aj na iné účely využiť. No aby sa nakoniec neskončilo pri B 952kach.
Reakcia na: Valec #7600:
nuz,len aby tie citelisy vysli,zatial to stale nieje na 100%
Reakcia na: TeBeCe #7593:
Tak je, sorry.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.