Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: simkoslav #7538:
Simkoslav, uz raz som Ta tu chvalil, no aj tak si to neodpustim znova. Más moje "symfonie". S Tvojimi postrehmi suhlasim, a Tvoje navrhy sa mi pacia. Vidim, ze sa na potreby cestujucich pozeras komplexne, nielen z pohladu jedneho sidliska. Ja priznavam, ze zvyknem sklznut len do riesenia problemov Hajika, co nie je dobre.
Tvoje navrhy maju len jednu chybu - asi su zbytocne. Mam take neprijemne tusenie, ze nikto z kompetentnych sa nimi z principu nebude zaoberat. Skoda.
Reakcia na: Jakub #7506:
No ja takúto iniciatívu len vítam, ešte keby to bolo na bielom papieri vytlačené farebne, príp. aj s dákym obrázkom, aby to viac bilo do očí. A netreba toho ani veľa kusov, stačí na 5 zastávok na Vlčincoch a do busov na L2 (3ks).

Re #7514 Jakub: http://www.fpedas.utc.sk/katedry/kcmd/D-ani/dokumenty/katalogdp/katalogdp.html
Ja mám z NKTD zatiaľ takéto postrehy:
1. Vlčince: príliš veľa spojov premáva z Vlčiniec na Štúrovo nám. (l. 14 a 2) a príliš málo z Vlčiniec ku ŽST. Podľa mňa je v prípade Vlčiniec 5-minútový interval len niečo teoretické, lebo každá linka cestujúcich dovezie niekam inam: Ľuďom stačí 10-min. k Štúrovi a silnejší 6 alebo 7/8 min. interval k ŽST; cestovať "dlhšou tasou" k žel. stanici alebo štúrovmu nám. ľudia predsa nechcú. Netreba nič pridať, len prerozdeliť.
2. Zo ŽST na Vlčince už ľudia pravidlený interval nemajú (trolejbusy idú 09,14,29,34), čiže čakacia doba sa väčšine neznížila ale zvýšila. (ak sa držím bodu 1 tak na 20 min.)
3. Spojenie Vlčince I. a II. - Hliny je nedostatočné
4. Aby som len nekritizoval, napíšem aj niečo pozitívne: NKTD v podstate nie je zlá. Je to však opačný extrém toho, čo tu bolo predtým. Kým predtým bol v linkách chaos, teraz je až prílišný poriadok, ktorý odhliada od istých špecifík a konkrétností (ako bod 1, 2, 3)
5. Neviem, podľa čoho sa určoval interval spojov, ale Hájik s 16.000 obyvateľmi má len o niečo menej spojov ako Vlčince (s vysokoškolákmi takmer 30.000 obyvateľov)
6. Situáciu by podľa mňa zmiernilo znovuzavedenie linky 7/17, ktorá by dokázala nahradiť (nie pridať) niektoré existujúce spoje l. 4, 13, 14, posilniť ťah ŽST - Vlčince, posilniť priame spojenie v Žiline, posilniť spojenie Hájik - Hliny. Počet vozidiel ani vodičov by sa podľa mojich laických prepočtov jej zavedením nezvýšil. Mierne by sa naštrbil pravidelný interval (+-3 min. v úseku ŽU - ŽST) a časť spojov l. 13 by končila na Jaseňovej.
Reakcia na: 4444 #7536:
Ja si praveze myslim opak - ked uz tam nic poriadne nechodi, tak aspon tu L 21 nechat. Zastavla Policia nie je od skol az tak blizko a ja som L 21 tiez vzdy uprednostnoval zo Zavodia pred L 6 preto, lebo nebola taka natrieskana.
Reakcia na: Jakub #7535:
To je pravda.... Ale bol by to argument, keby na spomínanej zastávke stáli aj nosné linky MHD ( 3,4,6,13,14 a 16 alebo aspoò ich 1 èasť) a nie autobus z Bánovej, Pov. Chlmca, Závodia, Žil. Lehoty a priemyselnej èasti Žiliny. Poèet študentov tam privezených z tak malej spádovej oblasti je nízky, podstatne viac dôjde pešo z blízkej zastávky - Polícia.... Je nereálne, alebo s nízkou pravdepodobnosťou, aby študenti prestupovali pri ONV na 1 zastávku....

Jakub, mojím úmyslom nie je nútiť dopravný podnik na zmenu trasy L21. Úprimne povedané - je mi to jedno, ja ju nevyužívam. Cie¾om príspevku bolo zistiť, ako sa zmenili prúdové zaťaženia jednotlivých èastí mesta a èi sa následne tomuto faktu prispôsobia aj autobusy.... Viac niè, len to¾ko.
Reakcia na: 4444 #7534:
Nezabudaj, ze L 21 obsluhuje zastavku Velka Okruzna, kde mas 3 velke skoly.
Juraj: Rád by som si preèítal nejaký Váš komplexnejší poh¾ad na klady a zápory novej koncepcie vedenia nových liniek z poh¾adu efektivity, vyťaženosti .... Jednoducho to, èo poèítaèe hovoria o aktuálnych zmenách.... Myslím si, že už nastal èas vidieť aspoò nejaké výsledky.... Zaujímalo by ma ïalej, aké kroky bude DPMŽ robiť v úprave autobusových (trasa a cest. poriadok) prípadne korekcie trolejbusových liniek (cest.poriadky).... Budú sa vôbec nejaké robiť? Preèo sa pýtam.... Zdá sa mi predimenzované spojenie v sobotu a nede¾u na Hájik .... Pod¾a mòa by sa staèilo vrátiť k 20 min intervalu a len na 1 linke.... L16 sa mi zdá byť v so a ne trošku úlet..... Myslím si, že na L26 sa zvýšil objem cestujúcich a bola by vhodná úprava cestovného poriadku alebo znovu zaviesť L28 aj keï s upravenou trasou. L21 je v úseku Žitná - Hurbanova zbytoèná ( aj tu by sa zišla nejaká zmena a to nielen cestovného poriadku...). L2 je poddimenzovaná a L22 má radikálne od seba odlišné konce ( Brodno - Bytèica) z h¾adiska poètu prepravených osôb ( alebo sa mi to len zdá? ) - je výhodné držať takéto spojenie dvoch èastí mesta jednou linkou? Milo ma prekvapuje L29 tým, ako rýchlo si získala nových cestujúcich a to aj zo Strážova zvlášť z Rondla ( ale môže to byť len optický klam ).Myslím si, že bez nejakých výkyvov premáva linka 27 - má stále svojich cestujúcich, je pomerne dobre vyťažená a cestujúci sú spokojní. Toto sú len také moje postrehy, preto ma zaujíma poh¾ad èloveka priamo vidiaceho do tohoto kotla.... Juraj, môžem Vás poprosiť o nejaký komentár? Ïakujem
Reakcia na: 13sk #7532:
ja sledujem vsetky fora, okrem kosickeho, aj ked najradsej by som nesledoval ziadne castokrat ?
Reakcia na: TeBeCe #7528:
inac sa cudujem ako si sem zabludil na ZA forum.A je chvalihodne,ze pracujes pre katalogy imhd.sk/za.A ak si dost inteligentny,dokazes aj s fujavice pri teplarni vyextrahovat cosi poucne.Mozno sa coskoro uvidime v BA ... ktovie.

By ma zaujimala ta diskusia s Jurajom na regine,vyzera to byt clovek so zaujimavymi nazormi
Prajem vsetkym pekny vecer,
mozem Vas poporsit o informaciu o pocte najazdenych kilometrov trolejbusmi za rok 2005 v Ziline a dlzku trolejbusovej trate (nie liniek) u vas v Ziline, najlepsie samostatne jednostopej a dvojstopej. Srdecna vdaka.
Reakcia na: Juraj #7525:
takze,predsa budu aj u nas citelisy,uz aby bolo jaro ?
v stredu,15steho,bude hostom diskusnej relacie na radiu regina Juraj,bude odpovedat na telefonicke otazky,ale okolkej ta relacia bude som prepocul
Reakcia na: 13sk #7527:
hehe, dnes robim nakresy pre zilinsky katalog, tak sledujem aj forum a koho to tu nevidim ? aj ja este studujem, mam este oficialne rok pred sebou 🙂 pred 2 tyzdnami som zazil caro Ziliny, vsade naokolo krasne svietilo slnko, akurat v Ziline pri teplarni zurila snahova fujavica ? ?
Reakcia na: TeBeCe #7526:
a Ty si ma tu kolego ako vymakol ? yo,studujem,ale treba,ved aj Ty hadam studujes.To vies,Zilina ma svoje caro,kto to nikdy nezazil,nepochopi
Reakcia na: 13sk #7524:
13sk, clovece, si to ty, ten z BA? co robis v ZA? studujes? ?
Reakcia na: 13sk #7524:
Zial, tiez mi tato situacia nie je nijako prijemna, zvlast v tomto obdobi, ale kym nepridu nove autobusy (prve snad az na konci maja), musi sa to nejako doslova platat.
Reakcia na: Juraj #7523:
tak potom moje ospravedlnenie za neznalost.Ja len,ze som ich dlhodobo nevidel v uliciach Ziliny.Ak maju najst uplatnenie ako kia - doprava,tak som za,podla mna je lepsie ak sa maju vyuzit takto ako keby mali byt zalozne vozidla napr. na 1 jazdu denne.A ludia co su nespokojni,ze im ide ako zalozne vozidlo solo voz...nech su radi ze aspon taky im ide.Co by povedali keby neisiel ani taky.Mne sa to stalo nedavno,tento tyzden,karosa solo hradila L 13 a navyse ked som na hurbanovej nastupil,uz na policii sme vsetci preskakovali do Tr ... ze by mi to nejak vadilo ? Bol som rad ze sa vezem
Reakcia na: 13sk #7519:
Precitaj si predchadzajuce prispevky. Nateraz jazdia do Kie.
Reakcia na: S499.1023 #7521:
aj mas pravdu aj nemas;ludia ako su durkovsky ( predtym moravcik,kresanek,... ) tak tych nemusim.Si myslim keby si zamestnanec Dopravneho podniku Bratislava ,a.s. mal by si trochu odlisny nazor.Jazdia napr. v ZA busy roku vyroby 89?Este vtedy ked boli nove,chodilo viac spojov,kratsie intervaly.A dnes : tie iste vozidla ale uz znacne znicene,ako interier,tak aj exterier,kultura cestovania ziadna,vacsinou teplota vonku / vnutri rovnaka,mnozstvo liniek porusenych,intervaly natiahnute a zakladny listok tusim 14SK ( v tom istom vtedy este novom voze 1!!! KCS ),nehovoriac o tom,ze busy jazdili ak sa nemylim 3+3 roky ( 3 roky na delenych a potom 3 roky v cisle ),potom isli na rozpalenie.Na to ze je BA hlavne mesto,tak na to by som ocakaval trochu inu uroven poskytovanych sluzieb,cize podstatne na vyssej urovni nez aka je kdesi v ZA.Podla mna je to v BA v sucte o cosi horsie nez v ZA.
Reakcia na: 13sk #7520:
Akosi si nedokážem predstaviť, že by primátor Bratislavy Ďurkovský (pri všetkých jeho chybách, nie som žiadny jeho obhajca) vyhlásil o všetkých svojich oponentoch, že sú debili a kreténi, prípadne že si majú svoje pozemky strčiť do riti.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.