Juraj: Rád by som si preèítal nejaký Váš komplexnejší poh¾ad na klady a zápory novej koncepcie vedenia nových liniek z poh¾adu efektivity, vyťaženosti .... Jednoducho to, èo poèítaèe hovoria o aktuálnych zmenách.... Myslím si, že už nastal èas vidieť aspoò nejaké výsledky.... Zaujímalo by ma ïalej, aké kroky bude DPMŽ robiť v úprave autobusových (trasa a cest. poriadok) prípadne korekcie trolejbusových liniek (cest.poriadky).... Budú sa vôbec nejaké robiť? Preèo sa pýtam.... Zdá sa mi predimenzované spojenie v sobotu a nede¾u na Hájik .... Pod¾a mòa by sa staèilo vrátiť k 20 min intervalu a len na 1 linke.... L16 sa mi zdá byť v so a ne trošku úlet..... Myslím si, že na L26 sa zvýšil objem cestujúcich a bola by vhodná úprava cestovného poriadku alebo znovu zaviesť L28 aj keï s upravenou trasou. L21 je v úseku Žitná - Hurbanova zbytoèná ( aj tu by sa zišla nejaká zmena a to nielen cestovného poriadku...). L2 je poddimenzovaná a L22 má radikálne od seba odlišné konce ( Brodno - Bytèica) z h¾adiska poètu prepravených osôb ( alebo sa mi to len zdá? ) - je výhodné držať takéto spojenie dvoch èastí mesta jednou linkou? Milo ma prekvapuje L29 tým, ako rýchlo si získala nových cestujúcich a to aj zo Strážova zvlášť z Rondla ( ale môže to byť len optický klam ).Myslím si, že bez nejakých výkyvov premáva linka 27 - má stále svojich cestujúcich, je pomerne dobre vyťažená a cestujúci sú spokojní. Toto sú len také moje postrehy, preto ma zaujíma poh¾ad èloveka priamo vidiaceho do tohoto kotla.... Juraj, môžem Vás poprosiť o nejaký komentár? Ïakujem
inac sa cudujem ako si sem zabludil na ZA forum.A je chvalihodne,ze pracujes pre katalogy imhd.sk/za.A ak si dost inteligentny,dokazes aj s fujavice pri teplarni vyextrahovat cosi poucne.Mozno sa coskoro uvidime v BA ... ktovie.
By ma zaujimala ta diskusia s Jurajom na regine,vyzera to byt clovek so zaujimavymi nazormi
Prajem vsetkym pekny vecer,
mozem Vas poporsit o informaciu o pocte najazdenych kilometrov trolejbusmi za rok 2005 v Ziline a dlzku trolejbusovej trate (nie liniek) u vas v Ziline, najlepsie samostatne jednostopej a dvojstopej. Srdecna vdaka.
hehe, dnes robim nakresy pre zilinsky katalog, tak sledujem aj forum a koho to tu nevidim ? aj ja este studujem, mam este oficialne rok pred sebou pred 2 tyzdnami som zazil caro Ziliny, vsade naokolo krasne svietilo slnko, akurat v Ziline pri teplarni zurila snahova fujavica ? ?
Zial, tiez mi tato situacia nie je nijako prijemna, zvlast v tomto obdobi, ale kym nepridu nove autobusy (prve snad az na konci maja), musi sa to nejako doslova platat.
tak potom moje ospravedlnenie za neznalost.Ja len,ze som ich dlhodobo nevidel v uliciach Ziliny.Ak maju najst uplatnenie ako kia - doprava,tak som za,podla mna je lepsie ak sa maju vyuzit takto ako keby mali byt zalozne vozidla napr. na 1 jazdu denne.A ludia co su nespokojni,ze im ide ako zalozne vozidlo solo voz...nech su radi ze aspon taky im ide.Co by povedali keby neisiel ani taky.Mne sa to stalo nedavno,tento tyzden,karosa solo hradila L 13 a navyse ked som na hurbanovej nastupil,uz na policii sme vsetci preskakovali do Tr ... ze by mi to nejak vadilo ? Bol som rad ze sa vezem
aj mas pravdu aj nemas;ludia ako su durkovsky ( predtym moravcik,kresanek,... ) tak tych nemusim.Si myslim keby si zamestnanec Dopravneho podniku Bratislava ,a.s. mal by si trochu odlisny nazor.Jazdia napr. v ZA busy roku vyroby 89?Este vtedy ked boli nove,chodilo viac spojov,kratsie intervaly.A dnes : tie iste vozidla ale uz znacne znicene,ako interier,tak aj exterier,kultura cestovania ziadna,vacsinou teplota vonku / vnutri rovnaka,mnozstvo liniek porusenych,intervaly natiahnute a zakladny listok tusim 14SK ( v tom istom vtedy este novom voze 1!!! KCS ),nehovoriac o tom,ze busy jazdili ak sa nemylim 3+3 roky ( 3 roky na delenych a potom 3 roky v cisle ),potom isli na rozpalenie.Na to ze je BA hlavne mesto,tak na to by som ocakaval trochu inu uroven poskytovanych sluzieb,cize podstatne na vyssej urovni nez aka je kdesi v ZA.Podla mna je to v BA v sucte o cosi horsie nez v ZA.
Akosi si nedokážem predstaviť, že by primátor Bratislavy Ďurkovský (pri všetkých jeho chybách, nie som žiadny jeho obhajca) vyhlásil o všetkých svojich oponentoch, že sú debili a kreténi, prípadne že si majú svoje pozemky strčiť do riti.
ad : " Hulvatskeho sposobu vedenia mesta mam uz akosi dost." ... by ma zaujimalo,ako by si si celu vec dokazal predstavit ... co takto porovnanie s hlavnym mestom SR ??? keby si tu byval a poznal suvislosti,iba by si trpko zaplakal
Mňa v tejto súvislosti napadá aj iná otázka: ako bude financovaná linka do Kie, keď pôjde mimo Žiliny? Bude na ňu prispievať aj Kia, prípadne Teplička?
Podľa môjho názoru v Žiline, kde takmer všetky autobusové linky jazdia do prímestských častí, sú vhodnejšie B952ky, než nízkopodlažné busy. Tie svoje výhody vyvažujúce podstatne vyššiu cenu a stiesnený interiér ukážu skôr v hustej mestskej premávke, kde je veľká výmena cestujúcich, než v prímestskej doprave. Preto sa pýtam - prečo vlastne Citybusy jazdia na "prímestských" L21 a L22 a nie na mestských L2 a L26?
To je na dlhsiu debatu, na niektore veci uz boli upozornenia aj tu na fore. Vacsinu diplomoviem mam v papieri alebo na CD, dojdi si to niekedy prelistovat.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
13sk