Maju aj z pohladu udrzby ovela viac plusov ako minusov. Spotreba nafty bola sice na zaciatku vysoka, ale uz sa chlapi s tym naucili jazdit. Len ten Iveco motor Euro3 (ale ten sa teraz montuje aj do klasiky) je mimoriadne haklivy na velke zimy, kedy zacina parafinovat nafta a on ma jemnejsi filter, tak rychlejsie skonci. Rovnako maju vyvojovu chybu, ked motor lepsie vyuziva palivo, menej sa hreje (dokonca je dlho po zaciatku jazdy studeny), co vozu tiez neprospieva. Ale uz to odstranili a Citelisy by mali mat riadne izolovane rurky pod vozom.
este viuzijem posledne minuty,mohol by si jednou vetou povedat,je podnik spokojny,resp.bola to dobra kupa tie nase city busy,ked minuly rok sa preslo radsej na klasiku
nielen cestujuci,ale aj ty,ako si napisal snivame o 11tich citelisoch.Nastal niaky posun vpred?Vlada de facto padla,peniaze nam uz asi nato pred volbami neda nik.
To riziko tu je, ale je tu posun spiciek. Vsetky busy vozia do Kie ludi zatial na neskorsi cas, takze vacsina rannej a cela popoludnajsia spicka by sa stihala.
Neskusal som este pokec na Azete, pouzivam MSN alebo Googletalk. Ale aj tak asi za 1/2h budem koncit, lebo este musim ist pozriet otca, je chory. Cez normalny email si mozeme vymenit adresy a buduci tyzden to skusime.
Juraj,nerozmyslal si niekedy nad situaciou,ze by bolo treba na den dva nahradit trolejbusy,pri niekej vaznej poruche napr.preseknute kable v zemi/sice malo pravdepodobne ale cert nespi/nahradit ich busom,co potom.KIA by zostala asi odpisana
Je to z firmy, ktoru zalozil byvaly hlavny konstrukter zo Skody Ostrov, ked to tam zrusili. Inak velmi mudry clovek. Napriklad vyvija zvlastny dualny pohon trolejbusu, kde by trakcna energia s malou spotrebou sustevne pohanala alternator v stacionarnom rezime. Ked by Tb stal na zastavke, alternator by nabijal pomocne baterie, pri jazde by zas baterie pomahali svojou kapacitou alternatoru. Pripravuje aj prototyp trolejbusu na kasni SOR.
A samozrejme, ze to nebude napisane doslovne ako si to napisal ty, ale nieco v zmysle "Sme radi, ze nam zachovavate Vasu priazen a vyuzivate nase sluzby. Aby bolo Vase cestovanie pohodlnejsie, ponukame Vam niekolko tipov, ako sa vyhnut niekedy preplnenej "dvojke" a to rychlejsie a za rovnaku cenu:
atd."
Takze dufam, ze to uz nebude robit ten clovek, co chce oslovit cestujucich sloganom "Ste NUTENI vyuzivat sluzby MHD?" (myslim, ze nielen mna sa takyto ton dotkol).
Ja som dvojkou cestoval asi 2x, takze mne to netreba.
Ale pre "obycajnych" - preco nie? Chap to ako sluzbu zakaznikom, ktori potom budu mat o dovod menej nadavat.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Juraj