1/ Ak sa niekto citi byt nadradenym systemom /zeleznica/ a mal by zaujem, aby sa mu podradene systemy /MHD/ podriadovali, mala by byt koordinacia a spolupraca. A nie robit mrtveho chrobaka a potom hundrat, ze sa ti "dole" neprisposobuju. Spokojni cestujuci zeleznice nekoncia svoju cestu na stanici v Ziline, ale v Bytcici, na Solinkach, v Divinke i Lietave. Tak im aspon poslem email: Odo dna XY mame grafikon taky a taky a aby ste aj vy na MHD i primesteskej SAD v predstihu mohli pripravovat na prisposobenie nam aj zmenu vaseho grafikonu, zasielame vam v prilohe CP bla bla bla...
2/ Uz som to tu raz pisal. Linky 50 a 51 robi na striedacku len JEDEN nocny autobus. Ak sa vlakom prisposobi CP L50, nie je mozne ten isty jeden autobus mat v rovnakom case prisposobeny na L51. A naopak. Ak na Vlcincoch, Solinkach, Boriku a Hlinach je 5x viac ludi ako na Hajiku, tak sa prioritne prisposobuje L50 a nie L51.
Dalsia vec, co ma stve - preco ma DPMZ vo svojom vyhladavaci spojenia bordel so zastavkami - Sibenice, ZU, Zel.st. su porozhadzovane rozne po zozname, len nie podla abecedy. Prosim opravit!!!
Ber to proste tak, ze ZSSK sa nebude riadit potrebami DPMZ, ale naopak. Nakoniec konecny navrh GVD bol zverejneny s niekolkomesacnym predstihom. Keby si prisiel vtedy v decembri na to stretnutie so zastupcami DPMZ, tak ste to mohli poriesit ? . Ziadali ste ZSSK, aby vam oznamila odchody vlakov a ona to odmietla?
A ked uz si tu, tak to vyuzijem na otazku, ktoru som uz polozil a ktora je urcite neutralna ? - co s tym R 705 s prich. 22:34? Ked ho chcem pouzit, na Hajik sa uz inak ako pesi nedostanem, pretoze par minut predtym odchadza posledny spoj. Naozaj sa tie posledne spoje nedaju o par minut posunut?
Schvalne sa niekedy vrat z Bratislavy/trnavy tymto vlakom a potom chod domov na Solinky, L 13 este uvidis z vlaku.
A taktiez - pre koho je L 51 v polohe 3:20 zo stanice? A taktiez 4:20. Prosim o vysvetlenie ? .
1/ To by najprv musela zeleznicna spolocnost si dat aspon tu robotu, aby vzdy nove casove polohy vlakov aspon zamailovala v dostatocnom predstihu vacsim mestam na trase prevadzkujucich MHD, aby tieto nemuseli uz roky ako stopovacie psy kupovat cestovne poriadky a lustit, co kedy kde a ako pomenili.
2/ Valec sa samozrejme pozera iba na to kedy ON ako dlho caka na vlak.
3/ Keby sa pozeral aj na to, ze v tomto meste nie je len on, ale omnoho viac studentov na inych internatoch /Velky diel/ a omnoho viac ludi na vacsich sidliskach Vlcince, Solinky/, tak by zistil, ze aj za predpokladu, ze vlak pride uplne presne nacas, kym cestujuci vylezu z vlaku, prejdu nastupistia a vylezu z budovy zeleznicnej stanice, tak na tieto omnoho vacsie ciele idu trolejbusy aj v nedelu vecer dve hodiny pred koncom prevadzky MHD do 10 minut. Az ta mensina musi cakat "neuveritelnych" cca 20 minut...
som 3kou siel neraz na intraky a ked je niekomu daleko odniest 150metrov tasky,tak nech caka.ale je pravda,ze by to mohlo chodit lepsie k vlakom a od nich,lenze to by sa asi museli menit cp na viacerych linkach.
Odchody rýchlikov zo ŽST Žilina sú vždy nepárnu hodinu XX:35 v smere do Bratislavy a každú párnu hodinu XX:40 v smere na Košice. Keby L13 mala odchody zo stanice vždy (nie len cez víkend) XX: 05 25 45 (v špičke samozrejme dopnené na 10 min.), tak by bolo možné využiť ju na príchod k vlaku aj odchod z neho bez zbytočného čakania. A pravidelný interval ti ostane.
Re #7230 Mza: No choď sa tam niekedy v nedeľu večer postaviť a všetkým (najmä tým s veľkými taškami) to skús povedať. A potom sa môžeš podeliť so zážitkami. Si pamätám ešte pred dvoma rokmi ako všetci nadávali, že tam musia čakať 15 minút a či to DP nemôže posunúť skôr. A na L3, ktorá išla prakticky ihneď nastúpilo tak 5 ľudí z 50.
Súhlasím s tvojím variantom špičky, mohla by byť napríklad takáto:
sedlo: 5:00 - 5:30, ranná špička 5:30 - 8:00 (s odchodom posledných špičkových spojov zo sídlisk o 8:00). Popoludňajšia špička by mala začínať už o 13:30 (žiaci) a končiť okolo 16:00. Medzi 8:00 a 8:30 a 16:00 - 18:00 by sa hodilo také niečo "medzi", lebo vtedy ešte cestuje dosť ľudí z práce.
Zdá sa, že čím ďalej, tým sa pracuje kratšie... ?
DP asi skracuje špičku preto, aby vyšli vodičom prestávky a "špičkári" mohli ísť skôr domov, hoci chodiť 2x denne do roboty ?
Neviem či to tu už niekto náhodou nespomenul, ale práve som našiel ďalšiu nedokonalosť v cestovnom poriadku. L13 odchádza cez víkend zo stanice o 20:11 31 a 21:01. Vlak od Bratislavy plný študentov smerujúcich aj na internáty na Hlinách prichádza o 20.37. Ďakujeme.
Aj ja si myslím, že by to tak bolo lepšie; ľudia z Vlčiniec nevyužívajú l.14 k žel. stanici preto, lebo je to drahšie (viac zastávok) a časovo dlhšie. Stále totiž existujú ľudia, ktorí sa radšej odvezú o dve koruny lacnejšie. Preto sa radšej tlačia v l.4.
Pôvodne chodilo z Vlčiniec v špičke 12 spojov na žel. stanicu a 6 spojov na Štúrovo námestie. Teraz chodí 12 spojov za hodinu vôbec, z ktorých ľudia využívajú k žel. stanici len 6. Preto si myslím, že by sa malo posilniť rameno Vlčince - Košická - žel. stanica (napríklad l.1 na Kvačalovu alebo linkou spájajúcou Vlčince s Hájikom), ale...
Osobný postreh k linkám 4 a 14. Dovoľujem si ho napísať napriek krátkemu obdobiu 1 týždňa fungovania NKTD na základe opakovaných vlastných skúseností.
Linka 4
L4 je vyťažená na klasickom (pôvodnom) ramene Vlčince-Košická-centrum. Po vyprázdnení na zastávkach žst, Hurbanova a polícia jazdí ďalej minimálne obsadená. Cestujúci ju proste nepoužívajú na dopravu z centra na Vlčince.
Linka 14
L14 je vyťažená na klasickom ramene Vlčince-Vysokoškolákov-nemocnica-Štúrovo námestie. Minimum cestujúcich z Vlčiniec ju používa na cestu k žst. Ale pri prechádzaní zastávkami polícia, Hurbanova a samozrejme žst už naberá cestujúcich smerom na Vlčince. Je teda rovnomerne zaťažená v celej trase, na zastávkach mestského okruhu dochádza k výmene cestujúcich.
je tam: j-Sobota-Nedeľa, premáva 24.XII ,cize to premava 24.12 len ked tento den pripadne na sobotu alebo nedelu?preco tam nie je len,ze premava 24.12? je to divne.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Juraj
2/ Uz som to tu raz pisal. Linky 50 a 51 robi na striedacku len JEDEN nocny autobus. Ak sa vlakom prisposobi CP L50, nie je mozne ten isty jeden autobus mat v rovnakom case prisposobeny na L51. A naopak. Ak na Vlcincoch, Solinkach, Boriku a Hlinach je 5x viac ludi ako na Hajiku, tak sa prioritne prisposobuje L50 a nie L51.