Reakcia na: Valec #7039:
Ešte zaujímavejší je "Návod na použitie cestovného poriadku" na 3. strane ŽV, kde sa tvrdí, že je to "kompletný rozpis zmien v CP DPMŽ, ktorý nadobudne platnosť 21. januára 2006". A čo napríklad L29, tá im unikla? A okrem toho uvádzajú príklady použitia tohto CP, kde stále hovoria o autobusoch, nie o trolejbusoch! Že by od soboty prestali jazdiť trolejbusy aj v Žiline? ? Viem, je to len odfláknutá novinárčina, ale myslím, že to dobre ilustruje fakt, že substrátu je úplne jedno, či tá krabica, v ktorej sa vezú, má hore tykadlá alebo nie ? a nejaká ekológia je až na poslednom mieste ?
4444
Pišta: ako návrh to nie je zlé, ale tento návrh podľa mňa neprejde, lebo bánovčania by sa najprv previezli po pre nich "hluchej" trase a potom by vystupovali na strane, kde vlastne iný budú nastupovať do mesta.... A to isté ľudia z Kamennej.... Cestou tam bez zmeny, ale cestou späť sa povoziť cez Bánovú , keď sa každý ponáhľa z práce domov, nie je žiadna výhra... i keď na druhej strane od 21.1. tak bude cestovať polovica mesta...No neviem.... Má to svoje klady aj zápory. Na to by trebalo širšiu diskusiu a pre tých pár ľudí neviem, či by malo zmysel robiť takéto zásahy.... Isté je to, že L21 príde o množstvo cestujúcich zo Závodia, ktorým už pôjde spoj v špičke každých 5min z Hájika a nebudú vôbec potrebovať L21. Z tohoto hľadiska je L21 úplne zbytočná pre trasu Hurbanova - Žitná. Myslím si, že budú na tejto linke radikálne okresané spoje..... A Bánovčania sa s tým zmieria, na turistiku ku fackárni , kde si dajú pivko na zastávke, si už zvykli.... DPMŽ to myslí dobre, bánovčania tak spájajú príjemné s užitočným... ? .... a kto nechce, nech si kúpi auto ?