heh, ten Midway som tento tyzden tusim videl s tym istym napisom smerom k teplicke inak, ten neslussky nema displej, iba linkovu tabulu nejake Midwaye som videl aj v garazi v Cadci
nikto netusi ? su tam nejake oznacniky MHD a na nich CP niekolkych (bohviekolkych) liniek, ale viac ako 1-3 spoje v kazdom CP som tusim nevidel, ja vzdy vidavam len jeden spoj o 7.36 co chodi okolo nas (neviem akej linky, lebo som lenivy pozriet sa na CP na zastavke ktoru mame pred domom), a aj to len v nedelu a sviatok a kedze ten autobus vidavam vzdy len odzadu, tak ani neviem ci maju nejake linkove tabule vobec...kedysi tam jazdila SM 11, posledne roky som vidaval len C 734 a dnes ten Midway (akurat sa u nas stretli s tym druhym spominanym)
Zoberte si,možno žilinská MHD nie je na najhoršej úrovni,ale keď sa to tak vezme,čo je hlavné ťažisko!?TROLEJBUSY!!!Všade je už veľký počet NP vozidiel /autobusov/,lebo aj nosníkom v týchto mestách sú autobusy(Košice,Prešov).Nebolo by už načase začať s obnovou NP vozmi??Trolejbusmi??Pri takomto množstve už by hádam bolo niečo také aj rozumné...
Keď sa tu spomínajú Midwaye, chcem sa spýtať, či ešte niekto okrem mňa videl Midway s nápisom na displeji "Krasotín, Janotova"? Ja som ho videl už niekoľkokrát a neviem, čo je to za blbosť, veď nič také v okolí Žiliny neexistuje ? včera som si ešte všimol, že medzi zastávkami, ktoré bežia v hornom riadku, je okrem iného "Lutiše"
Davam do pozornosti Jurajove prispevky #4702, #4716 a #4738, z ktorych vyberam:
"Stare palubne pocitace SRG 2000 umoznovali oznacit na papierovom listku a do cipu na karte iba urcity pocet udajov, konkretne 10 cisel. A teda zmestilo sa tam iba 2 miesta na cislo zastavky, 2 miesta na cislo linky, 3 miesta na cislo spoja a 3 miesta namiesto normalnych styroch na datum, takze tento sa vyznacuje 3 cislicami ako poradovy den v roku. Potom je tam este 6 miest pre nastavenie napevno, kde je dnez ZILINA. Az nove palubne pocitace SRG 3000 umoznuju aj tychto 6 pozicii menit a tu sa konecne da aj cas a tento cas sa vyuzije na urcenie doby na prestup."
"Takze podla listka, co ma pred sebou, mam pravdu ja a cisla znamenaju: 08 cislo zastavky, 04 cislo linky, 137 cislo spoja, 137 poradovy den v roku /137-137, to je nahoda!/, teda spolu 10 cislic premenlivych a 6 miest ZILINA stabilne, ktore na SRG 3000 bude uvolnene na cas.
Ano, Zilina tam nemusi byt, moze tam byt aj ciste miesto alebo slovo VITAJ_ alebo hocico ine, ale pri SRG 2000 napevno."
"Tak si teda spocitaj premenlive pozicie:
1/ 02
2/ 37
3-6/ 2707
7-10/ 1219
teda 10 ako v Ziline a ako som u SRG 2000 pisal ja. Ostatne pozicie su pevne nastavene, jediny rozdiel je, ze u nas je vsade ZILINA a u vas je to na kazdom zvlast cislo voza. Co nie je problem ani v Ziline, ale nie je to treba. Podstatne je to, ze premenlivych pozicii je 10, tieto su v Ziline obsadene systemom do a nad 5 zastavok a cas sa uz nezmesti. Takisto, ako v Presove nie je mozne na voze pevne nastavene 091 zmenit na premenlivy parameter napriklad cislo linky alebo cislo spoja."
Na stranke http://wwv.nazory.cz je umiestneny dokaz, ze Ing Juraj Popluhar, riaditel DPMZ s.r.o. v tychto prispevkoch nehovoril pravdu.
Su tam umiestnene 2 listky oznacene palubnym pocitacom SRG2000 v presovskom trolejbuse evc. 92 na nocnom spoji behom silvestrovskej noci v priebehu dvoch hodin. Ako je vidiet na obrazkoch, premenlivych pozicii je tam minimalne 11 a nie maximalne 10, ako to on prezentoval.
na vysvetlenie:
0358 - 2 pozicie (4-ciferne cislo zastavky)
3112 - 4 pozicie (datum)
05 - 1 pozicia (rok - na listku oznacenom po polnoci je to zmenene na 06)
22 - 2 pozicie (hodiny)
: - 1 pozicia (dvojbodka - pevna, nemenna)
47 - 2 pozicie (minuty)
_ - 1 pozicia (medzera - pevna, nemenna)
092 - 3 pozicie (EVC vozidla - pevna, nemenna)
celkovo 11 premenlivych(na ktorych je v Presove celkovo 14 cifier), 5 pevnych. Dovolim si aj zapochybovat, ci tych 5 pozicii musi byt pevnych.
Pan riaditel, prestante tu teda zavadzat verejnost. Aj pan Snopko s panom Kornietom zavadzali v Bystrici verejnost a vsetci vieme ako to tam dopadlo.
Zilincania, nenechajte si znicit vasu MHD takymito ludmi na vrcholovych poziciach, tak ako si ju nechali znicit Bystricania.
Pan riaditel, mohli by ste obcanom vasho mesta napisat, kolko milionov stal prechod zo systemu SRG2000 na SRG3000 a ake konkretne vyhody pre cestujucich to prinieslo.
AAA, Vladimir: OK, to som si neuvedomil, ze dotacie urcuju mesta, ktore urcuju aj podmienky. Bolo by zaujimave zistit, ako su tieto urcene a kolko dotuju mesta podniky s evidenciou TZP a bez.
Chyba už hneď v prvej vete: "...ako štát dotuje podniky..." Nijako. Štát už podniky nedotuje. Jediným tarifodarcom je Mesto, kde sa príslušná MHD vykonáva. A to aj určuje podmienky a pravidlá.
A takisto,preco doslo ku zruseniu CL pre TZP/TZP-S a ako moze cestovat nezilinsky TZP cestujuci,ktory zavita do ZA a ma zaujem vyuzit MHD? Ak predpoklada castejsiu navstevu,ma moznost si ihned vybavit BCK alebo mu zostava len cestovanie v plnej vyske? Zrusenie jednorazoveho CL mozu nepravidelni cestujuci a navstevnici mesta vnimat ako diskriminaciu, resp. nezaujem firmy o tuto skupinu cestujucich.
Zaujimalo by ma,ak mi niekto vie odpovedat,ako je to s TZP/TZP-S, ako stat dotuje podniky,kedze v niektorych DP je cestovne zdarma a iba na zaklade predlozenia preukazu TZP a teda bez moznosti evidencie (BA, KE, PO, MHD SAD ZV vo ZV), niekde sa plati v plnej cene (BBDS v BB?) a v ZA sa plati evidencne cestovne 1,- Sk. Ci existuju nejake pravidla alebo ci sa to realizuje na zaklade nejakych dohod?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe