Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Neviem,ale novy system mi je trocha proti srsti:1.Vlcince stracaju spojenie s Hajikom a a s dost dolezitou Halkovou.
2.Hliny budu mat "uzasne"spojenie s nemocnicou a Carrefourom/plavarnou prostrednictvom este "uzasnejsej" linky cislo 2. 3.Taky tak to bude aj s Policiou-zle spojenie Hlin a Soliniek. ALE-aspon je liniek menej a je to celkom logicke a ked budu rozumne intervaly,tak WE WILL SEE ?
Cafte 🙂 mozem sa vas opytat, kde sa docitam nieco konkretnejsie o tej zmene liniek trolejbusov v ziline? ja zijem v blave ale celkom sa zaujimam o trolejbusy v ziline, pretoze je to asi jediny zivotaschopny DP na slovensku, u nas v ba je to hroza! DIK, dufam ale ze vam zahustia intervaly, lebo tie teda mate fakt priserne, u nas su intervaly aj trojminutove. DIK este raz a drzim palce, majte sa
No super, teraz nam na Vlcincoch ostane namiesto 7 trolejb. liniek tak 2-3. Ale ak budu chodit kazdych 5 minut ako doteraz, vobec mi to nevadi. Ze ludia neznasaju okruhove linky? Teraz budu takmer vylucne len take. Dufam ze na Sturovom, zel.stanici a Hurbanovej bude niekde mimo aj cp okruhovej linky ktora ide na vlcince z protilahlej zastavky. Inak budem asi ja ten dobrak a pojdem ho tam nalepit.
BTW - Vzdy som rozmyslal ake je to byt dedincanom ktory caka na jednu konkretnu linku. Teraz budem v rovnakej pozicii.
Reakcia na: PeterC #6819:

? ? ? MOJA REČ ? ? ?
Reakcia na: PeterC #6813:

školský bus, ktorý ráno vozil školákov z hájika na vlčince(pred zokruhovaním) týmto opäť získava opodstatnenie
Naozaj zaujímavé, že "novú koncepciu trolejbubusovej dopravy" prežila "stará" sedmička na trase Hájik-Solinky a späť. Premávať bude asi len v špičke v 30min. int. ako kedysi(slabá útecha pre obyvateľov Hlín). Zrejme poslúži na prevetranie sólo vozov.
Reakcia na: skarpo #6829:
a musím z OC nevyhnutne odchádzať s PLNÝMI taškami? 😛 Áno, v OC sa primárne robia veľké nákupy, ale o tom, že tieto OC majú záujem aj o tých, ktorí auto nemajú, svedčí aj snaha OC doviezť si tam zákazníkov pomocou MHD - potom vznikajú kadejaké prečudesné linky smerujúce k OC...
Reakcia na: LUK #6827:
Aby sme si to vyjasnili : si slobodný človek v demokratickej spoločnosti. Môžeš urobiť v OC nákup aj za 1 korunu, ale tým asi nenaplníš nákupné tašky, že (aspoň mňa nenapadá taký tovar) ? ?
A áno, je to tak, OC tohto typu sa stavajú hlavne pre zákazníkov s IAD, či sa ti to páči alebo nie. Okrem toho za seba ti poviem takýto príklad : kupujem 10 PET fliaš minerálky = 2 plné nákupné tašky alebo 1/5 priestoru kufra v aute. V obchodíku za rohom stojí 1 fľaša 15 Sk, v OC 12 Sk. Keď mám auto, idem do OC, keď ho nemám idem do obchodíku za rohom a dovlečiem si tie tašky v rukách domov. Možnosť tri - trepať sa do OC bez auta a ísť odtiaľ s fľašami za 12 Sk je pre mňa stratou energie a času, je to proste proti mojej logike. Ale to je každého osobná vec.
Už s tým končím, lebo som úplne mimo MHD.
Reakcia na: VLK #6824:

...a Karosa B 952E #14 má ŠPZ ZA-948CN. Obe nové Karosy premávajú na L24.
Reakcia na: skarpo #6826:
takže podľa tejto logiky sú OC len pre tých čo majú auto. A tí, čo ho nemajú, majú smolu a musia chodiť do obchodíku za rohom, hej? A opačne - v OC nemám nárok urobiť nákup za 20 SKK, hej??? ?
Reakcia na: LUK #6821:
A tu sa dostávame už trochu ďalej od MHD, lebo : čo je princípom veľkoplošných obchodných centier (OC) s obrovskými parkoviskami ? No predsa objemovo veľké nákupy s odvozom realizovaným osobnými autami. Na to sú tieto centrá stavané a preto sú pri nich veľké parkoviská. OC Dubeň by mohol urobiť prieskum a poskytnúť údaje, koľko z návštevníkov sa dopravilo autom a koľkí MHD, aké veľké nákupy (ani tak nie cenou ale objemom) urobili tieto skupiny. Naozaj nie je zmyslom OC doviesť sa sem MHD a odnášať v rukách obrovské tašky. Toto sú okrajové skupiny zákazníkov. Lenže v Žiline to nepochopili a preto umiestňujú OC čím bližšie do centra namiesto na okraj.
Koniec OT

Späť k MHD : ešte že mám L 26 (zatiaľ). Interval žiadny, spoje náhodné, ale doveziem sa bez prestupu za 12Sk z Vlčiniec do práce a naspäť. ?
Reakcia na: VLK #6824:
myslená B952E - IČV 15
Reakcia na: Vladimír #6793:
nová B952E videná dnes na linke 24, EČ ZA-950CN
Tá osmička mi až tak nevadí; v poslednej dobe sa mi zdá, že z nej cestujúci odbudli, okrem nakupujúcich prichádzajúcich z okolitých obcí a revizorov. Babky a dedkovia v dopoludňajších raziách do "kajflandu" a "kejfúru" už nechodia po zavedení 8-korunových lístkov a povinnej registrácie ZŤP.
Táto skupina cestujúcich využíva v tomto čase už len l. č. 5/15 do nemocnice a nazad. V tomto čase je v 5/15 dvadsať dôchodcov a dvaja náhodní "mladší", ktorí im len z dobrej vôle pomáhaju nastúpiť a štikať lístky. Nečudo, že aj túto linku od januára rušia. (aspoň sa mi to zdá)
Reakcia na: LUK #6821:
Tak už mi je jasné, prečo bude L8 zrušená. Je príliš efektívna.
Reakcia na: skarpo #6817:
Juraj už k tomu raz napísal:

Autor: Juraj #6030
Re #6029 PeterC: L8 sa nebranime, lebo je to ekonomicky efektivna linka. Pocet cestujucich a cestovne je tak velke, ze spojenie Zel.stanica-C. sa oplati. Keby mali vystupovat pri plavarni a hlavne ist s plnymi taskami spat, tak by ich ubudlo a s nimi aj cestovne.
Proste Juraj si povedal, ze on je tu sef a nebude pocuvat nejakych chudakov co sa musia vozit autobusom. A v konecnom dosledku nasiel "efektivny" sposob, ako sa mu dostane plna cena listka t.j. 17 korun.
Reakcia na: skarpo #6817:
Ak niekto povie, že podľa palubných počítačov zistil nevyťaženosť linky od Vysokoškolákov po Fatranskú, tak klame. To by sa museli označovať lístky a čipové karty aj pri vystupovaní. Môže maximálne zistiť, že medzi Vysokoškolákov a Fatranskou málo substrátu nastupuje. A to je niečo celkom iné. Z vlastnej skúsenosti viem, že L6 aj medzi týmito zastávkami je plná až po konečnú. Holt, niekto sa vozí autom, potom v kancelárii skúma diskety z palubných počítačov, a robí presné uzávery z nepresných čísel.
Reakcia na: simkoslav #6814:
Ad bod 1: Aj hrstku vyvolenych mozu z vily vyhodit divaci 🙂 ale mas pravdu, vox populi nikto nepocuva, a tak ludia hlasuju nohami. V pripade zilinskej MHD vylozene nohami, staci sa pozriet na pocty prepravenych osob od zavedenia malignej tarify v r. 1999.
Reakcia na: PeterC #6813:
Juraj dávnejšie uvádzal, že podľa údajov palubných počítačov je L6 v úseku od ul.Vysokoškolákov po Fatranskú nevyužitá. Ale potom je asi nevyužitá ako celok, pretože často ju používam osobne a nezaznamenal som na zastávke Vysokoškolákov žiadnu výraznú výmenu (výstup) cestujúcich.
Ku konečnej Carrefour (OC Dubeň) mám svoj názor : zbytočne vyplieskané peniaze na veľkú jednostopú sľučku cez parkovisko, keď OC Dubeň je plne v dochádzkovej vzdialenosti od zastávky Vysokoškolákov. Celá táto trať pôsobí dojmom nasilu pridaných niekoľko 100 metrov trolejbusovej stopy, kde musíme za každú cenu ukončiť nejakú linku. Tieto peniaze mohli byť efektívne využité napr. na lepšie riešenie kruhového objazdu (väčší priemer, 2 objazdné pruhy a pod.).
S mojim názorom nemusí nikto súhlasiť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.