Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Miro #6621:
Oni (ZSSK) by cheli ako variant c. 1 vozit priamo po vlecke, problem vsak je, ze doteraz sa nevie, kade pojde vlecka medzi zavodmi ani kde bude zaustena do hlavnej trate (resp. uz sa vie, pri odb. Vah, ale vraj to nie je najlepsie riesenie).
Reakcia na: VLK #6622:
Inak UKOvi nezavidim, je tam teraz dusno. Uz som o tom cosi pocul...
Reakcia na: uko #6614:
hlavne to nevzdať. Nikto z nás, čo sme v "obore" to nemá ľahké, a našim odchodom im dáme viac priestoru...
A už sa to tu omieľalo veľakrát - ideálne by bolo voziť priame vlaky z Rajca, Čadce, Bytče, Martina po vlečke rovno do závodu (okrem doplnkovej autobusovej dopravy samozrejme)
Reakcia na: Miro #6618:
Ináč ten termín bol vybratý bohovsky - pracovný deň doobeda ☠
Reakcia na: Juraj #6617:
Kto "dali vedieť"? KIA? A kto sa bude podieľať na financovaní? Tá linka pôjde mimo Žiliny, tak by na ňu mal niekto prispievať, ak ju bude prevádzkovať DPMŽ ?
Reakcia na: Jakub #6616:
Tá cesta pôjde aj povedľa súčasnej zastávky Teplička. To ju kvôli tomu zrušia?
Reakcia na: Jakub #6616:
Nestiham, nebol som, stale som si myslel, ze je to az o 16.h. "Vraj" je kravina. Navrhli sme 4 linky: Vlcince-KIA, Hajik-KIA, Solinky-Hliny-Kia, spickove a jednu celodennu Hurbanova-Kia. Nakoniec dali vediet, ze im staci len Aut.stanica-KIA.
Dnes som sa zucastnil "Diskusneho fora ZSSK". Okrem ineho tam bola spominana doprava do zavodu KIA. Korejci sa vraj odmietaju o doprave zamestnancov bavit. ZSSK by najradsej vozila specialne vlaky po vlecke a ked to nepojde, tak nejake autobusy z Varina. Sucasnu zastavku Teplicka vraj nemozu posunut, lebo medzi tratou a zavodom bude 4-prudova cesta, co by vraj nebolo bezpecne (a co tak podchod?). DPMZ vraj navrhuje nejaku linku, ale len k hypertescu.
Reakcia na: uko #6614:
len to preboha nevzdavaj! 😉 Za chvilu su volby a kto vie. 🙂
...niekedy mám fakt skutočne dojem, že Žilina alebo Prešov snáď ležia v inom štáte, a v poslednom čase už pomaly ale isto začínam uvažovať aj nad odchodom z dopravy, lebo u nás v Nitre už z ľuďmi, ktorí priamo alebo nepriamo (mestskí mocipáni) rozhodujú o jej smerovaní nepohne asi nik, a mám nezvratný pocit, že je enormná snaha o jej balkanizáciu... ? ?
Reakcia na: Jozef #6603:
...ani si neviete predstaviť, ako Vám v dobrom závidím podobné "starosti" a normálných ľudí na mestskom úrade a v dopravnom podniku ? ...
Reakcia na: 4444 #6611:

Juraj spomínal, že 10.11.2005 by mali zísť z pásu u výrobcu. Ale na základe aj dnešnej informácie z Košickej, tak vozidlá tam ešte nie sú. Je to pravdepodobne len otázka času, kedy by mali prísť ďalšie 2 autobusy B 952E.
Otázka : Neviete niekto, čo je s tými dvoma ďalšími novými busmi??? Kde sú a na aké linky budú nasadené?

Aproppo: V Trenčíne radikálne idú meniť vozový park....Už zopár busov premáva s novými transparentami... Majú vraj dojsť aj nejaké nízkopodlažné busy... No jasné!!! Veď ich vlastnia žilinčania ☺ !!!!
Reakcia na: Vlado #6608:

Ad 1): Cestujúci sa skorším dobitím karty dopúšťa zneužitaia tarify, Keďže KAŽDÁ jazda cestujúceho vytvára stratu, čo je exaktne vypočítané a doložené údajmi z palubných počítačov, uvedomelý cestujúci by nemal cestovať viac, ako príslušných 80 alebo 250 jázd za príslušné časové obdobie. Tieto jazdy mu totiž dotuje mesto Žilina z vlastných zdrojov. Tieto cesty by sa mail využívať výhradne do práce, z práce, k lekárovi, na úrady a podobne. Ak niekto cestuje viac, cestuje za zábavou a prpĺňa vozidlá, mal by platiť plné ekonomické cestovné.
Ad 2): Nebolo by spravodlivé, keby sociálne slabší občania, ktorí si nemôžu dovoliť zaplatiť 250 jázd naraz, boli znevýhodňovaní oproti zbohatlíkom. Preto je aj cestovné na neobmedztenom cestovnom lístku vypočítané tak, aby pri nepretržitom jazdení od rána do večera vyšla na 6,- Sk.
Ad 3): Revízorka bude prepustená, lebo sa chová podlo a neslovensky.
Reakcia na: Vlado #6608:
ad 3 vsak skontroluj ty ju. 😃 Kde cestuje, ci je zadana ... 😃
Zopar poznamok:

1. Nechapem toho co vymyslel tzv. manipulacny poplatok pri skorsom dobiti karty ako je jej platnost. Je to sice len 10sk, ale aj tak je to trosku "na hlavu". Normalny obchodnik by dal namiesto toho zlavu za skorsie dobitie.

2. Na co su vlastne zlavnene predplatne karty na 80,240 ciest atd... ked vsade vychadza cesta 6sk. Operatori tiez nemaju 50 minut za 500sk a 1000minut za 10 000.

3. Bol by som poteseny, aby mladsia revizorka s ciernymi vlasmi prestala cestovat mimo sluzby, lebo som uz kvoli nej dva razy zabudol vystupit, co som ju sledoval, kedy sa uz konecne postavi a zacne kontrolovat ?
Medzi zastávkou Smreková na sídlisku Solinky a železničnou zastávkou Žilina-Solinky sa buduje podchod dlhý 38,4 m popod diaľničný privádzač. Náklady na výstavbu podchodu budú vo výške 6.330 tis. Sk a do užívania ho majú dať v roku 2006. Krátky článok a fotografiu podchodu si môžete pozrieť v najnovšom vydaní Žilinského večerníka:
http://www.zilinskyvecernik.sk/archiv/2005/zv_49/zvstr3.pdf

O nových predplatných lístkoch, ktoré sme tu už boli spomínali aj v diskusii, ako aj o bonuse na cestovanie informuje DPMŽ, s.r.o. cestujúcu verejnosť vo vozidlách MHD formou informačných letákov, ale aj na stránkach novín. Informáciu si môžete pozrieť na stránke:
http://www.zilinskyvecernik.sk/archiv/2005/zv_49/zvstr2.pdf
Reakcia na: Jozef #6603:
Dalsi pokus o reformu nereformovatelneho, o "kreditnu tarifu s ludskou tvarou"...
uwaga
Valec: pisal som ti mail, ale vratilo sa mi to, vraj taky mailbox uz neexistuje. posli mi plz nejaky iny, najlepsie aj s postovou adresou, aby som ti nieco mohol poslat ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.