Juraj, niekde nižšie si spomínal, že ste dali zgenerálkovať 2 kĺbové autobusy. Chcem sa opýtať, či tieto autobusy budú pravidelne nasadzované na nejakú linku, alebo budú slúžiť ako záložné vozidlá pri výpadkoch trolejbusov.Ď.
ad zoZa:
no stava sa...
mne sa to tiez stalo v pondelok rano, ze L17 zo stanice nesla 7,13 ale o 1,5 minuty skor... a z vlaku som ju stihol dobehnut jediny. a potom sme sa vliekli
v nedelu som prisiel na zastavku Obchodna 15:40 a na moje prekvapenie som sa L 17 , ktora mala odist o 15:41 nedockal. Pozrel som sa popod most a videl som ju, ze uz je davno fuc a vali na zastavku Fatranska. Cize na zastavke Obchodna mohla byt takych dobrych par minut skor. Kamarat, ktory ma bohuzial marne cakal na zastavke Jasenova mi potom povedal, ze ta 17tka, co mi usla, stala potom len tak tri minuty na Jasenovej, hoci cestujuci uz boli davno nastupeny a vystupeni..
Velka firma kupuje mensie firmy zvacsa prostrednictvom tretej "krycej" firmy, aby nevyslo najavo, kto je skutocny zaujemca a cena nevyletela prilis hore. Fa Bauliga tak kludne mohla byt zalozena na jediny ucel - kupu SORu
Je sranda pozriet na nete informacie o tej Baulige. Zalozena pred necelym rokom, predmet cinnosti iba prenajom vlastnych nehnutelnosti a asi zadarmo, lebo financne aktivity Bez zisku. Firma Bez zamestnancov. Bohvie, kto to teda prenajima... A kto to teda povymienal ludi v SORke...
BRATISLAVA 23. augusta (SITA) - Konzorcium investorov zastupovaných skupinou J&T, kúpilo prostredníctvom akciovej spoločnosti Bauliga, firmu SOR Libchavy s.r.o, ktorá je druhým najväčším výrobcom autobusov v Českej republike. Ako ďalej uviedol riaditeľ marketingu skupiny J&T Petr Malek, predajnú zmluvu uzatvorili v auguste tohto roka, pričom kúpnu cenu na základe dohody s predávajúcimi nezverejnia.
...ako pokračoval, za prioritu považuje zvýšenie predaja na najdôležitejších trhoch, medzi ktoré patrí Česká a Slovenská republika, Poľsko a Maďarsko. Zaujímavý predajný potenciál je podľa neho aj v ďalších štátoch bývalého východného bloku.
Zmenou majiteľa sa v spoločnosti SOR Libchavy uskutočnili aj niektoré personálne zmeny. "Z funkcie konateľov spoločnosti nový majiteľ odvolal ...
Výrobca autobusov SOR Libchavy má vo svojom výrobnom programe tri základné typy autobusov v prevedení mestskom, medzimestskom a turistickom. Podnik v minulom roku zvýšil produkciu o 3,1 % na 236 autobusov. Spoločnosť SOR zároveň vlani vyviezla 47 vozidiel, čo je oproti roku 2003 nárast o 23,7 %. Trhový podiel výrobcu autobusov tak na trhu v ČR dosiahol 20 %.
Skúste premyslieť, či by nebolo vhodné upraviť nejaké odchody na linkách 1, 7 a 21. Dám názorný príklad zo včera: Linka 7 kopíruje z Vlčiniec trasu linky 1 až po zastávku pod Rondlom a trasu linky 21 od Hurbanovej po Žitnú. Vybral som spoločný bod - zastávka Hurbanova. Linka 7 má odchod napr.18.39hod, linka 21 má odchod 18.41hod a linka 1 18.44 hod. Vyťažená bola len linka 7 /nadmerne/, zvyšok viezol vzduch. Keby sa spoje rovnomerne rozložili, každý by bol vyťažený. Zvláštne mi je hlavne rozvrstvenie spojov linky 7 a 21, kedy by podľa mňa 21 mala ísť pred 7 , aby pobrala ľudí do Závodia a Bánovej..... Niekde v histórii bola diskusia o zmene trasy L21, myslím si , že by bola na mieste. Žilina sa posunula vývojom vpred. Podľa mňa sa situácia po zavedení L7 a 17 spoločne s linkami 6 a 16 tak radikálne zmenila zvlášť pre Závodie, že L21 sa stala už len pomocným spojom pre závodčanov,ale hlavným spojom pre Bánovú zostala naďalej. Voľakedy to bola tepna Žiliny / ako písal Jozef /. Toto je fakt. Teraz? Ľudí radikálne odbudlo a tak by sa mala vymyslieť taká trasa, ktorá najmenej kopíruje trasu iných spojov a bude atraktívna pre širšiu verejnosť. Lebo - ako písal 444 - je výhodné cestovať spojmi z Hájika, lebo nimi sa dostanú ľudia všade. A tak budú naďalej spoje na Hájik preťažené a iné /L21/ prázdne. Ak sa z neviem akých dôvodov nedá zmeniť trasa, tak, prosím, aspoň upravte odchody.... Ď.
ekonomická výhodnosť prepravy samozrejme so stúpajúcim počtom prepravených osôb rastie, to je bez debaty. Len musíš mať čím cestujúcich zaujať...a staré plesnivé pomalé Bh-čko nikoho nezaujme...
Zeleznicna lobby ked aj je, tak nebojuje za moznost lahko a lacno vozit cestujucich, ale bojuje za rezijky, FIPky, prezamestnanost a svoje vlastne vysady cest vynimkam
Problém je podľa mňa aj v tom, že nie je regionálna doprava dotovaná z jedného miesta. Prímestské autobusy dotuje kraj, železnicu štát. Keby to bolo z jedného miesta (kraja), tak by sa snáď našli rozumní ľudia, ktorí by povedali, že namiesto desiatok až stoviek autobusových spojov denne v Rajeckej doline budú dotovať nepomerne menej vlakových spojov a autobusové spoje len ako prípoje k železnici. Ale možno sa mýlim a tie autobusy sú ekonomicky výhodnejšie?
lebo železničná lobby nie je taká dravá, ako gumokolná (ak vôbec nejaká v os. doprave je...)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Pišta