Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Juraj #5255:
Velka firma kupuje mensie firmy zvacsa prostrednictvom tretej "krycej" firmy, aby nevyslo najavo, kto je skutocny zaujemca a cena nevyletela prilis hore. Fa Bauliga tak kludne mohla byt zalozena na jediny ucel - kupu SORu 🙂
Reakcia na: marek #5254:
Je sranda pozriet na nete informacie o tej Baulige. Zalozena pred necelym rokom, predmet cinnosti iba prenajom vlastnych nehnutelnosti a asi zadarmo, lebo financne aktivity Bez zisku. Firma Bez zamestnancov. Bohvie, kto to teda prenajima... A kto to teda povymienal ludi v SORke...
Výrobca autobusov SOR Libchavy zmenil majiteľa

BRATISLAVA 23. augusta (SITA) - Konzorcium investorov zastupovaných skupinou J&T, kúpilo prostredníctvom akciovej spoločnosti Bauliga, firmu SOR Libchavy s.r.o, ktorá je druhým najväčším výrobcom autobusov v Českej republike. Ako ďalej uviedol riaditeľ marketingu skupiny J&T Petr Malek, predajnú zmluvu uzatvorili v auguste tohto roka, pričom kúpnu cenu na základe dohody s predávajúcimi nezverejnia.

...ako pokračoval, za prioritu považuje zvýšenie predaja na najdôležitejších trhoch, medzi ktoré patrí Česká a Slovenská republika, Poľsko a Maďarsko. Zaujímavý predajný potenciál je podľa neho aj v ďalších štátoch bývalého východného bloku.

Zmenou majiteľa sa v spoločnosti SOR Libchavy uskutočnili aj niektoré personálne zmeny. "Z funkcie konateľov spoločnosti nový majiteľ odvolal ...

Výrobca autobusov SOR Libchavy má vo svojom výrobnom programe tri základné typy autobusov v prevedení mestskom, medzimestskom a turistickom. Podnik v minulom roku zvýšil produkciu o 3,1 % na 236 autobusov. Spoločnosť SOR zároveň vlani vyviezla 47 vozidiel, čo je oproti roku 2003 nárast o 23,7 %. Trhový podiel výrobcu autobusov tak na trhu v ČR dosiahol 20 %.

Copyright © SITA 2005
ad Pista:
takych dier a potom vsetky spoje naraz je v ZA dost...

..ale nie je to problem len ZA, i ked v minulosti to tak v ZA nebolo...
Ani som nemusel ísť do Košíc a oni prišli ku nám... 1018 zavítal dnes do Žiliny... toš, stretnúť sa dá aj u nás...
Skúste premyslieť, či by nebolo vhodné upraviť nejaké odchody na linkách 1, 7 a 21. Dám názorný príklad zo včera: Linka 7 kopíruje z Vlčiniec trasu linky 1 až po zastávku pod Rondlom a trasu linky 21 od Hurbanovej po Žitnú. Vybral som spoločný bod - zastávka Hurbanova. Linka 7 má odchod napr.18.39hod, linka 21 má odchod 18.41hod a linka 1 18.44 hod. Vyťažená bola len linka 7 /nadmerne/, zvyšok viezol vzduch. Keby sa spoje rovnomerne rozložili, každý by bol vyťažený. Zvláštne mi je hlavne rozvrstvenie spojov linky 7 a 21, kedy by podľa mňa 21 mala ísť pred 7 , aby pobrala ľudí do Závodia a Bánovej..... Niekde v histórii bola diskusia o zmene trasy L21, myslím si , že by bola na mieste. Žilina sa posunula vývojom vpred. Podľa mňa sa situácia po zavedení L7 a 17 spoločne s linkami 6 a 16 tak radikálne zmenila zvlášť pre Závodie, že L21 sa stala už len pomocným spojom pre závodčanov,ale hlavným spojom pre Bánovú zostala naďalej. Voľakedy to bola tepna Žiliny / ako písal Jozef /. Toto je fakt. Teraz? Ľudí radikálne odbudlo a tak by sa mala vymyslieť taká trasa, ktorá najmenej kopíruje trasu iných spojov a bude atraktívna pre širšiu verejnosť. Lebo - ako písal 444 - je výhodné cestovať spojmi z Hájika, lebo nimi sa dostanú ľudia všade. A tak budú naďalej spoje na Hájik preťažené a iné /L21/ prázdne. Ak sa z neviem akých dôvodov nedá zmeniť trasa, tak, prosím, aspoň upravte odchody.... Ď.
Reakcia na: Miro #5246:
ekonomická výhodnosť prepravy samozrejme so stúpajúcim počtom prepravených osôb rastie, to je bez debaty. Len musíš mať čím cestujúcich zaujať...a staré plesnivé pomalé Bh-čko nikoho nezaujme...
Reakcia na: Papyr #5247:
máš snáď niečo proti prirodzenému cestovnému dokladu??? ?
IDS-ka s prestupným tarifom a železnicou ako chrbtovou dopravou v rajeckej doline by vôbec nemusela byť zlá....
Reakcia na: LUK #5245:
Zeleznicna lobby ked aj je, tak nebojuje za moznost lahko a lacno vozit cestujucich, ale bojuje za rezijky, FIPky, prezamestnanost a svoje vlastne vysady 🙂 cest vynimkam 🙂
Reakcia na: LUK #5245:
Problém je podľa mňa aj v tom, že nie je regionálna doprava dotovaná z jedného miesta. Prímestské autobusy dotuje kraj, železnicu štát. Keby to bolo z jedného miesta (kraja), tak by sa snáď našli rozumní ľudia, ktorí by povedali, že namiesto desiatok až stoviek autobusových spojov denne v Rajeckej doline budú dotovať nepomerne menej vlakových spojov a autobusové spoje len ako prípoje k železnici. Ale možno sa mýlim a tie autobusy sú ekonomicky výhodnejšie?
Reakcia na: Miro #5244:
lebo železničná lobby nie je taká dravá, ako gumokolná (ak vôbec nejaká v os. doprave je...)
Reakcia na: Papyr #5243:
Toto sme tu prebrali už veľakrát, teraz ide o to, aby nezvíťazila autobusová loby. Zatiaľ mám pocit, že má nad železnicou stále navrch a robí všetko preto, aby ľuďom nebolo výhodné cestovať železnicou.
Reakcia na: Miro #5241:
Presne tak, rajecka zeleznica moze zo ZST Zilina pokracovat dalej do Teplicky nad Vahom, ba ani smer pri tom nemusi menit. Prud zamestnancov sa tak elegantne a rychlo prepravi mestom Zilinou, bez toho, aby tam museli vystupit a zatazit MHD 🙂
Reakcia na: Jakub #5240:
Ak sa mi Juraj ozve, tak to sem hodím. Ale napadlo ma, že by sme sa mohli dohodnúť na nejakom pravidelnom termíne (len tak z brucha ma napadá povedzme každá sobota o 16.00, prvýkrát dnes ? ) a kto by práve mohol a chcel, tak by proste išiel na ten termín do tej krčmy a možno by sme sa zišli... samozrejme, že si tu môžeme nechávať vždy odkaz, kto sa tam práve chystá, ale ten pevný termín by bol dobrý kvôli plánovaniu iných činností ?
Reakcia na: Jozef #5239:
Tak to ja som zase proti tomu, aby sa do Rajeckej doliny umiestňoval akýkoľvek priemysel. Som veľmi rád, že neprešli snahy niektorých šialencov viesť diaľnicu z BA od PB práve cez Rajeckú dolinu. Rajecká dolina nech zostane na bývanie a rekreáciu. Veď to odtiaľ nie je ďaleko dochádzať do Žiliny. Práve dochádzka zamestnancov do KIA a spol. by mohla byť tým správnym impulzom pre rozvoj dopravy na rajeckej železnici, ak sa tejto príležitosti chopí.
Reakcia na: Juraj #5238:
Hehe, to si robis dalsiu vysoku skolu alebo ste sa odchod biektorych vodicov rozhodli vyriesit tak, ze budes zaskakovat na trolejbusoch? ? ?

Ale vazne, ak pojdete, tak to hodte sem, ja by som tiez dosiel ak mozem ? .
Reakcia na: Miro #5237:

Strečne pripravujú výstavbu závodu Donghee, subdodávateľa pre automobilku Kia. V závode sa budú vyrábať nádrže, pedále a časti náprav do áut. Ide o jedného z najväčších kórejských dodávateľov pre automobilový priemysel a spoločností Kia a Hyundai.
Škoda, že sa niektorý subdodávateľský závod neusídli aj v Rajeckej doline. Pomohlo by to aj Rajeckej železnici. Bližšie si prečítajte o tomto závode na nasledovnej stránke:
http://www.zilina.sk/index.php?page=ukazspravu&id=1611&nadpis=Spravodajstvo
Reakcia na: Miro #5237:
Na skusky. Poslem ti SMS aj moje cislo.
Reakcia na: Juraj #5236:
A čo sa učíš? Keby si sa rozhodol, napíš sem, prípadne daj vedieť na 0908 905123 (stačí SMS). Išiel by som tiež ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.