Pekná myšlienka - 15m trolejbusy a hustejší interval. Ešte lepšie by potom boli 12metrové a ešte hustejší interval ☺ ale mám pocit, že najväčší problém a najdrahší sú šoféri (ľudská práca) a preto najekonomickejšie sú zrejme predsa len kapacitnejšie vozidlá a dlhší interval - ale to by mal vysvetliť skôr Juraj ?
S499.1023: ...a zabudol si dodať, že podľa viacerých taríf... Už som podobnú myšlienku mal na jazyku, ale radšej som sa zdržal, lebo zase nás niekto označí za protižilinský živel...
Papyr: jo jo... Odporúčam štúdiu prejazdu 15Tr-ky otočkou pred Tescom v BB...
Kde prejde 14Tr, prejde aj 15Tr. Neveril by si, ake je to ohybne vozidlo. Nenasiel som sice tu fotku kruhaca, o ktorej sa bavite, ale mozno si bol v Presove na otocke Sirpo alebo Sibirska, kde su take stiesnene pomery, ze az. A furt to nejako vytocia
Ja nechcem,aby to zase vyznelo nejako agresivne alebo urazlivo,ale naozaj som rad,ze praha nie je zilina,ze tu fungujuca integrovana doprava moze byt aj s 0 kb papierovymi kuponmi,ze tu zlocinny ropid nerozkrada trzby ubohych dopravcov a ze tu nie su spory o sektor 9,75 na kupone.integracia naozaj nie je o tom,jazdit na jednu cipovu kartu s viacerymi dopravcami.
Och kubiku, kubiku... To snad ani sam nemozes verit tomu ze sa to 18m 25tr vmesti o 30 ludi menej ako do 18m Solarisu. Never vsetkemu co precitas na strankach vyrobcov... Realna obsaditelnost je priblizne rovnaka. A uz vobec nieje pravda ze do 15m Solarisu sa vojde viac ludi ako do 18m 25Tr. Predpokladam ze si kvoli tvojmu veku si v skole fyziku este nemal, no ked sa ju raz budes ucit tak mozno zistis, ze fyzikalne zakony nepustia a ze do mensieho objemu sa viac ludi nevmesti...
Ono vies, obsaditelnost moze ratat kazdy vyrobca inak. Niekde podla zatazenai na napravu, niekde podla osob na m2 a navyse aj normy mozu byt rozdielne...
Najlepsie rozdelenie/podla mna/-1,5,8,15 -klasika 12m 3-bohate staci 15m
4-urcite jedine 18m
6,16,7,17-18m,15m-pri zhustenych intervaloch bez problemov stacia,mozno aj bez nich,mozno okrem casu oklo 14:00-ale teoreticky,keby to bolo tak zle,mohla by ist posila.
zoZa:Ano,to je pravda.Cestujuci ubudaju.Nad tym 15m trolikom uz davnejsie uvazujem,zerie predsa menej elektriky ako 18-ka a myslim si,ze by bol dobrou variantou za poloprazdne 18-ky na 3-kach,pripadne na 6-kach,aj ked Pizzo ma pravdu,ze cez obed su tie 6-ky na prasknutie.Ale tie 3-ky,tam by bol suci.
osobne si myslim, ze by vyhovoval na vsetky, keby nie, tak by jazdili o nieco castejsie tie 15m, pripadne keby bol niekde napor ludi, tak sem tam ako nejaky posilovy spoj a pod.. . Akosi cim dalej, tym je podla mna menej cestujucich.., takze uz casy kedy sa objavili klbaky aj na L 5, alebo dokonca cez videndy aj L1 su uz davno za nami.
asi tak ako vytaca cez kruhak pred plavarnou.., vzdy zadkom vyjde na obruvnik.., niekedy aj predkom.. . Len raz za celu existenciu tej kruhovej krizovatky si pametam, ze to vodic klboveho vozidla pekne zvladol..t.z. ze nevysiel na ziaden obruvnik. A tam je to horsie este o tom, ze su dve take krizovatky pri sebe a medzi tym zastavka.., takze to vyzera akoby dany vodic siel jazdou svalomom... A chudaci cestujuci co nemaju taku silu sa pevne drzat.. . Ale inac esteticky je to pekne
?
RE: kubik
Podla mna Na 3 isto klbak, na 6 tiez, 16- tam staci aj 14 Tr. A o 4 nie je očom. Ved skus ist cez školsky den okolo 14.00 domov 4 alebo 6! Teda kapacitne asi nie- alebo zhustit intervaly???!!! ?
Myslite,ze by kapacitne vyhovoval trolejbus 15m na niektoru zilinsku linku?Napriklad 3 alebo 6,16,7,17?Na 4-ku si myslim,ze urcite nie.Tam isto musi 18m bus.
A ked sa to dobre rozbehne, zalozime stranku www.pMHD.sk (pivna MHD).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Miro