Ale na 222ke okrem nového reklamného laku dali do pucungu aj poťahy sedadiel a tušim aj výmenu osvetlenia. Som myslel, že aj toho skrytého je tam viac. Čo už, tak tá tabuľka čo som ti poslal až tak presná nie je, ale vylepšujem. ?
To je presne to, čo som tuxovi vravel. Trolejbus so zlým stavom laku pri bežnej prehliadke v dielni dajú trochu do pucungu a niekomu sa hneď môže zdať, že bol na GO. Preto som chcel originál informácie z DP, čo oni považujú a čo nepovažujú za GO. Škoda len, že informácia neobsahuje realizátora GO.
Nuž, skôr ako som stihol odpovedať na otázku, či mi môžeš poslať zazipované fotky meniarní, obdržal som mailom zazipované fotky meniarní :lol: Čiže môžeš mi ich poslať :lol:
Akurát mi tam veľmi preveľmi chýbajú popisy. Ja o meniarňach neviem takmer nič, takže môžem sa na tie fotky dívať aj pol hodiny a nič iné ako popisy typu "veľká sivá skriňa s nápisom" nevypotím. Ale chcelo by to trochu podrobnejšie ako máš na svojom webe. Skús niečo zostaviť.
-
Za poslané dátumy GO vďaka, hneď po dopísaní príspevku to idem nahodiť.
Re #4198 Valec: Ja som síce na to čumel jak puk, že Stodolovu si nejako inak pamätám, ale nakoľko som update dorobil presne v minútu jeho objavenia sa na stránke, nemal som veľa času na rozmýšľanie Opravím samozrejme. Ešte raz pardón.
Tie prúdové nárazy nám zničili na izbe našu starú chladničku. ☠ Asi ju teraz pôjdem niekomu o hlavu o trieskať. ? Mimochodom pokračovali aj cez noc a pred 10 minútami mi zas vyletel počítač. Asi idem odtiaľto domov. ?
nemyslím. Hovorí sa síce o ŽRIDS a hovorí sa o nej ako o IDS, ale zatiaľ nespĺňa vlastnosti IDS. Zatiaľ mi to pripadá ako snaženie DPMŽ - pretože je to iba o prestupe MHD - železnica, používa sa cestovný doklad MHD [nie definovaný a uznaný jednotný doklad všetkými dopravcami] a železnica je vybavená technológiou MHD, čo mi pripadá, akoby železnica uznala, že niečo chce, ale nevie čo a nechá si tam nainštalovať, čo uzná za vhodné - druhá strana. Chýba tam jednoznačne SAD.
Viem si predstaviť regionálnu IDS s chrbtovou dopravou obsluhovanou železnicou [chcelo by to už vyšší komfort, aspoň takú súpravičku radu 840 ?] s napojením v Žiline na MHD a rajecjek doline na autobusy.
V každom prípade nezatracujem akúkoľvek snahu o IDS a týmto chválim Juraja za to, že bola vyvinutá snaha a prajem mu, nech sa darí v tomto smere to dotiahnuť ďalej.
Nehodnotíme vozidli či sú pekné alebo škaredé, ale či sú pred GO alebo po nej. Takto sa dookolo točia všetky vozidlá, a to čo je teraz po GO je pekné a po viacročnej prevádzke bude opäť na konci.
Vo večerných hodinách boli viacnásobné výpadky elektrického prúdu, ktoré pravdepodobne postihlo aj meniareň na Bajzovej ulici, čteda aj premávku trolejbusovej dopravy. Francúzsky privatizéri, ktorí tu ryžujú a nerobia údržbu elektrických zariadení, ale len odstraňujú následky porúch mi povedali, že porucha je na vn zariadeniach a odstraňuje sa. Monotónny hlas si zažiadal odo mňa, aby som im nahlásil svoje odberné miesto. Nevedel som či francúzska spoločnosť trpí nejakou poruchou, lebo sídlisko Hliny nie som len ja, ale možno 5 tisíc bytov. Potom mi trikrát vyletel počítač a ešte pár krát experimentovali prúdovými nárazmi do našich bytov.
Ta odmena moze byt niekedy aj "trest". Partii co sa stara o svojho "veterana" hrozi bud novsi voz (ale moze byt vylagrovany), alebo rozdelenie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec