Reakcia na: Jozef #4174:
A tym sa zas ukazu vystupy z palubnych pocitacov a povie sa im, preco nove vozy nedostali. Vyhananie max.otacok do extremov, vysoka spotreba, jazda brzda-plyn, ... atd. A potom sa ukazu grafy tych, co nove vozy dostali a vdaka ich sposobu jazdy je predpoklad, ze nieco aj vydrzia. A je to vybavene, grafy a cisla nepustia...
Vladimír
Ja by som tlačidlo STOP umiestnil mimo bežného dosahu cestujúceho (napr. vyššie na madlách, ako to majú Ikarusy 435). STOP-ku predsa len cestujúci stláča menej často, zvlášť keď som toho názoru, že stlačenie tlačidla DVERE by malo byť zároveň aj signálom vodičovi na zastavenie vozidla. V tomto zmysle sa mi vždy rozum zastavoval nad bratislavskými TrM-kami, kde cestujúci pred zastávkou na znamenie musí najprv stlačiť tlačidlo STOP, aby dal znamenie vodičovi, že sa má zastaviť a následne tlačidlo DVERE, aby sa mu dvere otvorili