Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #2697:
No ono je to tak, ze soudruzi maju velmi radi kruhaky, ale ak sa tam zbiehaju maximalne 4 cesty. S Patcestny kruhak by uz nepochopili a preto sa to redukuje takymto sposobom. ?
Reakcia na: Miro #2694:
Kde udelali soudruzi z Britanie chybu 🙂
Reakcia na: Jakub #2692:

Čo sa týka L24 tak v Strážove nič nebráni, aby tam premával City bus, ale v Trnovom riaditeľ v minulosti napísal "nevhodné pomery na konci Trnového". L31 na konci zastávky "Pstruhová", myslím si že je tam dostatok priestoru na otáčanie, len neviem posúdiť prístupovú cestu, lebo je tam prudké klesanie k vodnému dielu po úzkej ceste. Otočku L31 v Mojšovej Lúčke si môžete pozrieť na http://mestskadoprava.sk/diskusia/viewtopic.php?t=34
Mne osobne sa táto fotografia veľmi páči, lebo to vyzerá malebne ako na modelovej železnici.
Reakcia na: LUK #2693:
Z hľadiska problémov s prejazdom niektorých miest je zaujímavejší nábehový uhol ?
Reakcia na: Papyr #2668:
Áno, máš pravdu, ale dve z tých ciest ústia z/do toho veľkého kruhu, ktorý nie je označený ako kruháč a len jedna ide "zvonku", takže keby tam bol len ten veľký kruh označený ako kruháč a tie malé by tam neboli, poslúžilo by to rovnako dobre a bolo by to podľa mňa prehľadnejšie. Takže stále neviem, načo je tam tých päť malých kruháčov.
Najmenšia svetlá výška:
B952 - 200 mm
CB - 307 mm
Reakcia na: Jozef #2691:
A co L24, tam by nizkopodlazne vozidlo nasadit neslo? V Strazove by sa v pohode otocil, ale v Trnovom som uz velmi dlho nebol, no mam taky dojem, ze tam je klasicke kolecko, nie uvrat.
A L31? V M. Lucke je t o sice dost stiesnene, ale mozno by to slo...
Reakcia na: ufo #2689:

Tu ide o to, že nie sú na niektorých konečných klasické otočky, ale autobusy sa obracajú úvraťovo, čiže musia cúvať a to ešte v niektorých prípadoch v stiesnených pomeroch a v šikmom teréne. Na fóre sa už predtým písalo, že City busy by sa už na spomínaných linkách neotočili. Preto som chcel vedieť aká je výška od vozovky po spodok vozidla, keď sú problémy so zachytávaním spodku vozidla.
V Kosiciach v sucasnosti zavadzaju bezkontaktne cipove karty, ale povinnost ju mat pri cestovani na JCL sa nedotyka napr. studentov ani dochodcov, ktorym aj nadalej bude postacovat preukazovat svoju osobitost iba kmenovym listom.
Reakcia na: Jozef #2686:
Citybus sa otaca inac ako Karosa 952?
Reakcia na: TeBeCe #2687:
ups, zle som si precital prispevok, tak beriem spat 🙂
Reakcia na: Jozef #2686:

Citybus 320 mm
B952 790mm
Reakcia na: Kubik #2679:

Chcel by som vedieť aká je výška od vozovky po spodok vozidla na City buse 12m a napr. na Karose B952. Dnes premávajú na L21, L22 a L28. Ešte jedna možnosť je na L2, na ostatných sú nevhodné pomery na otáčanie a L26 je len špičková. Prípadne ešte posilniť jestvujúce linky L21 a L22. Z tohto vyplýva, že DP nemá veľa možností kde umiestniť City busy.
Reakcia na: Jakub #2678:

Plánovaná diaľnica D3 Hričovské Podhradie - Poľsko št.hr., pred Strážovom odbočí doľava na mostoch cez Hričovskú priehradu a v Považskom Chlmci vojde do tunela a pri Anite v Brodne sa napojí na jestvujúcu komunikáciu. Pretože táto časť stavby je pozastavená, diaľnica bude končiť pred Strážovom a tu prejde do plánovaného privádzača do Žiliny, cez estakádu a Budatín sa pripojí na výpadovku smerom Brodno a Poľsko. Oblasť smerom na sever (Budatín, Brodno) bola už v minulosti v pozornosti územného plánovania, pretože sa stále menili plány výstavby diaľnice, cesty prvej triedy, napojenia Brodna do centra a podobne, výstavba v Žiline sa sústredila iným smerom. Po ujasnení týchto vzťahov, bude táto lokalita zaujímavá, lebo leží blízko centra mesta.
http://www.zsvts-scs.sk/fotodokumentacia/images/vizualizacie_zilina/vizualizacie_zilina_002.jpg
Reakcia na: zoZa #2682:
Ranajsie klbaky-super nápad:vela ludi chodi 2-kou do roboty.
Jakub:Hej,asi ano.26 a 28 su asi zbytocne.Tak najlepsie by asi bolo pocet NP-ciek na linkach vyovnat- 2 na 2-ke,22-ke aj na 21-ke.
Reakcia na: zoZa #2682:
.. pretoze rano cestuje skutocne velke mnozstvo cestujucich L2, poobede je to uz minimum..
v piatok jazdili na L2 karosa B731 c.75 , B741 c.106 a B931....
je pekne, ze opet vytiahli 106-tku, ale ked jazdila poobede, tak v nej fakt bolo minimum ludi.., a mnoho z nich mohlo ist kludne L5,15,28..... namieto L2
Reakcia na: zoZa #2681:
najlepsie by bolo, keby na L2 jazdili rano klbaky, potom by ich vodici vratili na dp a potom od 9-tej by ich vymenili za sola..
Reakcia na: Kubik #2679:
..mali by ist jedine na L2, je to najrozumnejsie riesenie, uz som davno spominal preco..
Reakcia na: Kubik #2679:
L2 by mohla, pretoze premava okolo nemocnice, ale len v spicke. Na L26 a 28 je to IMHO zbytocne. Treba ich nasadit tam, kde cestuju stari ludia alebo matky s kocikmi.
all:Co myslite,kde by sa dali umiestnit teraz Citybusy?Ja by som uvazoval este jeden pustit na L22,jeden na L2 a ten dalsi,neviem bud 26 alebo 28.Co myslite vy?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.