Vážení kolegové, dovolím se zeptat.
Smluvní doprava do KIA, v autobusech linky 25 a 35 zaměstnanec KIA přiloží zaměstnaneckou kartu, tím prokáže, že autobus může použít. Ale jak je to s jízdným? Jízdné se odečte ze zaměstnanecké karty? Nebo kromě zaměstnanecké karty musí mít ještě jízdenku DP Žilina?
V pohode Je škoda, že hoci má Žilina najlepší vozový park na Slovensku, tak práve zanedbávanie autobusových liniek, čo sa týka najmä intervalov a trolejbusových liniek po skončení poobednej špičky +1h tiež po stránke intervalov dosť znižuje tú atraktivitu. Prichádzajú navyše o šoférov, resp. tých čo majú tak znechutili, keď im nedovolili vybrať kvôli podstavu dovolenky, že si proste dali PN a majú u riti, no plným právom pretože žiadny zamestnanec nie je povinný ťahať celý rok ako mulica, až ho vystrie iba preto, že vedenie nie je schopné prilákať nových šoférov ale ani sa k nim správať tak, aby ostali pracovať v DPMŽ. Gentlemanské dohody v DPMŽ (a nielen tam) neplatia vôbec = ak sa v tomto čase dohodol šofér na rozpise smien, alebo brigádnik, tak na obed to už neplatí ale vedieť mu nadriadený nedá. Iba mu to mailom pošle ako hotovú vec. Osobné neblahé skúsenosti sú: Čo nie je na papieri podpísané s osobnými údajmi a svedkami, to neexistuje, keďže národný šport na Slovensku je zjavne obrať človeka o peniaze, a ak nie to, tak aspoň o nervy a čas. Prípadne keď zájdem mimo brány DPMŽ, tak všetko životaschopné už poškuľuje po ČR, keďže je to za humnami kúsok. Je neuveriteľné, že hoci tu je vážny problém s podstavom personálu schopného viesť autobus či dráhové vozidlo, tak slovenskí manažéri spia na vavrínoch a tvária sa ako keby bol ešte čas stále. Im snáď nedochádza, že takého človeka treba nielen zverbovať, ale aj musí byť zdravý, prejsť zdravotnými testami a odbornými skúškami, naučiť sa jazdiť a aj keď dostane papiere a je spôsobilý jazdiť samostatne tak skúsenosti zbiera prvé roky kým je naozaj "hotový". A potom samozrejme musí byť zdravotne OK, čo vieme všetci aké je to ťažké. Takže ak si takého človeka podnik nevie udržať a vytvoriť mu nejaké prostredie na slušný výkon služby - nehovorím ani tak o sociálnom zázemí ako o ľudskom prístupe nadriadených, ak je iba neprznenie dňa a práce podriadeným, či kolegom nadľudský výkon, tak by mal dotyčný výrobca "dusna" zvážiť čo najskôr svoje pôsobenie na pozícií, kde prispieva k (ne)pohode zamestnancov.
To je len pri (polo)okružných linkách 1/3/16/20, ktoré sú tu umelo rozdelené na smer niekam a späť,
lebo nie je predpoklad že sa za celý rok nájde jediná osoba (okrem vodiča) ktorá by absolvovala (takmer) celú trasu.
[Gondola L1 bola degradovaná na Trolejbus, a je po jedinečnej atrakcii]
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TB94
L1 - smer Pietna
L1 - Pietna
L1 - smer centrum